דברים מוזרים, אבל ממש: צעצועי המין הכי ביזאריים בעולם

צעצועי המין הכי מוזרים בעולם | צילום: Shutterstock
צעצועי המין הכי מוזרים בעולם | צילום: Shutterstock

כולם הזויים, כולם מקריפים, אבל אנחנו לא שופטות אף אחד ואחת. אז מה בא לך לנסות היום - דילדו תירס, כדור פיזיו עם פין או בובת מין בצורת חייזר?

88 שיתופים | 132 צפיות

צעצועי מין, כמו בני אדם, מגיעים בשלל גוונים, סוגים וצבעים. יש גדולים, קטנים, כהים, בהירים, חזקים, חלשים, וחובבי סברי מרנן. מה? סליחה, על מה דיברתי? אה כן, צעצועי מין.

>> מיסיונרית או דוגי? מה התנוחה שאת אוהבת אומרת עליך

כמוכרת לשעבר בחנות צעצועים למבוגרים, יש רגעים שלא אשכח: אישה מבוגרת שהגיעה לקנות צעצוע מין לראשונה בחייה אחרי שמעולם לא גמרה, זוג שרוקנו את מחלקת הבדס"מ תוך כדי ציוויים של האישה על הגבר – שזה בגדול כמו כל נישואים רק מעוטר במחוך ושוט – ואיך אפשר לשכוח את האיש שביקש לקנות זרוע עשויה סיליקון שלא עמדה למכירה כי היא מקשטת את החנות כבר שנים. הסברתי לו שהיא לא למכירה כי היא מחוץ לקופסה ואינה סטרילית, ואיכשהו זה הדליק אותו יותר. אבל עם כל זאת, עבדתי בחנויות חביבות ופרינדליות (ארוס בביל"ו סנטר והפולניה ז"ל בתל אביב, אם הסתקרנתם) והמבחר היה גדול אך מותאם לקהל שנמצא בטווחי הנורמה. מהי הנורמה? הסקאלה רחבה וגדולה, ואתן כבר יודעות שאני לא שופטת: "סקס זה כמו אוכל, לא אומרים עליו איכס", אמר בעבר חכם סיני עתיק. סתם לא, זאת הייתי אני פה לפני כמה טורים. אבל עם הזמן נוכחתי לגלות שיש צעצועים קינקיים שיפתחו את הפה בתדהמה, אפילו לשפחתכן הנאמנה.

בובת מין חייזרית | צילום מסך מתוך ערוץ היוטיוב thattoychick
בובת מין חייזרית | צילום מסך מתוך ערוץ היוטיוב thattoychick

בובת מין בצורת חייזר

מה קהל היעד? חובבי אי.טי ומלחמת הכוכבים? בחיי שלא הבנתי מה קורה פה, אז התחלתי לחקור על העניין ומתברר שישנו פטיש שנקרא "אקסופיליה", שהוטבע על ידי הסופר Supervert בספר "Extraterrestrial Sex Fetish", ומתאר משיכה מינית לחוצנים. כן כן. תנו לי להגיד לכן מה למדתי בחיי, פטישים הם כמו קבוצות בפייסבוק – יש כאלו לכל דבר אפשרי.

צעצועי מין מוזרים. amazon.com, כרגע לא במלאי I צילום מסך
צעצועי מין מוזרים. amazon.com, כרגע לא במלאי I צילום מסך

פלאש לייט זומבי

הסבר בסיסי קצר על פלאש לייט, בכל זאת אנחנו מגזין נשים. גברים אם אתם גם פה, אין לי בעיה, אבל אני מקצצת לכם ב-30 אחוז מהטור שלי, מה שפייר פייר. אז ככה, פלאש לייט הוא אביזר המין הנפוץ ביותר בקרב גברים. זה בעצם נראה מבחוץ כמו פנס גדול מפלסטיק, כזה שיש לאבות האמריקאים בסרטים כשהם הולכים לגראז' שלהם לעשות דברים של סטרייטים. אבל כשפותחים את הפלאש לייט, טדאם! הוא כולו מלא סיליקון ומיועד לחדירה של גבר. יש כאלו רוטטים, יש כאלה עם מעין צורה של פות, יש כאלו עם פקק ריקון מיוחד לזרע, והתברר לי שיש גם כאלה בצורה של זומבי. מה? מה שקראתן. וראיתן. שאני אתקמצן עליכן ולא אוסיף תמונה? מה פתאום! למה שרק לי יהיו סיוטים בלילה? טיפ קטן לזומבי המתחיל: רוב הגברים מעדיפים בלי שיניים. שתדע.

מגלף הבולבולים, polki.pl צילום מסך
מגלף הבולבולים, polki.pl צילום מסך

מגלף הבולבולים

אוקיי, מתברר שטבעוניות אכן נהנות יותר! אז יקום המלפפון ויכה להן בתחת, או במקרה הזה – גזר. מה אני אגיד לכן, כל כך הרבה שאלות, כל כך מעט תשובות. למה לא פשוט לקנות דילדו? אם כבר גזר, מה זה משנה הצורה המדויקת? האם זה עובד גם על מלפפון חמוץ, אם בא לי להיזכר בסקס עם האקס? בכל מקרה, אין ספק שהביטוי "לאכול זין" מעולם לא היה מדויק יותר.

