הסוף למלח-פלפל: סוד הזרועות החטובות של ג'ניפר לופז

ג'ניפר לופז | צילום: Focus on Sport/Getty Image
ג'ניפר לופז | צילום: Focus on Sport/Getty Image

בגיל 53 ג'ניפר לופז מתהדרת בגוף משגע ועור פנים חלק ומוצק. ביקשנו מהמומחים לגלות לנו אילו טיפולים אפשר לעשות כדי להרגיש קצת כמו ג'ני פרום דה בלוק, גם אחרי גיל 50

88 שיתופים | 132 צפיות

בסוף שנות ה-80 הייתה זו הדוגמנית אל מקפירסון שקיבלה את הכינוי "הגוף". בימינו, אפשר להכתיר את ג'יילו כיורשת הרשמית של התואר. בגיל 53, ג'ניפר לופז עדיין נחשבת לאחת הנשים היפות והסקסיות בעולם, היא נראית צעירה מגילה הכרונולוגי והגוף שלה בנוי לתלפיות. תגידו שזו גנטיקה טובה, תגידו שהאמונה שלה בשמן זית, תוספי תזונה ושינה רצופה וטובה גם הם עוזרים, אבל בואו, בסוף, אנחנו הרי יודעות שחוקי הגרביטציה פועלים על כולנו, וגם ג'ני מהבלוק יודעת שבסוף, מה לעשות, גם היא בשר ודם.

>> אחרי העיוות שנגרם לגופה, לינדה אוונג'ליסטה מצטלמת לשער "ווג"

אנחנו מניחות שג'יילו משקיעה מאמץ ומתחזקת יפה ובאופן קבוע את הגוף והפנים, ומן הסתם טיפולי הביוטי והאסתטיקה האלה (היקרים, כן?) נגישים לה. לופז עצמה לא פירטה מעולם מה היא עושה כדי להגיע למראה המפואר שלה, להוציא אזכור של שימוש במכשיר בשם טרמאז' (שאינו נמצא בארץ), הפועל למיצוק בטכנולוגיה של גלי רדיו. אז מהו באמת סוד המראה של לופז, ואיך אנחנו, בנות התמותה הארציות, עשויות להשיג גוף ממוצק ונטול עודפים ועור זוהר וחלק ללא קמטוטים וכתמים, כמו שלה?

ד"ר צחי וידר, הבעלים של קליניקת VIV בהרצליה, כירורג בהכשרתו ומומחה בעל שם בתחום הרפואה האסתטית אומר: "כל הפיתוחים בתחום והטכנולוגיות החדשות שקיימות היום, מבטיחים נראות מצוינת אבל מאוד טבעית – וזו בשורה נהדרת של השנים האחרונות. בעולם הביוטי של היום, גם אצל נשים וגם גברים, לא אוהבים את המראה המוגזם. כולם רוצים להיראות הכי טוב שלהם, בלי שיצביעו על מה בדיוק הם עשו, ולשמור על מראה טבעי ואנושי. לכן, גם אצל מי שעושות הרבה טיפולים אסתטיים, קשה לרוב לשים את האצבע על מה בדיוק הן עשו, ועדיין התוצאה היא מראה מעוצב, חלק ובריא יותר. הסוד של לופז מתחיל בעיני בטיפולי מנע ושמירה שהיא עושה לאורך שנים, מדובר בטיפולים קלים יחסית שאינם מחייבים שום חריגה מהשגרה, אבל התוצאה שלהם היא שהעור לא מאבד מהקולגן שלו ובעצם לא נותן לתהליכי ההזדקנות לקרות, תלוי בתדירות הטיפולים. אם תבוא אישה בגילאי השישים-שבעים שלא טופלה מעולם ותרצה שיפור מיידי ניכר בפרוצדורה שאינה ניתוחית, זה יהיה קשה וגם השינוי יהיה גדול ויבלוט לעין. כל מי שעושות טיפולים שונים מגיל צעיר: פילינג, לייזר, הזרקות וטיפולים בגלי רדיו ואולטרסאונד כדי לשמור על הנפחים כטיפולי שמירה ומנע, לא חייבת היום להזדקן במראה – ממש כמו ג'ניפר לופז".

