סודות הטיפוח של אתי קובו: "משלבת את היקר עם הזול"

אתי קובו | צילום: טל עבודי
אתי קובו | צילום: טל עבודי

יש לה שלוש קוסמטיקאיות למטרות טיפול שונות, חומר מילוי בשפתיים וראש על הכתפיים. אתי קובו מספרת מי עושה לה בוטוקס, מערבבת בין מוצרי טיפוח יוקרתיים לזולים ומעניקה טיפים חשובים לחיים

88 שיתופים | 132 צפיות

אתי קובו, בת 34, משפיענית רשת ובלוגרית אופנה, בעלת מותג התכשיטים COCONUT LOVE. צלמת אופנה, נשואה לאיש העסקים עודד קובו (הבן של בבו קובו) ואם לשלושה ילדים. במתגוררת בהרצליה ובמיאמי.

>> 30 אלף כפיפות בטן?! הטיפול הסודי של סינדי צ'אדי

שגרת טיפוח

"יש לי סוג עור שומני. כנערה היו לי מעט פצעי בגרות והנקבוביות היו פתוחות, אבל עד השנים האחרונות לא התעסקתי עם תחום טיפוח העור לצערי, כי יש בי משהו קצת טום בוי. עם השנים המודעות שלי עלתה, והיום אני מתחילה את שגרת הבוקר בשטיפת הפנים עם סבון פנים של ענת אהרון. אני משלבת את המוצרים שלה עם מוצרים של דיור, כמו הסרום וקרם הפנים של החברה שהם מעולים ביותר. אני משלבת במוצרי הטיפוח את היקר עם הזול כי יש הרבה מוצרים זולים שעושים את העבודה, כמו למשל מסכת פנים פשוטה וטובה שקניתי באמזון, או מוצרי מדף לניקוי הפנים שאני רוכשת ברשת טרגט, שהמחירים בה שווים לכל נפש. קרם הגנה הוא מוצר חובה בשגרת הטיפוח שלי. אחת השיטות שלי ברכישת מוצרי טיפוח ואיפור היא לנסות דוגמיות מוצרים ב'ספורה', אני מנסה אותן וככה מדייקת את מה שמתאים לי".

סרום Capture Totale Le Sérum של דיור. 511 ש"ח | ציום: יח"צ
סרום Capture Totale Le Sérum של דיור. 511 ש"ח | ציום: יח"צ

קוסמטיקאית

"יש לי כמה קוסמטיקאיות לצרכים שונים. במשך תקופה ארוכה הייתי אצל יהודית דרדיק בשיכון ל' בתל אביב, ועשיתי אצלה בעיקר ניקוי יסודי של העור. לענת אהרון אני הולכת בשביל טיפולי פיגמנטציה וגלואו. למימי לוזון אני הולכת בשביל טיפולי ביוטי. עד המלחמה הלכתי בממוצע אחת לחודש-חודשיים ואני מקווה לחזור לשגרה הזאת בהקדם".

אנטי אייג'ינג

"עשיתי בוטוקס ועיבוי שפתיים ב-ATO אצל ד"ר ענבל גת".

>> כך הפכו ד"ר ענבל גת ולידיה נחום למזריקות של הסלבס

איפור

"ביומיום אני לא מתאפרת, ולכל היותר שמה טינט של פיקסי מעל קרם ההגנה. כשאני יוצאת לפגישות או לאירועים, המייקאפ האהוב עליי הוא המייקאפ הנוזלי של שאנל והפריימר והקונסילר של דיור, שנותן כיסוי נדיר. אני משתמשת במוצר לגבות של בנפיט, והשפתון האהוב עליי הוא של מיקי בוגנים, בגוון ורדרד-חום בהיר. אני משתמשת גם בסומק של אלין כהן, שיש לו פיגמנט מעולה. המסקרה שלי היא המסקרה השחורה של נארס".

>> מסקרה שחורה – אאוט: תכירו את הצבע החדש של הקיץ

צבע לגבות של בנפיט | צילום: יח"צ
צבע לגבות של בנפיט | צילום: יח"צ
קונסילר של דיור | צילום: יח"צ
קונסילר של דיור | צילום: יח"צ
טינט של pixi. מחר 89 ש"ח | ציום: יח"צ
טינט של pixi. מחר 89 ש"ח | ציום: יח"צ

בושם

"קשה לזהות אצלי באיזה בושם אני משתמשת, כי אני אוהבת לערבב סוגי בשמים שונים ויוצרת איתם קוקטייל משלי. בגדול אני אוהבת ריחות פרשיים, ריח של כביסה נקייה. כיום אני מערבבת בין הבושם של פראדה לספריי גוף של ללין, ונוצר משניהם ריח שהוא ייחודי".

בושם LES INFUSIONS DE PRADA של פראדה. 599 ש"ח, להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, BE, אפריל ובפרפומריות מובחרות | צילום: יח"צ
בושם LES INFUSIONS DE PRADA של פראדה. 599 ש"ח, להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, BE, אפריל ובפרפומריות מובחרות | צילום: יח"צ

שיער

"השיער שלי שומני ובמקור הוא גלי וארוך. עשיתי החלקת קרטין ומאז יש לי אפס התעסקות איתו. אני לא צובעת אותו, רק עושה גווני שמש אחת לארבעה עד שישה חודשים אצל מיקי בוגנים. אני חופפת יום כן יום לא עם שמפו הוואי הירוק ואחרי השטיפה שמה מסכה של מיקי בוגנים".