אורגזמטרון 3000

במהלך השנים א.נשים הפכו דברים רגילים לחלוטין מחיי היומיום לאביזרי מין. רטט של טלפון, מלפפון, ואפילו מצב סחיטה במכונת כביסה. ובכן, מתברר שיש כאלו שלקחו את זה קצת יותר רחוק. אדם בשם דומיניק וילקוקס (אנחנו נתעלם מזה שיש בשם שלו חיבור של המילים ווילי וקוקס? טוב נו ממשיכה הלאה), המציא מכשיר שכולו מכונת כביסה עם מעין מושב אוכף מעליה, המיועד כולו להנאה מינית מפעילות המכונה. במקום המצבים הרגילים כמו כותנה, כביסה עדינה או הפעלת אקספרס, המכונה הזו פועלת על מצבי "הו", כשהמצב החלש ביותר הוא "הו!" והחזק ביותר הוא "הוווווווווווווו!" בתרגום חופשי לעברית. מכירות את הנשים שאוהבות לכבס? אלה שתמיד הכביסה שלהן ריחנית גם שבוע אחרי? אז הנה אחלה מתנה לחג.

כפות רגליים מסיליקון עם אופציה לחדירה. ailbaba.com, מחיר: 139.70 ש"ח I צילום מסך
כפות רגליים מסיליקון עם אופציה לחדירה. ailbaba.com, מחיר: 139.70 ש"ח I צילום מסך

חשמל זורם בכפות רגליך

אז דיברנו בעבר על פטיש לכפות רגליים, שהוא אחד מהפטישים הנפוצים ביותר, ובפרט של איברי גוף (איפה הנמשכים למרפקים, למה לא שומעים אתכם?). כמצופה, כשיש ביקוש – יש היצע, ובמקרה שלנו הביקוש יצר כפות רגליים עשויות מסיליקון שניתן לחדור אליהן. אני רואה את המבטים שלכן דרך המסך, תאמינו לי. חצי מכן במבט של "מה?!" וחצי במבט של "מי הפדיקוריסטית? לק הג'ל שלה עשוי ממש טוב".

צעצועי מין מוזרים, realistic-love-doll.com, מחיר: 3.39 דולר I צילום מסך
צעצועי מין מוזרים, realistic-love-doll.com, מחיר: 3.39 דולר I צילום מסך

בובות מין משוכללות

לכאורה תגידו בשלב הזה, "זהו? בובת מין? די, התקמצנת עלינו בג'וס". אבל תנו לי להגיד לכן משהו, ולהסתכן בלהישמע כמו דודה ניצה בארוחת חג – מה שיש היום, זה ממש לא מה שהיה פעם. בבובות מין, אני מתכוונת. היום יש בובות מין שמגיעות לאלפי ואף עשרות אלפי דולרים. זה כבר לא הבובה המתנפחת שנראית כמו גלגל ים שתעה בדרך. היום יש בובות עשויות מסיליקון איכותי, שהן גם רובוט ומגיעות עם אופציה של גניחות, חימום ואפילו תזוזה. יש כאלה שניתן להוסיף או להסיר להן, לפי הרצון, אקססוריז שונים, קעקועים וגם שיער ערווה. ביפן מדווח על גברים שאף מנהלים עם הבובות חיים של ממש, ולוקחים אותן לפיקניק ולחוף הים. יש לי חברות שחיות חיים פחות טובים מבובות מין מסיליקון, מאיה אני לא מדברת עלייך.

כדור פיזיו עם פין. amazon.com, מחיר 139.99 דולר I צילום מסך
כדור פיזיו עם פין. amazon.com, מחיר 139.99 דולר I צילום מסך

כדור פיזיו עם הטבות

כולנו מכירות את כדור הפיזיו, או בשמו השני כדור פילאטיס, או בשמו השלישי הכדור הזה שמקפצות עליו כדי להרדים את התינוק בקלות, כלומר תוך שעתיים-שלוש גג. ובכן, כנראה שמישהי פעם ישבה על הכדור, ישבה ישבה, קיפצה קיפצה, ולפתע חשבה לעצמה "היי, משהו חסר לי פה. הו! אני יודעת! פין!". אז לכל המעוניינות, ברחבי המרשתת תוכלו למצוא כדור כזה שתוכלו לקפץ עליו ועל התוספת החביבה שלו – דילדו. למיטיבות לכת, סליחה, למיטיבות קפצת, יש גם גרסת דאבל – עם דילדו ובאט פלאג. מה עוד נותר לבקש? שרירי ירכיים ממש ממש טובים.

דילדו תירס, adulttoys-india.com צילום מסך
דילדו תירס, adulttoys-india.com צילום מסך

דילדו תירס

בים בם בם, תירס חם! זכרו את המילים האלו טוב כי זו תהיה הפעם האחרונה שהן ישמעו לכן תמימות, וקבלו את הדילדו בצורת תירס. תראו, אני יכולה להבין מבחינה הגיונית, אכן יש פה מרקם מעניין, ועדיין אני לא יכולה להתאפק מלשאול: איזה סיכוך שמים לדילדו כזה? חמאה ומלח? אבל כל אחת ומה שטוב לה, רק תדאגו שאתן לא חמות מדי, שלא יהפוך לפופקורן.

דילדו דרקון

הארי פוטר ניסה לגנוב ממנו ביצה וחאליסי רכבה עליו, אז האם אני צריכה להיות מופתעת שמצאתי אביזר מין בצורת היצור המיתולוגי דרקון? עופו על זה, בעיקר אם אתן מהחובבות הכבדות של משחקי הכוס. סליחה, משחקי הכס.

צעצועי מין מוזרים. dragondildo.net, מחיר 66.26 דולר I צילום מסך מהאתר הרשמי
צעצועי מין מוזרים. dragondildo.net, מחיר 66.26 דולר I צילום מסך מהאתר הרשמי

>> זה לא קורה לי: פדיחות הסקס הגדולות ביותר