ניצה שאול חושפת את הנשק הסודי שלה להעלמת צלוליט

ניצה שאול בהשקת "קרן החלומות" ע"ש תמר אברמוביץ' | צילום: נתן דביר
ניצה שאול בהשקת "קרן החלומות" ע"ש תמר אברמוביץ' | צילום: נתן דביר

ניצה שאול מקפידה על שגרת טיפוח מרשימה בגיל 73, מספרת על האהבה למזון גרגרי ונותנת טיפים ממרומי 50 שנות זוגיות. ולמה היא חושבת שבגלגול הקודם הייתה ציפור?

88 שיתופים | 132 צפיות

שחקנית, זמרת-יוצרת, בת 73, זוכת פרס מפעל חיים של אמ"י, בימים אלה מעלה מופע זוגי עם בעלה המנצח והגיטריסט דורון סולומון, "טנגו בשניים" (פסטיבל מספרי סיפורים, 30.9 בתיאטרון גבעתיים) ופותחת עונה חדשה של "צלילי קסם" בצוותא. פרזנטורית של מרכז והאסתטיקה ALO KINO. אם לשתיים, מתגוררת בתל אביב

שגרת טיפוח

"יש לי סוג עור רגיל ותודה לגנטיקה שקיבלתי מאמא ציפי, היום בת 95 – אישה מדהימה, תוססת, אישה של השראה. בגלל העיגולים שחורים מתחת לעיניים אני חברה של הקונסילרים באשר הם ומברכת אותם כל יום. אני היפראקטיבית בצורה נוראית, אז מתחילה את הבוקר עם מתיחות, רוטינה שמעוררת אותי ומזרימה את הדם וככה אני מבררת שאני כאן והכל מחובר להכל. במקלחת אני משפשפת את הגוף על יבש עם ליפה, זה טוב לצלוליט ולהמרצת הדם ואז מתקלחת עם סבון פינוק הקלאסי. על עור יבש אני מורחת שמן גוף שאחותי אריאלה רוקחת כתחביב. אני שוטפת פנים בסבון אנטי אייג'ינג של אלו קינו וקרם לחות שלהם וביום יום מורחת מעל הכול קרם BB עם מקדם הגנה. אני מנקה איפור במגבונים של לייף ועם המסיר של קרליין או ניוואה".

מגבונים של לייף 9.90 ש"ח | צילום: יח"צ
מגבונים של לייף 9.90 ש"ח | צילום: יח"צ

איפור

"אני משתמשת ביום יום במוצרים של חברת GLOSSIER מלונדון, אותם גילתה לי בתי איטן, זמרת יוצרת ומלחינה שמתגוררת בלונדון עם בעלה. הם מוצרים זולים יחסית שמשתלבים כמו עור שני. ה-STRETCH CONCEALER שלהם נפלא נגד עיגולים שחורים ומגיע בשלשה צבעים, ויש להם עפרונות עיניים מדהימים. באיפור להופעות ולערב, המייק אפ הוא RADIANT LIFTING של שיסיידו עם מקדם הגנה 15, ולאחרונה גיליתי בסופר פארם את המייק אפ של מילוקה שהוא זול ומצוין. הסומק לבמה ולצילומי סטילס של ארמני. הצלליות בצבעים כרומטיים של ג'ייד, המסקרה בולד של קרליין ושל מייבלין. שפתונים זו החולשה שלי ואני אוהבת את של ארמני וסמאש בוקס בניוד חום".

מייק אפ RADIANT LIFTING של שיסיידו. 352 ש"ח | צילום: יח"צ
מייק אפ RADIANT LIFTING של שיסיידו. 352 ש"ח | צילום: יח"צ
מסקרה BOLD עמידה של קרליין, מחיר 69 ש"ח | צילום: טל אזולאי
מסקרה BOLD עמידה של קרליין, מחיר 69 ש"ח | צילום: טל אזולאי

אנטי אייג'ינג

"אני עדיין לא מרגישה צורך בניתוח פלסטי, אבל אני לא שוללת, כל אחת צריכה לעשות מה שטוב לה. כל חודש וחצי-חודשיים אני מגיעה לאלו קינו בראשון לציון לטיפול פנים. מעבר לזה, ד"ר מננה, שהיא מפסלת פנים אדירה, מזריקה לי רדיאס משני צידי הפה וזה מחזיק לי שנתיים וחציעד שלוש. יש לי חריץ זועף בין הגבות, למרות שאני הכי לא זועפת, והיא מזריקה לי שם בוטוקס וגם סקין בוסטר, שהוא נפלא לאיכות העור. אני עושה מדי פעם טיפולי מיצוק עם מכשיר הפוטונה שמרים לי את הפנים ואת קו הלסת, ולגוף – טיפול מיצוק במכשיר הונדה כדי שיעיף ממני את הצלוליט שמגיע בסוף לכולנו".

