מרגי: "אני מודע לזה שאני מסכן הרבה, אבל זה חזק ממני"

מרגי בצילומים ל־IL MAKIAGE | צילום: שגיא דהרי
מרגי בצילומים ל־IL MAKIAGE | צילום: שגיא דהרי

אחרי שחימם את ברונו מארס בפארק הירקון, מרגי מצטלם לקמפיין איפור חדש ופותח את הלב בריאיון לפני שהוא עוזב אותנו שוב ללוס אנג'לס. בשתי מילים: אנחנו מאוהבות

88 שיתופים | 132 צפיות

אחרי המפגש האקראי עם פול מקרטני בהוליווד, נגנב ליהונתן מרגי המוח. "זה היה ממש אימאל'ה. זה כל מה שאני רוצה מהחיים", אומר מרגי, "הוא ההשראה. הוא שינה את העולם עם המוזיקה שלו וזה גם מה שאני רוצה לעשות יום אחד". מקרטני הוא לא כוכב העל היחיד שפגש, גם את ג'סטין ביבר למשל. "כשאתה חי בהוליווד אתה פוגש את המפורסמים", הוא אומר כמעט בנון שלאנט.

>> עדן בן זקן עושה קים קרדשיאן – ולא בקטע טוב

טוב, אני לא מתאפקת, תגיד, כדורגל אתה אוהב?
"מאוד. כל השנים אני אוהד ברצלונה. בארץ פחות".

קיוויתי שמרגי יגיד ביירן מינכן או לפחות מכבי תל אביב, הקבוצה הקודמת של השוער דניאל פרץ, החבר החדש של האקסית המיתולוגית נועה קירל, וכך נייצר שיח, אבל לא. "אני לא מכיר את דניאל פרץ אישית ואין לי כל כך דיבור עם נועה", הוא אומר, "אני מאחל להם כמו לכולם רק טוב".

מרגי בצילומים ל־IL MAKIAGE | צילום: רותם לבל
מרגי בצילומים ל־IL MAKIAGE | צילום: רותם לבל

אז כן, מרגי כבר עזב אותנו לטובת קריירה בחו"ל. הוא קפץ לארץ לזמן קצר, בין השאר בשביל להצטלם לקמפיין איפור חדש של איל מקיאג' (הוא הפרזנטור של החברה כבר שנה שנייה). לאחרונה הוא אף הצטלם באמסטרדם לקמפיין החדש של טוונטי פור סבן הישראלית, ואמש (רביעי) הוא חימם את ברונו מארס בפארק הירקון – והוא לא מפסיק להתרגש. "אין דברים כאלה", הוא אומר, "כילד הייתי יושב עם אימא שלי במכונית והיינו שומעים שירים שלו, ועכשיו אני איתו על במה אחת. הופעות כאלה הן תמיד סוג של נקודות ציון" .

בן 23 וחצי, מרגי מהלך קסם כדרכו – חביב, חייכן והכי בגובה עיניים. מצד אחד הוא מתלהב מאוד מהדרך הבינלאומית הצפויה לו, אבל הוא גם הכי מחובר לקרקע. בימים אלה הוא מסיים עבודה מאומצת על פרויקט מוזיקלי חדש שלו בארצות הברית, הוא עדיין לא יכול להרחיב עליו את הדיבור, אבל ההתרשמות שלי היא שזה הדבר שיביא לו את הפריצה הבינלאומית שהוא מייחל לה.

>> "בשורות טובות!": יהודה לוי ודנה פרידר מחרפנים את הרשת

מה בכל זאת אתה יכול לספר לנו בנושא?
"שאני סופר מתרגש. אני לא יכול לנקוב במועד, אבל יכול להגיד שזה יקרה בקרוב. צילמנו כבר ויז'ואל וקליפים, והדברים מרגישים גדולים ואמיתיים".

בישראל אתה נסיך הבית, אהוב ונערץ וחביב הבנות. פתאום הוליווד ואתה לגמרי אנונימי. איך זה מרגיש?
"זה מאוד מוזר. כשאני מסיים כאן הופעות אנשים ניגשים לומר לי שהם סומכים עלי. פתאום אני מרגיש כמו שגריר. באתי מהמקום של ילד שחלם לעשות את זה יום אחד ברמות הכי גבוהות ולכבוש את העולם, וזה הפך למשהו של המדינה. אני שמח עם זה, כי זה נותן משמעות גדולה יותר לעשייה שלי, וגם לי אישית, אבל נוכח כל הציפיות כלפיי אני אומר לכולם – רגע, יש מסע שאני צריך לעבור. במסגרת המעבר שעשיתי עזבתי כאן משפחה, חברים, הרבה מעריצים וקריירה. אני מודע לזה שאני מסכן הרבה, אבל החיידק חזק ממני".

מרגי בצילומים ל־IL MAKIAGE | צילום: רותם לבל
מרגי בצילומים ל־IL MAKIAGE | צילום: רותם לבל

מפחיד?
"בלי לסכן אי אפשר להגיע למקומות חדשים, ואני יודע שצריך לחצוב בסלע כל יום. אני חושב שעשיתי מהלך אמיץ בעצם העזיבה, אבל בכל מקרה אני לא עוזב כאן את הקהל שלי – שהוא חשוב לי מאוד – ואני אחזור מדי פעם ואמשיך את הקשר. זה לא סוד שיש תקרת זכוכית בארץ ושאתה לא יכול לעשות מה שאתה רוצה, אבל גם במוזיקה שלי יש לי עוד שלב לצלול אליו ולהתפתח בו וזה העולם. אני רוצה להשפיע על אנשים ולהוציא מוזיקה, זה מרפא את שני הצדדים. גם אותי וגם את הקהל".

