ירדן הראל חושפת בגד ים מהמם ושאלה אחת אישית מדי

ירדן הראל | צילום: דודי פרץ
ירדן הראל | צילום: דודי פרץ

במהלך חופשתה במלדיביים, שיתפה הראל את עוקביה בלוק קיצי מהמם, לצד שאלה אישית מדי שהופנתה אליה. כיצד היא הגיבה?

88 שיתופים | 132 צפיות

מנחת הטלוויזיה ומשפיענית הרשת ירדן הראל מבלה בימים אלו בחופשה חלומית ומעוררת קנאה באיים המלדיביים. בין הסטוריז הרבים שהעלתה עבור 414 אלף עוקביה, הכוללים נופים שומטי לסתות ובגדי ים הורסים, חשפה הראל גם שאלה אחת אישית מדי שהופנתה אליה מאחת מהעוקבות שלה, ואת תגובתה.

>> גל גדות החליפה סטייליסטית, והתוצאה – וואו!

"כמה את שוקלת?", ביקשה עוקבת סקרנית אחת לדעת. הראל ענתה: "זאת שאלה קצת אישית, בכל מקרה אין לי משקל ולא נשקלתי המון זמן". עם זאת, התגובה של הראל גרמה לה לתהות האם השאלה באמת אישית מדי, או שמא בעידן האינסטגרמי, ועל אחת כמה וכמה כשאת בעלת נוכחות בולטת ברשתות החברתיות, שאלה שכזו נחשבת לג'יט. "אני מרגישה שבשנה האחרונה נפתחתי ואתם ואני ביחסים הרבה יותר קרובים, אז רוצה רגע להתייעץ אתכם", כתבה הראל, "באינסטינקט שלי זה מה שעניתי לה (אחרי זה המשכנו להתכתב והכל טוב), השאלה היא האם זה נושא אישי או שלדעתכם יצאתי טרחנית? בתור בן אדם שהיה די סגור והולך ונפתח, לפעמים קשה לי להחליט".

צילום: אינסטגרם @yardenha
צילום: אינסטגרם @yardenha

בעבר חשפה הראל כי היא מקבלת תגובות עוקצניות בכל הקשור למשקל ולאוכל. גם אז בחרה הראל להגיב וכתבה למאות אלפי העוקבות והעוקבים שלה: "אולי די?! זאת ממש לא פעם ראשונה שכשאני מעלה משהו שקשור למאפים, מסעדות וקינוחים אני מקבלת תגובות בסגנון. בדרך כלל אני לא מתייחסת אבל כבר מצאתי את עצמי פעמיים חושבת אם להעלות תוכן. וואלה זה מעצבן".

>> נועה קירל מגשימה למעריץ הכי גדול (והכי קורע) שלה את החלום

פרט נוסף שצד את מבטנו בחופשתה האקזוטית של אושיית האינסטגרם הוא בגד הים ההורס שלבשה הראל, פיס טורקיזי שלם ומושלם בעיצובה של מעצבת בגדי הים חביבת הסלבס, שני שמר. חוץ מהצבע הבוהק והמשגע, שיש לנו תחושה שעוד יהפוך לאחד הצבעים הלוהטים של הקיץ, אהבנו את גזרת הסטרפלס עם הקאט-אאוטים והאבזמים מלאי הסטייל. הראל השלימה את הלוק בעליונית שקופה ומטריפה בצבע תואם, ואנחנו – התעלפנו!