חודש אחרי הטבח: נמצאה גופתה של רות פרץ בת ה-16

רות פרץ ואביה ז"ל | צילום: שימוש לפי סעיף 27א' רשתות חברתיות
רות פרץ ואביה ז"ל | צילום: שימוש לפי סעיף 27א' רשתות חברתיות

הלב נקרע: רות פרץ בת ה-16, נערה עם צרכים מיוחדים, הגיעה למסיבה ברעים עם אביה כדי לרקוד ולשמוח. חודש אחרי הטבח, נמצאה גופתה. הלוויתה תתקיים הערב (5.11) בצפת

88 שיתופים | 132 צפיות

סיפורי הזוועות ממלחמת "חרבות ברזל" ממשיכים לזרום בצרורות. אחרי שהתבשרנו בכאב לב אדיר כי מבין המוני הנרצחים בפסטיבל נובה ברעים, נמצאה גופתו של אריק פרץ, אביה המסור והאוהב של רות פרץ, נערה בת 16 עם צרכים מיוחדים – היום אנו מתבשרות כי אותרה גופתה של רות הצעירה.

>> קמפיין החטופים הישראלי שמתפרש בכל העולם – הגיע עד לאו״ם

כאשר אותרה גופת אביה של רות ביום ה-12 למלחמה, יחד עם כיסא הגלגלים של בתו, קשה היה לשמור על אופטימיות או תקווה. קורין גדעון הקדישה לשניים פוסט כואב בחשבון האינסטגרם שלה, וכתבה בין היתר "הם רצחו אפילו אותם. את רות בת ה-16, נערה עם מוגבלות שכלית, ואת אבא שלה אריק, שלקח אותה לכל מסיבה, טס איתה לכל פסטיבל, ולא נתן לשום קושי להפריע. חשבו שהם נחטפו, דאגו איך רות תסתדר בעזה… השם ייקום דמם".

הפוסט גרף מיד עשרות רבות של תגובות קורעות לב, כולן שבורות מהרצח המתועב. בין היתר הגיבה גם בר זומר שכתבה כי נשבר לה הלב, כוכבת הרשת ליבי נחימובסקי (ליבילנד) הגיבה בעצב, ואפילו ליהיא לפיד, הספידה אותם בפוסט מרגש שכתבה בחשבון האינסטגרם שלה.

>> בני הזוג ששרדו את הטבח ברעים: "רק רצינו לחזור הביתה לילדים שלנו"

"הוא לקח אותה למסיבות כי שם היה לה טוב", כתבה לפיד. "עקבתי אחרי ההיעדרות שלהם, אבא מגניב שלא שם פס על מה יגידו. שלוקח את הילדה שלו עם כיסא הגלגלים למסיבות, היא מסתובבת עם הכיסא וכל הצעירים המגניבים סביבה לומדים קבלת השונה והאחר עם עלות השחר והווליום של הדי.ג'יי. קיוויתי שיתברר שזה לא נכון", כתבה בכאב. "אריק ורות פרץ. מי שרצח אתכם הוא חיה". גם הפוסט הזה מיד התמלא בתגובות מלאות כאב מהציבור, "תיקון – חיה זו מילה יפה. מדובר במפלצת", הגיבה אחת. "אבא מהמם. הלב נשבר כל פעם מחדש", הגיבה אחרת.

היום פרסמה באינסטגרם אחותה של רות, יערית פרץ, כי גופתה נמצאה. "ככה הם היו, גם בחיים וגם במוות", כתבה יערית על גבי תמונה מרגשת של אביה אריק נושא את אחותה ורוקד איתה במסיבה, "לצערנו רות נמצאה וגם היא לא איתנו. השם ייקום דמכם מלאכים שלנו". יערית פרסמה לאחר מכן את פרטי ההלוויה שתתקיים הערב (5.11) בבית העלמין בצפת בשעה 21:30. השבעה תתקיים בבית המשפחה בקריית חיים.

לא נותר לנו מה לומר חוץ מאשר זה שהלב נקרע. יהי זכרה ברוך.

רקדו יחד, נרצחו יחד. אריק פרץ ובתו רות הודיה פרץ ז"ל | צילום: אינסטגרם yaaritperez@
רקדו יחד, נרצחו יחד. אריק פרץ ובתו רות הודיה פרץ ז"ל | צילום: אינסטגרם yaaritperez@
מודעת אבל של רות הודיה פרץ ז"ל | צילום: אינסטגרם yaaritperez@
מודעת אבל של רות הודיה פרץ ז"ל | צילום: אינסטגרם yaaritperez@