כל מה שרציתם לשאול את המוכרת בחנות הסקס

חנות סקס, כל מה שרצית לדעת | תמונה: shutterstock
חנות סקס, כל מה שרצית לדעת | תמונה: shutterstock

מה המוצר הכי נמכר, איזה אביזר את חייבת שיהיה לך ליד המיטה, ומה השאלה ששאלו אותה הכי הרבה פעמים? אלמוג שור, סטנדאפיסטית עם קילומטרז' כמוכרת בחנות סקס, משתפת אותנו בכל הסודות

88 שיתופים | 132 צפיות

אני יורדת מהבמה, אחרי מופע סטנדאפ, האדרנלין עדיין זורם בגוף – או שזו הבירה. כשזוג מהקהל ניגש אלי בדרכי לחדר האומנים, חשבתי לעצמי שהם בטח רוצים סלפי, וכבר התכוננתי להרים את האצבעות לצורת וי כאילו אני עוד משפיענית אינסטגרם מדור ה-Z, אבל אז פנתה אלי האישה ואמרה "רק שתדעי שפגשנו אותך לפני שנים בחנות סקס, ועד היום את מלווה אותנו לילות רבים במיטה!". כל אישה אחרת כנראה הייתה נלחצת מהמילים הללו, אולי זה אפילו היה הופך לפוסט בצינור, אבל אותי זה פשוט החזיר אחורה בחיוך לימי טרום הסטנדאפ שלי. לימים בהם הייתי בחורה צעירה, בת 22, שחיפשה עבודה זמנית ומצאה את עצמה מוכרת בחנות סקס, וככזאת, נתקלתי תמיד במטח שאלות די קבוע על העבודה שלי. אז כדי לעזור לכן להתמודד עם הסקרנות, ריכזתי את כל השאלות שתמיד שאלו אותי, עם תשובות כמובן:

>> מיינדפולנס ורשתות חברתיות: כך תמקסמי את ההנאה מהמיניות

"איך בדיוק התחלת לעבוד בזה?"
בזמנו בדיוק חזרתי לגור עם ההורים אחרי פרידה לא קלה (וכשאני אומרת לא קלה אני כמובן מתכוונת שחשבתי שסוף העולם הגיע), וחיפשתי עבודה שתעביר לי את הזמן. בכל זאת, כמה ימים עוד אפשר להעביר בסטוקינג על האקס? כן, הוא עשה לייק לתמונה של פנקייק אוכמניות באינסטגרם – יאללה, תתקדמי עם החיים.

באחד מימי הבטלה הסתובבתי במרכז הקניות הקרוב לבית הורי, זה מרכז קניות חיצוני שיש בו כריזה עם קריינויות של החנויות במתחם. אז בין "קנו ב-1,000 ש"ח ושלמו עשרה שקלים! ו-רק עכשיו בטו גו עודפים" לבין "מזרן או מזרון? פשוט תקנו אצלנו בחצי ממון!" לפתע האוזניים שלי נתפסו
ל-"מוצרי אהבה למבוגרים, רק בארוס, מאחורי טויס אר אס".
מצאתי את זה חמוד שחנות צעצועים למבוגרים נמצאת מאחורי חנות צעצועים לילדים, ואז עלה לי לראש הרעיון – לעבוד בחנות סקס. עליתי במדרגות המובילות לחנות, שם חיכתה לי אישה לצד הדלפק, אזרתי אומץ לשאול אותה "אתם מחפשים עובדים במקרה?". הסתבר שהיא הייתה המנקה, אבל היא הפנתה אותי למחסן של בעלת החנות, אישה בשנות ה-60 לחייה, שממש נדלקה על האופי הצבעוני שלי, כפי שהגדירה את זה. היא קיבלה אותי מיד לעבודה ושם הכל התחיל.

אופי צבעוני. הכותבת, אלמוג שור | צילום מסך מאינסטגרם
אופי צבעוני. הכותבת, אלמוג שור | צילום מסך מאינסטגרם

>> כמה זמן לוקח להתגבר על האקס?

