עדן פינס: "כשאנשים מכירים אותי לעומק, הם מופתעים"

עדן פינס | צילום: אור רוזנברג מ״אוארט״, איפור: שחף ביטון, שיער: אור צעירי, סטיילינג: יונתן פרימרמן, טוטאל לוק: עידן לרוס
עדן פינס | צילום: אור רוזנברג מ״אוארט״, איפור: שחף ביטון, שיער: אור צעירי, סטיילינג: יונתן פרימרמן, טוטאל לוק: עידן לרוס

תגידו הרבה מזל טוב לעדן פינס שחוגגת 26, ובריאיון מספרת לנו על הכיוונים החדשים בקריירה, סלילת הדרך החדשה שהיא מתכננת לשנה הקרובה, והאהבות בחייה. עדן פינס פותחת את הלב

88 שיתופים | 132 צפיות

אפשר בקלות לעוף על עדן פינס. הבחורה מדליקה, מחליפה פרצופים ודמויות כמו זיקית, ולא באמת דופקת חשבון לאף אחד. ובכל זאת, למרות שהראש שלה על הכתפיים, היא לא באמת קונצנזוס. אם תשאלו אותה, יש פער עצום בין הפרסונה הציבורית שלה לבין מי שהיא באמת. תלונות? לא תשמעו ממנה, גם כשהיא במצב רוח קרבי. פינס מודעת היטב לסחורה שמצפים ממנה לנפק. "אני מעדיפה חיים שקטים", היא אומרת, "אבל בסוף זו הפרנסה שלי. האנשים שבונים אותי הם הקללה שלי והברכה שלי".

>>> עדן פינס: "בעבר הייתי יותר פרובוקטיבית, היום אני מנסה להתרחק מזה"

פינס היא עדיין אחת הדוגמניות העסוקות בארץ, אבל היא כבר חושבת על היום שאחרי ומתכננת מסלולים מקבילים. "ברוך השם, יש לי הרבה שיאים בארץ ובחו"ל כדוגמנית שאני רק מודה עליהם. אבל עכשיו אני מרגישה בשיא אחר: השבוע סיימתי לצלם את הסרט 'מיומנו של מפצל הדירות' בבימויו של דובר קוסאשווילי, זו הייתה בשבילי חוויה מדהימה ומעצימה. השבוע אני טסה לעשות עוד אפגרייד לקריירה שלי – להנחות את התכנית 'לאב איילנד' – ריאליטי על בסיס פורמט בריטי מצליח, קצת פרובוקטיבי אודות שידוכים שישודר ב-FREE TV. הצילומים ייערכו במשך חודשיים ביוון. אני מרגישה בחלום".

עדן פינס | צילום: אור רוזנברג מ״אוארט״, איפור: שחף ביטון, שיער: אור צעירי, סטיילינג: יונתן פרימרמן, טוטאל לוק: ארה לייבל
עדן פינס | צילום: אור רוזנברג מ״אוארט״, איפור: שחף ביטון, שיער: אור צעירי, סטיילינג: יונתן פרימרמן, טוטאל לוק: ארה לייבל

"אני שומעת הרבה משפטים כמו 'מה, לא ידענו שאת כזאת'. בחיים הציבוריים דואגים להוציא את הצהוב, הכותרות. זה המשחק. אני עובדת עם חברות גדולות ויש לי סעיפים בחוזה שאני צריכה לספק ליחסי ציבור"

 

את אומרת שאת לא מי שאנחנו חושבים שאת.
"יש פער די גדול. כשאנשים מכירים אותי קצת לעומק, הם מופתעים. אני שומעת הרבה משפטים כמו 'מה, לא ידענו שאת כזאת'. בחיים הציבוריים דואגים להוציא את הצהוב, הכותרות. זה המשחק. אני עובדת עם חברות גדולות ויש לי סעיפים בחוזה שאני צריכה לספק ליחסי ציבור. לכל חברה יש את משרד היח"צ שלה שדואג להביא אייטמים. ככה המותג מקבל כותרות. אנשים בטוחים שאני מחפשת או מייצרת את הכותרות. מה שהם לא יודעים הוא שמאחורי הקלעים יש אנשים שעובדים קשה כדי להביא את זה. איתי פשוט לא צריך לעבוד כל כך קשה כי אני חיה את חיי. אני נהנית מהם בלי לדפוק חשבון לאף אחד, אבל כמובן גם בלי לפגוע באף אחד. יש כאלה שהבחירות שלי בחיים נראות להם נועזות או מוגזמות, וזה בסדר. אבל בבק סטייג' יש מי שדואגים לכותרת של 'טסה לכאן', 'עברה לשם', 'נצפתה עם ההוא' וכן הלאה".

