יש סקס אחר: 10 הפטישים שאתן עדיין לא מכירות 

פטיש לפטיש | צילום מסך מתוך הסדרה "בונדינג" בנטפליקס
פטיש לפטיש | צילום מסך מתוך הסדרה "בונדינג" בנטפליקס

משחקי גיל, תחתונים מלוכלכים ו... מומיות? אלמוג שור יצאה לחקור את מחוזות הקינקים שכנראה עוד לא יצא לכן להתוודע אליהן, ואם כן - שאפו

88 שיתופים | 132 צפיות

כמילותיה של יונה וולך, "רומזים לנו שיש סקס אחר, טוב שמישהו יודע על זה״. נחשו מה? היום זהו יום המזל שלכן כי המישהי הזו היא אני, ואני פה לגלות לכן ממש הכל. צ'ה צ'יינג! לכו למלא לוטו. כבר כתבתי על הקינקים הנפוצים ביותר, אבל מה לגבי אלו הפחות מוכרים? רוצות לגלות? כי יש עולם שלם של קינקים ופטישים יצירתיים למדי שמחכה רק לכן. לא בטוח שתתחברו להכל, אבל אתן יודעות, סקס זה כמו אוכל – לא אומרים איכס. ובכן, תחגרו חגורות בטיחות, כי מצפה לנו נסיעה מטורפת ביותר. אין כניסה לבעלות לב חלש.

תחתונים משומשים

אני מתחילה באיזי, בכל זאת, כולנו ראינו "כתום זה השחור החדש". אנחנו הרי כבר יודעות שלתחתונים משומשים יש ביקוש לא פחות מלדירה זולה במרכז תל אביב. אבל אם לא ידעתן – אז כן, ברחבי המרשתת חלקנו מצלמות טוסט עם אבוקדו, חלקנו מעלות תמונה עם בגד ים וכותבות "לילה של מחשבות", אבל חלקנו מוכרות תחתונים, לא חדשים בעליל, בואו נגיד את זה ככה.
מה הגברים שקונים אותם עושים איתם? מכבסים בכביסה עדינה על 30 מעלות. סתם, נראה לכן? מתגרים מינית, פשוט ככה. האם יש נשים שקונות תחתונים משומשים של גברים? לא לפי ממצאיי, וזה די הגיוני. שיהיו בריאים, אצל רובם הריח יכול להעשיר אורניום ופחות לגרות. 

שימוש חדש לתחתונים המלוכלכות שלך | צילום: getty/Pavliha
שימוש חדש לתחתונים המלוכלכות שלך | צילום: getty/Pavliha

משחקי מגדר

שיעור מגדרי קטן – סיסג'נדרים הם אנשים שחשים התאמה בין המגדר המיוחס להם מלידה לבין הזהות המגדרית שלהם. קיצר – את סיסג'נדרית אם למשל נולדת בגוף נקבי ואת מזדהה כאישה, אבל תנו לי, רציתי להרגיש חכמה לרגע. ובכן מתברר כי סיסג'נדרים מסוימים אוהבים לפרוץ את גבולות המגדר כשמדובר במיטה, ומפנטזים על ״קרוסדרסינג״ – להתלבש בצורה המזוהה למגדר ההופכי להם. אין להשוות את זה אגב לדראג שזוהי הבעה אומנותית או לטראנסיות שזוהי זהות מגדרית – כאן זהו משחק מיני, הבנתן? כמו מונופול אבל סוטה. אחת מתתי-הפנטזיות הקשורות לקינק הזה היא נישוי – שזה אקט בו אישה, שהיא לרוב שולטת, תלביש, תאפר, ואף תדבר בלשון נקבה אל המנושה. חלומה של כל חובבת בובות ברבי. 

משחקים מגדריים | איור: ליאורה זמלמן
משחקים מגדריים | איור: ליאורה זמלמן

פטיש לבתי שחי

באופן כללי יש פטישים שמוקדשים ללא מעט איברי גוף. פטיש לכפות רגליים הוא הנפוץ ביותר, ממש העומר אדם של הפטישים. אבל פטיש לבתי שחי הוא לא כזה נדיר כפי שניתן היה לחשוב. הגירוי של החולקים את הפטיש הזה מורכב ממספר אלמנטים: הריח, הטעם, המראה, וגם המגע, הלא הוא ללא ספק האתרוג בארבעת המין. אה סליחה, המינים. לרוב הפטיש הזה יתבטא במהלך סקס ברחרוח האזור, ליקוקים ומגע על שלל צורותיו. אותי רק מעניין אם זה תקף גם לגומץ, הבית שחי של הרגל. 

משחקי גיל 

זוהי למעשה אחת מהפנטזיות היותר שכיחות ברשימה הנוכחית, לפי סקר שנערך בארה"ב כ-11% מהמשיבים והמשיבות על הסקר פנטזו אי פעם בחייהם על להתלבש או להתנהג בגיל צעיר יותר. אני לא מדברת על הרגעים האלו שאנחנו שוכבות במיטה ואומרות בקול ילדותי "בובי תביא לי משהו טעים, בובו רעבבבבב", מדובר בשני בגירים שמרצונם משחקים במיטה בתפקידים שאינם תואמים את גילם הנוכחי. זה כולל למשל לקרוא לפרטנר.ית "דאדי" או "מאמי" או לשחק כאילו את נערה, אבל זה גם יכול להרחיק אחורה בזמן ללבישת חיתול, צביעת ציורים או שימוש במוצץ (לא, לא זה שמחובר לדאדי, ווינק ווינק). 