"איך קיבלו את זה ההורים שלך?"
המשפחה שלי די ליברלית, אז הודעתי להם שאני מתחילה לעבוד בחנות במהלך ארוחת ערב. אבא שלי אמר "סבבה, תעבירי בבקשה את הקוטג'". סתם, בכנות, אני חושבת שבהתחלה אולי זה היה להם בכל זאת קצת מוזר, אבל בתכלס – מה בסך הכל עשיתי? עבדתי בחנות צעצועים. מכרתי דברים, זה הכל. ויתרה מזאת – עזרתי לאנשים על הדרך. לא יודעת מה אתכן, אני יכולה לחשוב על עבודות הרבה יותר מביכות מזה. נניח להיות חברת כנסת, לא עלינו. 

הטיפוסים שפקדו את החנות הם אנשים רגילים שרוצים כיף בחיים. היו כמה קריפים, אבל לא יותר מאלו המציפים את תיבת ה-DM הממוצעת של בחורה באינסטגרם, אבל בחורה רגילה, לא נטע אלחמיסטר

 

"איזה אנשים הגיעו לחנות?"
כשאני נשאלת אילו טיפוסים פקדו את החנות, אנשים כמובן מצפים שהתשובה תהיה "מלא סוטים", וזה לגמרי לגמרי נכון. כולנו סוטים וסוטות, בואו נגיד את האמת. אבל לשאלתכן, רוב ה-"סוטים" שפגשתי היו זוגות רגילים לחלוטין, נשים, גברים ומה שביניהם. כולם מאוד ידידותיים, מכבדים ובסך הכל רוצים לגוון קצת את חווית המיטה שלהם. יש דתיים, חילוניים, צעירים ומבוגרים, הטרוסקסואלים, גאים, אבל המשותף לכולם – פשוט אנשים  שרוצים כיף בחיים. כן, היו גם כמה קריפים, אבל לא יותר מאלו המציפים את תיבת ה-DM הממוצעת של בחורה באינסטגרם. אבל בחורה רגילה בואו נגיד, לא נטע אלחמיסטר. 

"מה המוצר הכי נמכר בחנות?"
קשה לשים את האצבע בדיוק (משחק מילים מכוון, מקווה שנהנתן) אבל אני מאמינה שבאופן כללי הדבר הנמכר ביותר היה אביזר מין לעינוג חיצוני של הדגדגן. זה מבחינתי תמיד היה ותמיד יהיה ה-Little black dress של עולם אביזרי המין – כל אישה חייבת כזה בארון או במגירה ליד המיטה, איפה שתעדיפו. בין אם אלו מוצרים חדשים שלא היו בזמני כמו הסטיספייר, ובין אם זה רוקט-פוקט רוטט ישן וטוב, האזור הזה הוא החשוב ביותר. למה? כי 85% מהנשים שגומרות – גומרות מהדגדגן בלבד, אז כדאי שיהיה גירוי טוב שיפנק אותנו גם כשאנחנו לבד, גם לפני חדירה ואפילו תוך כדי. או אחרי, אם התבאסתן. הויברטור תמיד שם עבורכן. ולמה רוטט? תנו לי לצטט חכמות ממני שאמרו: "שאני אשפשף? מה פתאום!".

אני מוכנה להישבע ששמעתי את השאלה: "את מתנסה בכל הסחורה בעצמך?" יותר פעמים משכתבו את השם "נועה קירל" בעמוד האינסטגרם של ישראל בידור

 

"מה השאלות הכי מוזרות שששאלו אותך?"
אני מוכנה להישבע ששמעתי את השאלה: "את מתנסה בכל הסחורה בעצמך?" יותר פעמים משכתבו את השם "נועה קירל" בעמוד האינסטגרם של "ישראל בידור". יש כמובן גם את המתחכמים ששואלים עם פאסון, כאילו הם שחר חסון, "אפשר ללכת רגע לנסות את זה? מה, זה כמו למדוד בגד". וזה עוד מילא, כי היו כאלה שגם באמת התכוונו לזה, ולא כבדיחה. היו אנשים ששאלו אם יש יד שנייה (יד זה לא המונח המדויק פה, חברים) והיו גם אנשים ששאלו אותי אם יש החלפות והחזרות (לא-לא-לא). אבל שום דבר, שום דבר לא הכין אותי לרגע בו איש חרדי שאל אותי אם אני מצטרפת לשלישייה. לא הסכמתי, אבל תכלס אולי הוא רק התכוון לחברותא ללימודי גמירא. אה, סליחה, גמרא. 