>>> כבוד: עדן פינס פותחת את התצוגה של קורטני קרדשיאן בשבוע האופנה ניו יורק

והשורה התחתונה?
"בחיים האמיתיים אני לואו קי. אני לא עפה על כותרות, אבל מכבדת אותן ומודה עליהן. אני אוהבת את השקט שלי עם הכלבות שלי, בבית שלי שאני בקושי יוצאת ממנו. אני מקיפה את עצמי במשפחה שלי ובחברים הקרובים שלי ועובדת קשה במקביל להנאות ולפרובוקציות שהתקשורת דואגת להראות. אני מרגישה שאני חיה את חיי ומנסים להוציא מזה פרובוקציות, אני לא מתאמצת לייצר כאלה. זו סטיגמה שנדבקה אליי ואני חיה איתה בשלום ולא מתנצלת עליה. גם תלתלים זו פרובוקציה, ואני לגמרי שלמה איתם".

>>> 50 אלף פנינים ופלאשבק לפלייבוי: קים קרדשיאן עושה זאת שוב

איך את רואה את היום שאחרי הדוגמנות?
"אני מקווה שאכין את הקרקע כראוי, מבחינה נפשית ומבחינה כלכלית-תעסוקתית. אני לגמרי בדרך לשם וסוללת לעצמי את הדרך כבר זמן מה כך, שדוגמנות היא כבר לא הדבר המרכזי בחיי. הראש שלי בביזנס, במשחק ובהנחיה. מבחינתי היום שאחרי הוא הקמת משפחה. אני לא דואגת. אני מחייכת ומתרגשת וזה יקרה כמובן בבוא העת".

עדן פינס | צילום: אור רוזנברג מ״אוארט״, איפור: שחף ביטון, שיער: אור צעירי, סטיילינג: יונתן פרימרמן, טוטאל לוק: ארה לייבל
עדן פינס | צילום: אור רוזנברג מ״אוארט״, איפור: שחף ביטון, שיער: אור צעירי, סטיילינג: יונתן פרימרמן, טוטאל לוק: ארה לייבל

את פינס פגשנו לרגל צילומים של המותג שלה, FIFI, שמהווה לדבריה יריית הפתיחה שלה בעולם העסקים. "השקתי את המותג מתוך רצון ואהבה לשיער מתולתל. לי לקח באופן אישי הרבה שנים כדי להבין ולדעת איך להתעסק איתו. לשיער כמו שלי ושל רבות כמוני יש חיים משל עצמו. זה משהו שהיה חסר בשוק, במיוחד כזה שיתאים לאקלים שלנו. בנות שאלו אותי כל הזמן – ועדיין שואלות – במה אני משתמשת, ומבקשות ממני טיפים. החלטתי לקחת את זה על עצמי ולמצוא פתרון. לבנות בית לכל המנעד הרחב של נשים עם שיער גלי ומתולתל. אגב, מניסיון של חברותיי אני יכולה להגיד שחלק מהמוצרים שלי מדהימים גם לבעלות שיער חלק".

"אני אוהבת את המדינה שלי ואוהבת לגור פה. אני כאן ואני הכי ישראלית שיש. תמיד אפשר לעשות גיחות לתקופה ואז הכול דינמי ומשתנה, אבל הבסיס שלי תמיד יהיה ישראל"

 

אם מותג מוצרי השיער הוא יריית הפתיחה, מהי התוכנית הבאה? אופנה?
"אכן כן. ממש בקרוב תגלו. רמז: זה הולך להיות לוהטטטט".