פיסטינג

נותנים לך את האצבע ואת רוצה את כל היד? כנראה שפיסטינג זה הקינק עבורך. פיסטינג זה מושג מלשון פיסט – אגרוף, המתייחס לחדירה וגינאלית או אנאלית של יד שלמה. ממש כל האגרוף, כולל אפילו זרוע. אתן יודעות איך אומרים, "ביד חזקה ובזרוע נטויה". ואמרו אמן. 

מאמיפיקיישן (mummification)

פטיש זה מגיע מהשראה די קרובה אלינו. פחות מלשון מאמי = אמא, ופחות מלשון מאמי חיים שלי דודה שרופה, אלא הישר ממצרים, מלשון – מומיה. כן כן, מה שקראתן. האקט המיני, שאעברת אותו למומיאיזם (אליעזר בן יהודה, אני מאחוריך!) כולל עטיפת אדם באופן דומה מאוד למומיה, ומעניק למשתתפים בו תחושות דומות לאקט של קשירה. החונט.ת חווה גירוי מתחושת הכוח, האחריות והדומיננטיות על אדם אחר, והמומיה חווה גירוי מלהיות חסרת שליטה, כבולה, ונתונה לחלוטין לאדם אחר. אם תהיתן, לרוב פעילות זו מבוצעת עם ניילון נצמד. אז לא לשכוח לשים במקפיא לפני, שיהיה קל לשימוש ולא ידבק לעצמו, בברכה, אודטה. 

עולה אלי לקפה וכריכה? | צילום: shutterstock
עולה אלי לקפה וכריכה? | צילום: shutterstock

>> שוט וגמרנו: יצאנו למועדון BDSM וזה מה שלקחנו למיטה ולחיים

פרוותיים (furries)

אמרו לך שאת חיה במיטה? יופי, אולי תתחברי. ה-"פרוותיים", בהיעדר תרגום טוב יותר, הם אנשים שאוהבים להתלבש ו/או להתנהג כחיה בזמן הסקס. זה יכול להתחיל מפלאג עם זנב, הליכה על ארבע תוך כדי גרגור, ואפילו שתיה מקערה על הרצפה. האמת, הקהילה הזו הולכת וגדלה ויש אנשים שממש בונים לעצמם דמות שלמה, עם לבוש, אופי, וקול הייחודי לחיה שבחרו, בין אם זה כלב, חתול, חיות פרא, חיות מיתולוגיות או חברי כנסת.
הפרוותיים נפגשים במרחבים אינטרנטיים, מרחבים מיניים פרטיים אבל גם במפגשים המוניים יותר שנועדו לתת מקום לקהילה הולכת וגדלה, כמו למשל פסטיבל ה-״fur-con״. ואני אומרת – למה לא? אל תשפטו, אל תהיו כלבות. 

CBT

אז ודאי חלק מהמטפלות או המטופלות שבקוראותינו חושבות כעת – מה? טיפול קוגנטיבי התנהגותי? אז נכון להיום לא ידוע לי שיש פטיש לטיפול פסיכולוגי, ועד אז תדעו שמדובר ב – "cock&ball torture", או בלשון עברית צחה – עינוי פין ואשכים. לא תמצאו זאת בסרטי דיסני. לרוב הקינק הזה גם חופף לעולמות השליטה, והוא כולל שולטת שגורמת כאב לאיברי המין של הנשלט. האקט יכול להיות דרך דריכה עם עקבים על האשכים, סטירות ומכות לאזור, או אפילו אבזור האיבר באביזרי צניעות למיניהם. חלומה של כל אקסית. 

היריון

כן כן, יש פטיש להיריון, ואני לא מדברת על כזה שיש לדודות שלא מפסיקות לשאול "מה עם ילדים". יש לא מעט החווים משיכה מינית לנשים בהיריון – חלקם נמשכים לגוף היריוני, חלקם מתחברים להנקה ולחלב האם, וחלקם פשוט חווים אפקט פסיכולוגי כלשהו הגורם למשיכה לנשים בהריון. לפי השערות, אותו אפקט פסיכולוגי נגרם מכך שהיריון מעיד על פוריות, ואתם יודעים איך גברים מתנהגים לפעמים עם היצר הקדמוני וה-׳הוגה בוגה׳ שלהם. 

קופרופיליה

חושבות שהחיים חרא? לא תמיד זה רע. קופרופיליה היא פטיש שמשלב צואה בסקס עבור גירוי מיני. מה יש לי להוסיף יותר מזה? לא יותר מדי. תתנסו בדברים חדשים, תחייכו ותזכרו שלפעמים בחיים – shit happens.

לכל טורי הסקס של אלמוג שור