והרי החדשות: קים קרדשיאן לובשת חגורה

קים קרדשיאן | צילום: Shutterstock
קים קרדשיאן | צילום: Shutterstock

בזמן שהאקס שלה עסוק בלהשחיר עליה ובלהעליב עורכות אופנה, קים קרדשיאן מלמדת את קניה ווסט ואת כולנו איך ללבוש חגורה על תקן שמלה ואיך לצאת מלכה אמיתית

88 שיתופים | 132 צפיות

שבוע האופנה בפריז ממשיך להכות גלים לאחר סיומו: מההדים שהותירה התצוגה של בית האופנה Coperni בכיכובה של בלה חדיד שעלתה למסלול עירומה ורוססה בספריי שהפך לשמלה בלייב, ועד תצוגת הפתע של הראפר קניה ווסט, שהציג טי שירט עם הכיתוב "White Lives Matter" (פרפרזה על תנועת המחאה Black Lives Matter) והשתלח לאחר מכן בעורכת "ווג" גבריאלה קאפרה-ג'ונסון, משום שהעיזה למתוח עליו ביקורת. מה שהתחיל כגימיק פרובוקטיבי התלקח במהירות בשדה הרשת, והראפר מצא עצמו במלחמה מול עולם האופנה שיצא להגנתה – מעורכי ועורכות "ווג" באשר הם ועד שמות כמו ג'יג'י חדיד ולינדה אוונג'ליסטה.

>> תבריקי: זו בדיוק העונה לקצת סאטן

ווסט לא הסתפק בלעצבן את עולם האופנה דרך אגב, והכריז מלחמה גם על משפחת קרדשיאן. קניה, המכנה עצמו בימים אלה Ye, יצא במאתיים קמ"ש על קלואי קרדשיאן, לאחר שזו יצאה להגן על האחות שלה והאקסית שלו, קים קרדשיאן. קניה האשים את קים קיי בכך שעשתה מחטף לילדיהם המשותפים, וכינה את כל בנות משפחתה "שקרניות" בפוסט שלו באינסטגרם.

לקניה, או Ye, או Yeezy, היה שבוע ביזי. בין כל השריפות שהוא הבעיר, הוא גם הספיק לפתוח את התצוגה המדוברת של בלנסיאגה בשבוע האופנה בפריז, מותג היוקרה החביב על בנות משפחת קרדשיאן בניהולו האמנותי של דמה גווסאליה. בין הסלבס שנצפו בשורה הראשונה הייתה קיילי ג'נר, שחתמה רצף של הופעות תמוהות בשבוע האופנה בפריז בשמלה ורודה ושעירה. קימי לא הגיעה הפעם לתצוגה של בלנסיאגה, אבל מנגד היא לא בזבזה זמן ואנרגיות על הטרלול של האקס. מה היא כן עשתה? העבירה שיעור מאלף באיך לצאת מלכה.

קים שיתפה את 331 מיליון עוקביה באלבום תמונות לוהט במיוחד, בו היא מתועדת בשמלת סטרפלס קצרצרה עשויה חגורות עור ובמשקפי שמש של בלנסיאגה, בעודה שוכבת על אדמה בוצית – כמו הסט הבוצי ששימש לתצוגה של בית האופנה. רימי כתבה: "לא יכולתי להגיע לתצוגה של בלנסיאגה, אז דמה שלח את התצוגה אליי". אהבנו.

>> אנג'לינה ג'ולי טוענת כי בראד פיט תקף אותה. הסימנים למערכת יחסים אלימה