שיער

"שיערי רגיל, מלא וחלק כמו מקלות. שנים התפללתי לגל, לתנועתיות קלה ואין. אני חופפת, מנערת וזהו. בקורונה, כשאי אפשר היה להגיע למספרה מצאתי צבע שיער בניצת הדובדבן בשם HERBATINT על בסיס צמחי שכיסה את השיער הלבן. הספר שלי נמצא מתחת לבית, ירון מ"מירו וניסו", מגיעה אליו כל שישה שבועות למספרה".

בושם

"האהובים עלי הם מנדרינה דאק, ו-CHANCE של שאנל, לא כבדים, לא מתוקים ועם ריח רענן ופרשי".

Chance Eau Tendre של שאנל, מחיר 710 ש"ח ל-100 מ"ל | צילום יח"צ
Chance Eau Tendre של שאנל, מחיר 710 ש"ח ל-100 מ"ל | צילום יח"צ

גבות

"אני מהדור שמרטו לנו שיער והיו לנו גבות שנראו כמו קו דק וזה לא ממש גדל מאז. אני מטפלת בהן בעצמי כי הגבות יוצרות מסגרת מושלמת לפנים. כדי לעבות אותם אני משתמשת בעט של אנסטסיה בברלי הילס ומעל שמה ג'ל של החברה".

עיפרון דק לגבות של אנסטסיה בוורלי הילס, 105 ש"ח | צילום: דין סמט
עיפרון דק לגבות של אנסטסיה בוורלי הילס, 105 ש"ח | צילום: דין סמט

מני פדי

"בעבר עשיתי לק ג'ל אבל הציפורניים היו בעובי של נייר ונשברו אז עד שאמצא מישהי – אני משייפת לבד ושמה לק. אני אוהבת מראה נקי או מאוד צבעוני. אני משתוללת עם ירוק וכחול, פוקסיה וצהוב אבל לא תמיד יכולה בגלל ההצגות".

כושר

"חזרתי לאחרונה לפילאטיס אחרי הפסקה בעקבות תאונה שהייתה לי, ואני מגיעה לסטודיו של דליה מנטבר. בנוסף, אני עושה הליכות בלילה עם דורון – זה זמן איכות לשנינו, מומלץ מאוד לזוגיות".

שפתון ארמני סלפלס. 104 ש"ח | צילום: יח"צ
שפתון ארמני סלפלס. 104 ש"ח | צילום: יח"צ

תזונה

"אני לא אוהבת ארוחות בוקר ומתחילה בבוהריים עם לחם שיפון, סלט קטן או יוגורט עיזים עם בננה או פירות יער וגרנולה טובה. במשך היום חוטפת סנדוויצ'ים ופירות. בערב ארוחה חמה: עוף או דגים או בשר וירקות. אני מאוד אוהבת כוסמת וקינואה ודוחן – כנראה בגלגול קודם הייתי ציפור. יש לי בטן רגישה בעקבות צהבת זיהומית, אז אני לא נוגעת במטוגנים, חוץ מפלאפל. האהבה שלי היא לפירות יער, ואבטיח ומשמש ממש גורמים לי להתרגשות".

הטיפ שלי לחיים

"אני נשואה כבר חמישים שנה ולמדתי דבר או שניים על זוגיות. דורון ואני הכרנו בלהקה צבאית, שירתנו במלחמת ההתשה ובמילואים ביום כיפור ואז נסענו ללמוד בלונדון בזכות מלגה שקיבלנו – הוא ניצח על תזמורות ואני הופעתי בווסט אנד. שם פתחנו את העיניים וגילינו עולם גדול של עשייה ויצירה מאז ועד היום. מניסיון חיי אני אומרת: כבדו את הזוגיות כדי שכל אחד יוכל לצמוח בה. תמצאו כל הזמן את הדרכים לרענן את המקום של הסקרנות הזוגית. זה מאוד חשוב ולא פחות חשוב לצחוק הרבה יחד, לא לאבד את השובבות וההשתעשעות. לי יש מזל גדול כי דורון מצחיק ברמות, במופע הזוגי החדש שלנו שירוץ בכל הארץ אנחנו מדברים על החיים שלנו וצוחקים על עצמנו, אני שרה בכמה שפות ודורון, שהוא וירטואוז, מנגן בכמה כלים ומספר סיפורים. אחד הסיפורים בהצגה הוא שנשלחנו במלחמה להופיע במוצב, כשהגענו מצאנו בונקר וזהו. שלשלו אותי בחבל לתוכו ומצאתי חייל אחד בלבד והופעתי לפניו עם שיר תקווה של ג'ון באז. אז תחייכו אל העולם, גם כשהימים קשים ותודו על הטוב שיש לכם ותזכרו שאין גיל לעשייה".