אלמוג שור | צילום מסך מאינסטגרם
אלמוג שור | צילום מסך מאינסטגרם

"מה הסיפורים הכי הזויים שקרו לך בחנות?"
היה בחור שעזרתי לו לבחור פלאשלייט – מוצר המיועד לגבר, וכמה ימים אחרי זה הוא חזר לחנות וקנה לי קרם ידיים כאות תודה. זה ממש מקסים מצידו, אבל חייבת להגיד שזה קצת פחות מומלץ לקנות לאישה שעזרה לך לבחור מוצר לעינוג עצמי – משהו קרמי, לבן ודביק. גם הייתה אישה שהתעקשה על צעצוע בצבע טורקיז. לא היה אכפת לה איזה אביזר, מה הגודל או מה הייחוד שלו, העיקר שיהיה בצבע טורקיז. אם זו לא מחויבות להתאמת אאוטפיט ללק ג'ל – אני לא יודעת מה כן. 

הייתה אישה באזור גיל ה-50 שסיפרה לי שמעולם לא גמרה. כמה שבועות אחרי היא חזרה ואמרה לי תודה על העזרה. לא תחקרתי אותה על הפרטים, אבל החיוך שלה אמר הכל

 

"איזה לקוחות לא תשכחי?"
היו כמה אנשים וסיפורים שנכנסו לי ללב – ולא נשכחו במהלך הסמים. אה סליחה, התכוונתי השנים. הייתה אישה באזור גיל ה-50 שסיפרה לי שהגיעה לחנות כי היא מעולם לא גמרה, ובאותו זמן היא החליטה שזהו, הגיע הזמן שלה. כמה שבועות אחרי היא חזרה, מחייכת, ואמרה לי תודה רבה על העזרה בבחירת המוצר. לא תחקרתי אותה על הפרטים, אבל החיוך שלה אמר הכל. היה גם מקרה של זוג שעלו להציץ, אבל ראיתי בבירור שהאישה ממש מתלהבת, ואחרי שהסברתי על דגמים מסוימים – היא הייתה חפצה בחוויה הזו כמו שאימא חפצה בקופסאות הפלסטיק שלה. לצערי הרב, מול עיני נוכחתי לסצנת קנאה של בן זוגה אל מול גוף סיליקון באורך 15 ס"מ שעובד על בטריות. הם יצאו בלי לקנות דבר, וזה העציב אותי מאוד. שם למדתי על בשרה של אחרת, את המשמעות של פתיחות במיטה, והחשיבות של להיות מול הפרטנר.ית שלנו תמיד נטולי אגו וקנאה.

צילום: Shutterstock
צילום: Shutterstock

לעומת זאת, היה סיפור של אדם חרדי שהגיע ואמר לי "אני רוצה את הדבר הכי טוב עבור אישתי, לא מעניין אותי כמה זה עולה". התפתחה בינינו שיחה ארוכה והוא היה ממש מקסים, אז שאלתי אותו האם קנייה של אביזר מין לא סותרת את תפיסת עולמו והוא סיפר לי שאחת המצוות החשובות היא מצוות עינוג אישה. חשבתי לעצמי – כמה חבל שאין מודעות מספיק גדולה לזה. חילוניים, דתיים, חרדים או בודהיסטים – צדיק, יש לך 5 דקות לעינוג אישה? 

ולסיום, השיעורים שלקחתי מהעבודה בחנות
כדי לעזור לאנשים באמת ולתת תשובות, למדתי המון על נקודות עונג, על סוגי מיניות ופטישים שונים ועל מגוון עצום של צעצועים שיכולים להגשים מגוון עצום של פנטזיות. אבל הכי חשוב  – למדתי שתקשורת זה המפתח האמיתי לסקס טוב יותר, למדתי שעלינו הנשים להרגיש טוב עם הגוף שלנו וללמוד בעצמנו להכיר אותו, ולמדתי להוציא את הבטריות מהויברטור בתום השימוש. אם משאירים יותר מדי – זה עושה קורוזיה.