מיסיונרית, כפיות או דוגי? מה התנוחה שאת אוהבת אומרת עליך

מה התנוחה שלך אומרת עליך | צילום: gettyimages
מה התנוחה שלך אומרת עליך | צילום: gettyimages

בקאמה סוטרה יש 64 תנוחות אבל רובנו מכירות רק חלק מהן. אז מהי התנוחה שאת הכי נהנית ממנה? לפעמים היא יכולה ללמד לא מעט על התכונות הבולטות שלך

88 שיתופים | 132 צפיות

בקאמה סוטרה יש 64 תנוחות, ולמרות זאת רובנו מכירות רק בודדות מהן. אבל מה אני אגיד, זה טבעי. תנוחות זה כמו חולצות של גבר: יש מבחר כל כך רחב, ובסוף אנחנו עדיין הולכות על אותן השתיים הקבועות, או שלוש אם התפרענו. ועם זאת, אם אי פעם תהיתן מה התנוחה החביבה עליכן אומרת עליכן – אנחנו כאן בשביל זה, כי מה יותר טוב משילוב של סקס וניתוח אישיות ללא כל הסמכה? כנראה שרק סקס. אבל אתן כבר פה אז יאללה, מצאו את עצמכן בין השורות והסדינים.

>> זה לא קורה לי: פדיחות הסקס הגדולות ביותר

המיסיונרית

בגלל שזו התנוחה הנחשבת ל"רגילה", אתן בטח חושבות שאני אגיד שאתן בייסיק ומשעממות. ובכן אתן צודקות. בואי נגיד שאת מרגישה שאת חיה על הקצה אם הזמנת פעם אחת מנה שלא טעמת קודם, שלהוציא אותך מהבית בשישי בערב יותר קשה מלהוציא שמן מבית של מרוקאית ושאם נראה עליך בגד בצבע שאינו שחור או אפור – כנראה זו זעקה לעזרה כי חטפו אותך.

סתם, האמת היא שזו תנוחה קלאסית סך הכל, ואפשר להבין את היתרונות שלה: נוחה, פרקטית, עושה את העבודה תמיד. כמו מנקה – מצאת אחת טובה, את לא תעזי להחליף. ובכל זאת, טיפ לגיוון: נסי להרים את הרגליים מעלה על הכתפיים של הפרטנר – זו אותה טיסה, אבל שודרגת לביזנס. הרבה יותר שווה, עלי.

להרגיש למעלה

אוהבת את אותה המיסיונרית, רק שהפרטנר למטה על הגב ואת זו שמעליו? אין ספק שאת אדם בטוח בעצמו, אוהבת שליטה, ללא ספק זו שכולן שולחות לכעוס על המלצרית על דברים שלא קיבלתן ולהשיג גם סבב צ'ייסרים כפיצוי, וכל זה במפגש שאת ארגנת כמובן.

מעבר לכך שזו תנוחה מצוינת שנשים רבות טוענות שהיא היחידה שמצליחות לגמור בה, היא מאפשרת לאישה לקחת שליטה, והיא גם מאוד נוחה אם אתן רוצות להוסיף גירוי חיצוני במקביל. בקיצור, תנוחה לבוסיות. או לפחות לכאלו שאוהבות להיות בוסיות במיטה.

טיפ לגיוון: תנוחת הבוקרת ההפוכה – אותו הדבר, פשוט תסתובבי עם הגב אליו. היא מאפשרת להעצים את הגירוי וגם לדמיין תוך כדי שזה דרק שפרד שם למטה ולא אביחי מהטינדר.

Sexy Jessica Alba GIF - Find & Share on GIPHY

דוגי סטייל

אחת התנוחות המעולות יותר להנאה של האישה והגרועות יותר לברכיים, אבל למי אכפת? בטח לא לחובבות התנוחה. אם זוהי התנוחה האהובה עלייך – את הרפתקנית, כיפית, אוהבת ליהנות ומרגישה בנוח, וכנראה גם עושה סקוואטים ורוצה להשוויץ בנכסים האחוריים שלך. התנוחה הזו מעניקה את השליטה לפרטנר, אז קיים סיכוי גדול שאת נמשכת גם לרעיונות של משחקי שליטה, בדס"מ או שסתם קראת מתישהו את 50 גוונים של אפור, כמו חצי מאוכלוסיית העולם.

טיפ לשדרוג: תנוחת מריצה. מדובר באותה התנוחה – פשוט על הרצפה, כשהפרטנר עומד ואת מכופפת כלפי מטה. כן, קצת כמו "כלב מביט לאחור" המוכר היטב מהיוגה. ובכן הפעם הכלבה המביטה לאחור – גם גומרת, ונאמר אמן.

Ciara Performing GIF by BET Awards - Find & Share on GIPHY

>> 5 תנוחות לוהטות בדרך לאורגזמה מושלמת

כפיות

לא רק לקורנפלקס, לא רק לשינה – אתן לא לבד אם גם אתן אוהבות את התנוחה הזו גם לחדירה. ללא ספק יש בתנוחה זו המון אינטימיות, רוך וקרבה, מה שאומר שאו שאת רגישה, מחוברת לפרטנר, אוהבת להרגיש עטופה ובוכה בכל פרק של האנטומיה של גריי, או שאת מדפדפת תוך כדי באינסטגרם ולא רוצה שהוא ישים לב.

טיפ לגיוון: להרחיק מעט בין הגב של העטופה לחזה של העוטף, זה גם יגביר את החיכוך, וגם תוכלו להתגעגע קצת.

Japan Massage GIF - Find & Share on GIPHY

בעמידה

ראינו את זה באינספור סרטים – הוא עומד, משעין את גבך על הקיר ולחלוטין מחזיק אותך בעודך באוויר תוך כדי האקט. אם הגעתן למצב שעבורכן זוהי התנוחה המועדפת ולא איזה וייב רגעי של תשוקה מתפרצת – כל הכבוד לבחור, מתברר שהשרירים הם לא רק פוטושופ, ואין ספק שאת בחורה פרועה, הרפתקנית, מחוברת למיניות ואוהבת ליהנות מהחיים.

כמו כן אין שום סיכוי שעברת את גיל 30, כי בגיל 30 את יכולה להיות הרפתקנית אבל עדיין מודעת לצוואר התפוס שיישאר איתך למשך שבועיים אחר כך. אף אורגזמה לא שווה את זה, עם כל הכבוד ליובל שמלא הזה שמחזיק אותך שם על הקיר. טיפ לגיוון: די, תעשו כבר שלישיה, אתם במילא רמה מעל כולם.

Couple Relationships GIF - Find & Share on GIPHY

69

מין אוראלי הדדי, את עליו או הוא עליך – לא משנה, אבל העיקר שהפיות עובדים במקביל. אם זו התנוחה האהובה עלייך, את מפיקה המון הנאה מההנאה של הפרטנר, את נדיבה, מרגישה נוח עם אינטימיות וניחנת בכישרון מולטיטאסקינג מדהים.

טיפ לגיוון: אוננות כל אחד לעצמו, אבל אחד מול השני. יכול ליצור רגע אינטימי מאוד לוהט, וגם לתת לכמה רגעים את המנוחה המיוחלת לפה.

Nicki Minaj Tekashi GIF by 6ix9ine - Find & Share on GIPHY

אם לא מצאתן את עצמכן בין התנוחות – הסקס שלכן סופר מגוון ויצירתי ואתן מוזמנות להחליף אותי בכתיבת הטור הזה. לבריאות ותמשיכו לחגוג!