ישבן חשוף וגבות מחומצנות: השער הכי נועז של קים קרדשיאן

קים קרדשיאן על שער מגזין Interview | צילום: Nadia Lee Cohen
קים קרדשיאן על שער מגזין Interview | צילום: Nadia Lee Cohen

בז'קט ג'ינס ומגן ביצים שמסתיר את מה שאין לה וחושף את מה שיש לה ממנו והרבה. קים קרדשיאן מעניקה פרשנות חדשה ונועזת לחלום האמריקאי

88 שיתופים | 132 צפיות

החלום האמריקאי על בית נאה בפרברים עם גדר לבנה, 2.4 ילדים וכלב בשם רקסי כבר מזמן עדכן גרסה, אבל תמיד אפשר לסמוך על קים קרדשיאן שתנפץ את הטאבו השמרני ותעניק לו פרשנות חדשה ונועזת.

>> "אני, אני ואני": מייגן מרקל רק חזרה לחיינו, והיא כבר מעצבנת

קרדשיאן הצטלמה לשער ספטמבר של המגזין החתרני Interview, ואפשר לקבוע בקלות שמדובר בשער הכי נועז שלה עד כה (כידוע, קרדשיאן עשתה בחייה איזה שער אחד או מאתיים). קים קיי הצטלמה על רקע דגל ארצות הברית תחת (חכו לזה) הסלוגן "חלום אמריקאי", כשהיא לבושה בז'קט ג'ינס כל-אמריקאי וג'ינס באגי של מותג העל בוטה בונטה, וג'וקסטראפ, או בעברית מגן ביצים – מה שאולי אין לה ברמה האנטומית, אבל יש לה ביג טיים בכל דבר אחר בחיים.

 

אם קים קרדשיאן מסמלת כיום יותר מכל את התרבות האמריקאית, הישבן שבו היא אוהבת להתפאר לחלוטין מסמל אותה – ועל השער הזה הוא נחשף במלוא הדרו מבעד לפריט הלבוש הספורטיבי והכה גברי-מצ'ואיסטי-אמריקאי. מנת האדג' מגיעה גם מצפון, מכיוון הגבות, שחומצנו לחלוטין לצורכי הצילום, עד כדי כך שהן כמעט בלתי נראות. שיערה הצבוע זכה לתספורת מדורגת וממבט ראשון קשה לזהות מיד שמדובר בקים.

השער עלה לאוויר לפני שעות ספורות וכבר הספיק לגרוף יותר מ-3.6 מיליון לייקים בחשבון האינסטגרם הפרטי של קרדשיאן. למשימה גויסה הצלמת, האמנית והדוגמנית הבריטית נדיה לי כהן – איט גירל אופנתית ורותחת בפני עצמה – שכבר צילמה את קים קיי בעבר להפקות שונות, כולל למותג שלה Skims. הפקת השער רוכבת על התימה האמריקאית, ומציגה את קרדשיאן בשלל רפרנסים לדגל האמריקאי ולתרבות האמריקאית – משילוב של ז'קט עור שחור עם חוטיני בהדפס הדגל ועם מדובר בגופיה אדומה ונוצצת עם מחשוף נדיב.

>> פחות 25 קילו ואחרי פיסול פנים: חנה לסלאו עפה על הלוק החדש