מי זאת? קים קרדשיאן בלתי ניתנת לזיהוי

קים קרדשיאן | צילום: Jon Kopaloff/Getty Images for Tiffany & Co
קים קרדשיאן | צילום: Jon Kopaloff/Getty Images for Tiffany & Co

קים קרדשיאן חגגה האלווין כמו שרק היא יודעת. בואו נגיד שחשבנו שראינו את אותה בכל לוק אפשרי, אבל ככה באמת שעוד לא ראינו אותה

88 שיתופים | 132 צפיות

חשבנו שראינו את קים קרדשיאן בכל לוק אפשרי – בשמלה האייקונית של מרילין מונרו שעוררה סערה שלמה, בשמלה שעשויה מחגורות בלבד, או בכלל בישבן חשוף ועם גבות מחומצנות ושיער תואם – אבל ככה באמת שעוד לא ראינו אותה.

>> נקודת הג'יילו: המומחים מגלים את סודות האנטי אייג'ינג של ג'ניפר לופז

חגיגות ההאלווין הגיעו לשיאן אמש (ראשון) – הרי שסאנדיי נייט הוא המוצ"ש של האמריקאים – והסלבס שלפו מהארון את מיטב התחפושות המושקעות שלהם. קים קיי לקחה את הטריק אור טריט לאקסטרים, והפתיעה בתחפושת משוגעת במיוחד – דמותה של מיסטיק מ"אקס מן" של מארוול. מיסטיק היא מוטנטית שהתחילה את דרכה כגיבורת על והפכה לנבלת על, אבל לפני הכל היא זיקית אמיתית שיכולה להידמות לכל אדם שרק תרצה. מתחת לחזות האנושית שלה, מסתתרת החזות המוטנטית שלה – עורה כחול, עיניה צהובות ושיערה אדום.

קימי בלתי ניתנת לזיהוי בתחפושת המושקעת שלה, כי כידוע, היא שחקנית טוטאלית. אחרי שעשתה דיאטה קיצונית והשילה 8 קילו ב-3 שבועות בשביל להשתחל לשמלה המיתולוגית של מרילין מונרו – מה זה כבר ללבוש אוברול גומי כחול, לחבוש פאה אדומה ולשים עדשות צהובות?

>> בר רפאלי חוגגת יום הולדת 5 לבתה אל: "החד קרן הפרטי שלי"