>> מיקי בוגנים חושף: "40 הק"ג שהורדתי הצילו את חיי"

מסכה לשיער של מיקי בוגים. 37.90-39.90 ש"ח | צילום: יח"צ
מסכה לשיער של מיקי בוגים. 37.90-39.90 ש"ח | צילום: יח"צ

מני פדי

"אחת לשלושה שבועות אני עושה לק ג'ל אצל גל סרוסי או אצל אלינור אנג'ל. אני לא קובעת תור מראש. בחורף אני אוהבת לקים במראה שחור, חום או בורדו, ובקיץ לרוב צבעי ניוד. כאימא לילד קטן שעוד מתעסקת עם חיתולים לפעמים, אני מקפידה שהציפורניים לא יהיו ארוכות מדי".

גבות

"דורית גבות היא מספר אחת בעיניי. אין לי גבות עבות, עשיתי אצלה פעם אחת מיקרובליידינג, והיום אני מגיעה אליה אחת לשלושה שבועות לגבות ושפם".

אתי קובו | צילום: שי פרנקו
אתי קובו | צילום: שי פרנקו

כושר

"אני מתאמנת בסטודיו של תומר טנצר במסגרת קבוצה שלוש פעמים בשבוע. האימון כולל אירובי וכוח, מעבר לזה עם העבודה שלי, הבית והילדים, אני לא עושה יותר. אבל כשיש לי זמן – אין על הליכות בים".

>> הצילו, מה קרה לפנים שלי? מדריך טיפול לעור בעונת המעבר

תזונה

"לצערי לא מאוד שומרת. אין לי תפריטים קבועים כדי לשמור על המשקל, אבל אני משתדלת לאזן אם הגזמתי יום אחד. אני אוהבת לאכול, ודגני כריות זה למשל מאכל אהוב עליי במיוחד. בבוקר אני שותה בדרך כלל נס קפה של עלית, ואני יכולה לאכול גם סלט ירקות או סלט טונה ואבוקדו. ארוחת הצהריים היא הכי מושקעת אצלי ביום: חזה עוף עם אורז וסלט או דג סלמון וירקות. אני דואגת שתהיה בארוחה כמות מספקת של חלבון וירקות. בערב אני אוכלת עם הילדים את מה שהם אוכלים: ירקות, גבינה וחביתה. כשאנחנו אוכלים במסעדות אני יותר זורמת כי אני אוהבת קינוחים, כמו קינוח הפיסטוק של טוטו ואת הסופלה של נאמוס. הגישה שלי היא גם ליהנות אבל למחרת לאזן. החולשה שלי היא לפתיתים ושניצל תירס, ואני יכולה להעיד שאני גם אישה של שוקולד".

הטיפ שלי לחיים #1

"מילת המפתח שלי היא איזונים, וזה נוגע לכל תחומי החיים – אם זה באוכל, או בבגדים – למשל אם אלבש מכנסיים יקרים אז אשלב אותם עם חולצה פשוטה של זארה. האיזון אצלי ממשיך גם בבית ועם המשפחה. יש לי שעות עבודה ויש לי שעות לבית ולילדים, שזה אומר שאני אימא לכל דבר ועניין – הסעה לחוגים, מקלחות וארוחות ערב משותפות. אני לא אוותר על זה גם אם זה יחייב אותי לקום שעה מוקדם יותר בבוקר או לעבוד מאוחר בלילה, כשהם ישנים. המשפחה היא תמיד מעל הכל, ולכן כאשת קריירה חשוב לי לנצל נכון את הזמן שלי. בגלל שהזמן שלי יקר, למדתי להקיף את עצמי בכמות לא גדולה של אנשים מסביב, כי לא הכמות קובעת בחברות – אלא האיכות ועומק הקשר. החברות שלי הן חברות נפש אמיתיות".

הטיפ שלי לחיים #2

"הוריה התגרשו כשהייתי בכיתה א'. זה היה נכון להם להיפרד, וזה לימד אותי מגיל צעיר שאנחנו צריכים לדעת לעשות בחירות, להבין מה טוב לנו ומה לא, ולשים לעצמנו גבולות. גדלתי בדרום תל אביב, לא ידעתי מחסור כילדה אבל בגיל 14 כבר היה לי כסף מבייביסיטינג ובגיל 16 קיפלתי בגדים בקסטרו. בניתי את עצמי ולמדתי להעריך כל דבר, ועד היום אני לא מקבלת שום דבר כמובן מאליו. לא תמיד הכל הולך בחיים, ולמדתי מהכישלונות שלי. לא שקעתי, אלא הרמתי ראש והתקדמתי מהם. התחלתי כבלוגרית ובהמשך הקמתי מאפס את מותג התכשיטים שלי COCANAT LOVE. אני מאמינה שאדם צריך לחלום וללכת אחרי החלומות שלו. עודד בעלי, שמבוגר ממני ב-15 שנה, מעודד ותומך, ובתחילת הדרך הוא היה שם עם הילדים. אנחנו נשואים שמונה שנים, והוא גאה בי שאני משלבת בין הבית לקריירה. אני ממשיכה לחלום והחלומות הולכים וגדלים, ועכשיו המחשבות רצות קדימה בשביל להפוך את המותג שלי למותג בינלאומי".