ביקשנו מרופאים מומחים בתחום המלצות על טיפולים קלים, חלקם אמנם מחייבים סדרה, אבל כולם מבטיחים תוצאות מהירות, יפות וטבעיות שיגרמו לנו להיראות ולהרגיש רעננות יותר. מוזמנות לבדוק בעצמכן האם הם גם מקיימים.

טיפול עשרת אלפים לגוף ולעור הפנים

ד"ר אופיר ארצי: "להשגת מראה מתוח וצעיר כמו של ג'יילו באזור הפנים, הצוואר והדקולטה, אני ממליץ על המכשיר מורפיאוס 8. ניתן לעשות באמצעותו טיפול ממוקד באזורי העיניים, המצח, הלחיים וקו הלסת, והוא מתאים גם להעלמת סימני מתיחה, טיפול בצלוליט, שיפור מרקם עור רפוי וחידוש העור באזורי הבטן, הזרועות, הירכיים, הברכיים והישבן. זהו הטיפול הכי אפקטיבי כיום ברמת התוצאה, למי שרוצה להתקרב למראה של לופז. המכשיר מבוסס על טכנולוגיה של גלי רדיו ומיקרו מחטים החודרות לעומק העור (4 עד 7 מ"מ). הטיפולים מתבצעים במרפאה ומיד אחרי, המטופלת חוזרת לשגרת יומה. התוצאה: עור מהודק, מוצק, בריא וצעיר למראה. בעזרת המכשיר ניתן להגיע לתוצאות הכי קרובות וטבעיות שיש לניתוח מתיחת פנים. להשגת תוצאה מקסימלית בטיפול זה יש לבצע סדרה של כשלושה טיפולים". עלות טיפול בודד: 2,000 ש"ח, סדרת שלושה טיפולים: כ- 5,000 ש"ח. לגוף נדרשים חמישה טיפולים להשגת תוצרות מיטביות.

מה שטוב לסתיו שפיר ולג'יילו: חתונה בהפתעה זה הדבר הבא?

מיצוק הירכיים והזרועות

ד"ר אינס ורנר: "אין ספק שזרועות וירכיים הם אזורים שמצריכים התמדה והשקעה, גם אם זכינו בגנטיקה מעולה כמו ג'ניפר לופז. עם ההתבגרות והשנים, נוצר רפיון עור באזור הזרועות ובירכיים הפנימיות. זהו מצב שבו הרקמה מתרחבת וכבר אינה נצמדת לעור כבגיל צעיר. משום שמדובר בבעיה המתרחשת בכמה שכבות של העור, הטיפול מצריך שני שלבים – שלב עמוק ושלב שטחי ULTRAFORMER הוא טיפול מיצוק בשכבות העמוקות של העור ובעומק הרקמה, הנעשה למטרת שיפור מבנה הרקמה. הטיפול מתרחש באמצעות אולטרסאונד, הוא חד פעמי ואינו כרוך בזמן החלמה. אחריו יש לעשות טיפול תחזוקה אחד פעם בשנה. LEGEND PRO הוא טיפול מיצוק הנותן מענה ישיר לרפיון העור בכל הרמות והשכבות. הוא מתבצע באמצעות גלי רדיו עם מחטים ומטפל בעומקים שונים, ומיועד לזרז את ייצור הקולגן באזור המטופל. יש לבצע את הטיפול הזה בסדרה של 3 עד 6 טיפולים בהפרש של חודש". מחירי הטיפולים משתנים בהתאם לאזור וצרכיו: בין 3,000 ש"ח עד 10,000 ש"ח. 