>>> הנס של נסיה לוי: הראפרית ששרפה את הרשת בריאיון אישי

היום את עסק של אישה אחת?
"התחלתי לבד, עם סיבובים במפעלים, ניסוי וטעיה אינסופי של פורמולות, קבוצות מיקוד. עברתי סכינים בגב וניסיונות לחבל. רק השם יודע כמה עברתי בדרך. מפעלים השתמשו בפורמולות שלי, היו שלקחו רעיונות שלי ומכרו לאחרים או עשו בעצמם, ניצלו את חוסר ההתמקצעות שלי בתחום. בשלב מסוים הבנתי שלבד ייקח לי עוד שנים, ואז פגשתי בשגיא מקבוצת א. רייס, קבוצה שעוסקת הרבה שנים בעולמות הביוטי. הם משווקים ויבואנים של OPI נייל סטודיו, ארדל ועוד. בהתחלה התייעצתי איתו איך להוציא את הרעיונות והרצונות שלי אל הפועל, ואז הוא בישר שהם ישמחו לחבור אליי. הקמנו יחד את FIFI BEAUTY, וכל השאר היסטוריה".

אם היו נותנים לך לבחור, היית בוחרת שיער חלק?
"לא".

עדן פינס | צילום: אור רוזנברג מ״אוארט״, איפור: שחף ביטון, שיער: אור צעירי, סטיילינג: יונתן פרימרמן
עדן פינס | צילום: אור רוזנברג מ״אוארט״, איפור: שחף ביטון, שיער: אור צעירי, סטיילינג: יונתן פרימרמן

איך את מטפחת את התלתלים המפוארים שלך?
"תספורת טובה אחת לחודשיים-שלושה היא 50 אחוז מהתחזוקה וממראה השיער. בלי תספורת נכונה השיער יכול להיות שבור, יבש, עייף ולא חיוני, ואז גם תכשירים לא עוזרים. צריך לשים לב לשינויי מזג האוויר ולשינויים הורמונליים. במצב רגיל הפייבוריט שלי הוא הקרם 50/50 שלי, ואם הוא יותר יבש אני משתמש בקרם רגיל עם קצת מוס ונותנת לשיער להתייבש באופן טבעי. אם הוא יותר לח ושומני אני משתמשת רק בגלייז. אני אוהבת לייבש עם דפיוזר למראה נפוח".

>>> הטריק לתלתלים מושלמים שמשגע את הטיקטוק

אם לא היית דוגמנית, מה היית עושה?
אולי אמנית, אולי הייתי עוסקת במוזיקה. אבל הכי הייתי רוצה להיות וטרינרית".

את חושבת לפעמים שאם היית בוחרת את ניו יורק כבסיס שלך, הקריירה שלך הייתה נוסקת לשמים?
"אני חושבת שהכול מכתוב. אני אוהבת את המדינה שלי ואוהבת לגור פה. יכול להיות שאם הייתי בוחרת לגור שם התמונה הייתה נראית אחרת, אבל אני כאן ואני הכי ישראלית שיש. תמיד אפשר לעשות גיחות לתקופה ואז הכול דינמי ומשתנה, אבל הבסיס שלי תמיד יהיה ישראל".

מתאהבת סדרתית

אפשר לכתוב בקלות ספר על עלילות לבה של פינס והגברים בחייה. רשימה חלקית בהחלט כוללת את עמרי בן נתן, דור רפאלי, אילן מסיקה, סימון סוסינה ושמועות על קשר עם שחקן הכדורגל הברזילאי ניימאר.

את עוד בחיפושים אחרי האחד?
"אני לא מחפשת שום דבר ואף פעם לא הייתי בחיפושים. אני כן מתאהבת סדרתית, אבל גם יורד לי בשנייה. מספיק שהגבר יהיה עסוק בעצמו יותר מדי, או יתבאס, יתקמצן, ידבר שלו במקום או לא יכבד אותי לרגע – וזהו. נגמר".