כמה זמן יקח לך להתפוצץ שם?
"אי אפשר לדעת. ואחד הדברים הכי חשובים לי להגיד לקהל שלי בארץ שהדברים האלה לוקחים זמן, צריך סבלנות ויש לי אותה".

כמה פעמים ביום אתה מדבר עם אימא?
"כמה שיותר. כמה וכמה פעמים, וגם עם אבא".

>> נינט נכנעת ללחצים: "מה זה עקרונות לעומת אושר של אימא?"

בעוד שבוע הוא יעזוב אותנו שוב לטובת לוס אנג'לס, לדירתו שבווסט הוליווד, ולפני כן הוא יגיע למופע צהריים לוהט בבארבי (6 באוקטובר) בתל אביב. אגב, הוא לא גר בגפו, אלא עם המנהל שלו איתי חרובי, איש חביב כשלעצמו. יחד עם צוות שלם בארצות הברית, הם בונים את הקריירה הבינלאומית של המוזיקאי, יוצר, זמר ורקדן – מולטי טלאנט אמיתי".

להיות שחקן זה גם בתוכניות שלך?
"כן, למה לא. כרגע אני מתרכז במוזיקה, אבל אני מאוד אוהב משחק ומאמין שאני יכול לעשות את זה. יש בחור שעובד איתי בכיוון הזה, אבל זה לא מיידי. כרגע אני מוזיקאי ויבוא הזמן שלי לדברים אחרים".

מרגי בצילומים ל־IL MAKIAGE | צילום: רותם לבל
מרגי בצילומים ל־IL MAKIAGE | צילום: רותם לבל

אתה אדם של זוגיות. אחרי שלוש שנים עם קירל, הספיקו לך כמה חודשים לבד ובמשך שנה וחצי היית עם הדוגמנית והאיט גירל ליה שון, עד שלאחרונה נפרדתם. דווקא בחו"ל לא היה חשוב לך להיות עם בת זוג תומכת בתוך הלבד?
"יש שיר שמישהו כתב שאומר שאין כמו לא להיות לבד. אז כן, זה יכול לעזור, אבל רק סיימתי מערכת יחסים ואני בטירוף של החיים מבחינה מקצועית. עם ליה זה לא היה קל, היא אחת הבחורות היותר מדהימות שפגשתי, אבל בחיים קורים דברים ואני מאמין שלכל דבר הזמן שלו. הפרידה לא קרתה בגלל המעבר שלי לחו"ל, אבל בואי נגיד שהיא לא עזרה. זה נגמר בטוב. אנחנו בקשר טוב".

>> מתוקים! אפשר שיובל מעתוק ויענקי גולדהבר יהפכו כבר לזוג?

אל תגיד שנשים לא מתחילות איתך, יפיוף הורס שכמוך?
"כן, מתחילות לפעמים. אבל עוד לא מתבשל משהו".

בוא נדבר רגע על זה שלא רק שאתה הגבר היחיד בישראל שעושה קמפיין איפור, אלא שאיל מקיאג' לקחו אותך לעונה שנייה.
"נכון, והחברה גם ליוותה אותי עם הצילומים בחו"ל. בשבילי הקמפיין לאיל מקיאג' הוא הרבה מעבר לאיפור. אני לא מתאפר ביומיום, אבל כן בהופעות ובצילומים – ובבחירה בי יש אמירה של החברה. איפור בעיניי זו דרך ביטוי כמו שמוזיקה היא מעבר לצלילים. יש בזה הרבה רבדים, כמו להביא אל השולחן ערכים של ייחוד ושלא ישפטו אותך – ובגדול, לתת השראה לאנשים להיות מי שהם".

>> גבר אמיתי: כוכב "גוסיפ גירל" קובר לכולן בחליפת חצאית

אירוויזיון עוד בתכניות?
"לא יודע. אם יציעו, נדבר".

מרגי בצילומים ל־IL MAKIAGE | צילום: שגיא דהרי
מרגי בצילומים ל־IL MAKIAGE | צילום: שגיא דהרי

אתה עוזב כאן מדינה מפורקת ושסועה. איך זה גורם לך להרגיש?
"זו תחושה הכי עצובה בעולם. זה קורע, זאת מועקה, עד כדי כך שאני מרגיש קצת רגשות אשמה. זה כאילו שאני עושה משהו לא בסדר שאני עוזב בתקופה כזאת, שצריך ללכד ולאחד בה. עם כל זה, אני אופטימי מטבעי".

יצא לך ללכת להפגנות?
"לא. אני מפגין בדרכי. הייתה לי הופעה עם הדג נחש".

את מי היית מזמין לדואט בארצות הברית?
"בילי אייליש".

קצת בנאלי ובכל זאת, מה אתה מאחל לעצמך?
"בריאות לכולם. ולעצמי – להמשיך להתפתח ולגלות כל יום דברים חדשים, לכבוש עוד יעדים ושהשנה הקרובה תהיה מיוחדת".

>> התחתונים של מרגי? ליה שון הגיעה לאירוע בבוקסר וקרוקס

מה עם אהבה ברשימת האיחולים?
"אני מוקף באהבה סביבי, ומודה ליקום עליה".

התכוונתי לאהבה זוגית.
"אני מאחל לעצמי גם אותה".