קפוצ'ון-הינומה ו-500 מטר בד: ג'יילו חושפת את שלוש שמלות הכלה שלה

ישבן כמו של של ג'יילו

ד"ר אברי רווה: "חשוב לציין שבישראל כמעט לא מבצעים ניתוחי ישבן, יחד עם זאת קיימות מספר דרכים להשיג ישבן מורם ומוצק, ורצוי שתהיה גם גנטיקה טובה. הפתרון הפשוט הוא באמצעות פעילות גופנית ענפה המחזקת שרירים ומעצבת את הישבן, והפתרון האסתטי הוא באמצעות שתלים כמו בניתוח השתלה בשדיים. גם את הישבן ניתן לעצב באמצעות שתלים, אותם ממקמים בין שרירי הגלוטס – שהם שרירי הישבן. למען הסר ספק, בעת הישיבה לא יושבים על השתלים, הם ממוקמים גבוה יותר מעל אזור הישיבה. אופציה נוספת היא הזרקת שומן ששאבנו מהמותניים והעברנו לישבן, וכך נוכל לקבל מראה של מותניים חטובות אל מול ישבן מוגזם בתהליך אחד".

חיזוק וחיטוב השרירים והשגת קוביות בבטן

ד"ר צחי וידר: "הגוף של לופז מטופל היטב, נראה שהיא עושה הרבה כושר ועושה הכל כדי לשמור על גוף חטוב, שרירי ומוצק. תחום טיפולי העיצוב, החיטוב ופיסול הגוף התקדם מאוד בשנים האחרונות. המכשיר שוורצי (SCHWARZY) מספק את אחת השיטות החדשניות בתחום. זוהי מערכת לא פולשנית ונטולת כאב, המייצרת אימון הדרגתי המותאם אישית לכל מטופלת. הוא ממריץ את העלייה במסת השריר בזכות טכנולוגיה של גירוי מגנטי המתקשרת עם הרקמות השריריות וגורמת להתכווצויות עזות. במהלך הטיפול ניתן להגיע ליותר מ-20 אלף התכווצויות. למכשיר שלושה פרוטוקולים שונים, הזמינים בהתאם לרמת הכושר של המטופל". לתוצאה מקסימלית יש צורך בסדרה של 8 טיפולים. מחיר: 6,900 ש"ח.

חיטוב פנים וקו לסת עם סקלפטורה

ד"ר צחי וידר: "ניתן לראות שג'ניפר לופז ניחנה בתווי פנים מחוטבים, אבל אין ספק שפנים כמו שלה צריך לתחזק ככל שעולה הגיל. הסקלפטורה הוא הטיפול המתקדם בתחום ההזרקות לטיפול בקמטים, קמטוטים, עיבוי העור, שיפור הטקסטורה והאלסטיות שלו וחיטוב קו הלסת. בנוסף הוא גם מתאים לצוואר, לדקולטה, לזרועות, לידיים, לישבן ועוד. הטיפול כולל הזרקה עדינה של חומצה פולי לקטית על פני משטח העור בעזרת מחט או קנולה, כדי לעודד ייצור מוגבר של קולגן עצמי בהליך דלקתי מבוקר, ומקנה עור בריא, ממוצק וצעיר יותר. החומר נספג בעור ומשפר את איכותו מבלי לנפח אותו, מכיוון שהוא מפעיל מנגנון לעיבוי העור. התוצאות נשמרות ל-25 חודשים". מומלץ לקיים שניים עד שלושה טיפולים בהפרש של שישה שבועות ביניהם. טווח מחירים: 12,900-15,900 ש"ח.

סקין בוסטר לשפתיים

 ד"ר אברי רווה: "מראה השפתיים של ג'יילו הוא בשרני וחיוני. הן לא עבות במיוחד, אבל הטקסטורה תמיד חלקה וחושנית, עם נראות צעירה ובריאה של השפתיים. אין ספק שלגנטיקה יש כאן תפקיד בולט מאוד. היום ניתן לשמר מראה לחותי ויפה ללא מגע בצורה ובעובי, אלא רק על ידי תחזוק המרקם. מדובר בטיפול שפתיים מרענן, שאינו עוסק בצורת השפתיים וגודלן, אלא נותן מענה למרקם ותחושת השפתיים. הטיפול מתבצע בהזרקות שטחיות ועדינות, ומטפל בקמטוטים המזעריים שסביב השפתיים. התוצאה הסופית תהיה מראה שפתיים חלק ונעים במרקם מושלם להנחת שפתון". הטיפול מתבצע פעם-פעמיים בשנה. מחיר: 1,500 ש"ח".