כוכב "חברים" הלך לעולמו. האם זוהי הסיבה למותו הפתאומי?

לנצח חבר שלנו. כוכב "חברים" מתיו פרי הלך לעולמו | צילום: Mike Pont/WireImage via GettyImages
לנצח חבר שלנו. כוכב "חברים" מתיו פרי הלך לעולמו | צילום: Mike Pont/WireImage via GettyImages

הוליווד המומה וכואבת: כוכב "חברים", מתיו פרי, מת במפתיע בגיל 54. האם זו הסיבה שהובילה למותו של השחקן האהוב?

88 שיתופים | 132 צפיות

הוליווד המומה וכואבת את מותו של השחקן מתיו פרי, לנצח צ'נדלר בינג, הדמות הכי שנונה ורגישה ב"חברים" המיתולוגית משנות התשעים.

>> מסיינפלד עד מדונה: כל הסלבס שתומכים בנו במלחמת "חרבות ברזל"

פרי מת במפתיע, בגיל 54 בלבד, וכעת מתחילה להתבהר הסיבה. השחקן האהוב טבע למוות בג'קוזי בביתו שבלוס אנג'לס, קליפורניה, ארצות הברית – ולפי משטרת לוס אנג'לס לא נמצאו סמים בזירה וגם לא ראיות המעידות על עבירה פלילית, כך מדווחים באתר הרכילות TMZ. השחקן סבל לאורך חייו מבעיות התמכרות קשות לאלכוהול וסמים, עוד מימיו ב"חברים", אך לדברי המקורות של TMZ פרי מת זמן קצר לאחר פעילות ספורטיבית שעשה בשעות הבוקר. פרי שיחק פיקלבול (משחק כדור המזכיר טניס) במשך כשעתיים, ובכתבה שפורסמה ב-TMZ, נטען כי פרי עוד הספיק לשלוח את העוזר האישי שלו לסידורים לאחר ששב מהאימון שלו – אך כעבור שעתיים חזר העוזר האישי ומצא את פרי מחוסר הכרה.

מתיו פרי בימי "חברים" | צילום מסך
מתיו פרי בימי "חברים" | צילום מסך

לדברי TMZ לא ברור עדיין אם הפעילות הספורטיבית היא זו שהובילה למותו הפתאומי של השחקן, וכעת נסיבות מותו נחקרות.

>> בן זוגה במילואים ולוסי איוב נותרה לבד עם בתם התינוקת והמון גזענות: "הלב שלי שבור"

בעמוד האינסטגרם הרשמי של חברים, נפרדו מפרי בפוסט: "אנחנו הרוסים מהידיעה על מותו של מתיו פרי. הוא היה בגדר מתנה גדולה עבור כולנו. לבנו יוצא אל משפחתו, יקיריו וכל מעריציו".

חבריו לקאסט, ג'ניפר אניסטון, קורטני קוקס, ליסה קודרו, דיוויד שווימר ומאט לה בלאנק, טרם הגיבו לידיעה המצערת על מותו ברשתות החברתיות ובוודאי עדיין מעכלים את האובדן. השישה שמרו על קשר חברי קרוב לאורך השנים מאז שירדה הסדרה מהמסך ב-2004, וחיממו את לב המעריצות והמעריצים כאשר הפציעו למשדר איחוד מיוחד ב-2021.

לאחרונה הוציא השחקן אוטוביוגרפיה מצחיקה ועצובה בשם "חברים, מאהבות והדבר הגדול הנורא", שראתה אור גם בארץ (הוצאת אור עם). כוכב "חברים" לקח את הקוראות והקוראים אל מאחורי הקלעים של הסדרה המצליחה ושיתף בקול ראשון במאבקיו בהתמכרות.

"היי, שמי מת'יו, אם כי אתם אולי מכירים אותי בשם אחר. החברים שלי קוראים לי מאטי. ואני אמור להיות מת", כך התחיל פרי את סיפורו, שמגיל 5 חי על קו מונטריאול-לוס אנג'לס, ונדד בין הורין הפרודים. בגיל 14 הוא היה לכוכב טניס בקנדה ובגיל 24 עשה את את הפריצה ההוליוודית הגדולה שלו כשלוהק ל"חברים". פרי חשף את החורים בלב שפערו בו הבדידות והניכור שחש בחיק משפחתו המפורקת, ואת החלל שלא הצליח למלא גם לאחר שהגשים את חלומותיו הגדולים. בכנות, הומור ורגישות שיתף במסע ההתפכחות שלו ובמאבקו לשמר זאת בכל מאודו. יהי זכרו ברוך.

עטיפת ספרו של מתיו פרי
עטיפת ספרו של מתיו פרי