עדן פינס ובן הזוג לשעבר אילן מסיקה בשנת 2021 | צילום: אור גפן
עדן פינס ובן הזוג לשעבר אילן מסיקה בשנת 2021 | צילום: אור גפן

מיהו גבר חלומותייך?
"גבר עם הומור, שאוהב את המשפחה שלו, בשלן – ואם לא אז שידאג שיהיה אוכל טעים בבית, רומנטיקן בעל אינטואיציה רגשית גבוהה אליי ולסובבים, מכבד אנשים בכלל ואנשים שקופים בפרט. אם הוא מניח תפילין ועושה קידוש בשישי זה עושה לי את זה ברמות. שיאהב ליהנות מהחיים וייתן לי תחושה של מלכה, כדי שאוכל לעשות אותו מלך. האם קיים מישהו כזה? אשאיר לך לחפש לי".

"אני מאבדת אמון באנשים, אבל במקביל אני אומרת לעצמי 'בגלל שאדם אחד היה חרא איתי אני מכלילה את כל מי שנכנס לחיי?', ואז שוב נותנת אמון. אבל גם השני חרא וגם השלישי"

 

על מה לא תסלחי?
"על בגידה באמון ועל סכסוך בכוונה תחילה".

מדגדג לך להקים משפחה?
"כרגע לא. לפעמים עולה בי הרצון למיני-מי מתולתל או מתולתלת שאחבק, אנשק ואשחק איתם כל היום. אבל כרגע יותר מדגדג לי להכין להם קרקע יציבה לפני שהם מגיעים לעולם, כדי שלא יחסר להם דבר".

דיברת בעבר על דיכאון והפרעות אכילה. זה עדיין מלווה אותך?
"לגמרי. זה לא משהו שחולף, אלא נשאר חקוק. אני מוצאת את עצמי מתעסקת באוכל – כמה, למה ואיך. אבל אני בתקופת החלמה ודואגת לתת לגוף ולנפש שלי את מה שהם צריכים. גם להיות קיצונית ולאכול אקסטרה זה בסדר. חשוב לטפל, חשובה העבודה העצמית והעירוב של אנשי מקצוע. חשוב לתת לאנשים לחבק אותך ולחבק את המחלה הזאת, וכמובן לחבק גם את עצמך".

את עושה ספורט? 
"לא. אני עוסקת בנפש: דיקור, עיסויים וקואוצ'ינג".

עדן פינס | צילום: אור רוזנברג מ״אוארט״, איפור: שחף ביטון, שיער: אור צעירי, סטיילינג: יונתן פרימרמן, טוטאל לוק: עידן לרוס
עדן פינס | צילום: אור רוזנברג מ״אוארט״, איפור: שחף ביטון, שיער: אור צעירי, סטיילינג: יונתן פרימרמן, טוטאל לוק: עידן לרוס

>>> ירדן הראל חושפת בגד ים מהמם ושאלה אחת אישית מדי

את מרגישה שלמה עם עצמך? יש משהו שהיית משנה? 
"אני לא מרגישה מושלמת אבל אני חושבת שבסך הכל אני אחלה בחורה. הייתי משנה את ההתמסרות המהירה שלי לאנשים. אני יכולה לפגוש אדם חדש, חבר או חברה, להידלק עליו במובן הכי חברי ולקחת אותו תחת כנפיי. לדאוג לו ברמות הכי קיצוניות, כמו לילד. למצוא לו תפקיד בעבודה שלי, לשלב אותו בחיי, לספר לו סודות ולתת לו עולם. כל פעם מחדש אני מקבלת סכין בגב. אני לא לומדת. זה מבאס כי אני מאבדת אמון באנשים, אבל במקביל אני אומרת לעצמי 'בגלל שאדם אחד היה חרא איתי אני מכלילה את כל מי שנכנס לחיי?', ואז  שוב נותנת אמון. אבל גם השני חרא וגם השלישי. אז הייתי רוצה להתמסר פחות".

יש לך חרטות?
"הכל נכתב בספר החיים שלי והכל מהשם מבחינתי. אז לא".

מהו קמפיין החלומות שלך?
"ורסצ'ה".