"בשורות טובות!": יהודה לוי ודנה פרידר מחרפנים את הרשת

איזה יפים אתם | צילום: צילום מסך מאינסטגרם danafrider@
איזה יפים אתם | צילום: צילום מסך מאינסטגרם danafrider@

"דנה פרידר את לא נורמלית", כותבת הפשוטע, והיא לא היחידה שמאבדת את זה לאור הפוסט הרומנטי שהעלתה השחקנית עם אהובה יהודה לוי על רקע מגדל האייפל בפריז. מה קרה שם?

88 שיתופים | 132 צפיות

דנה פרידר ויהודה לוי רק חשפו את הזוגיות שלהם קבל עם ואינסטגרם ביוני האחרון, אבל מאז הם בהחלט לא מסתירים, ובעודם נופשים להם בחופשה רומנטית בפריז – הם משגעים את הרשת לחלוטין עם תמונה אחת מעוררת חשד.

>> כמה יפים: דנה פרידר ויהודה לוי נראים מאוהבים מתמיד

פרידר העלתה אלבום שלם לחשבון האינסטגרם שלה, שנפתח בתמונה רומנטית להפליא שלה ושל לוי מחובקים וצמודים כשברקע אורות האייפל המנצנץ. התמונה לא הותירה אף אחת ואחד אדישים, ואף גרמה להחסרת פעימה ולתהייה – יכול להיות שיהודה הציע עכשיו לדנה נישואים?

אפילו הפשוטע העלתה פוסט מיד אחרי הפוסט המקורי של פרידר, וכתבה כי חשבה שמדובר בהצעת נישואין, והיא לא היחידה: "הלב שלי נפלד לתחתונים מהתרגשות", כתבה אחת העוקבות. "אני חשבתי שהיא מודיעה על היריון", כתבה עוקבת אחרת. ואילו עוקבת נוספת תייגה את בן זוגה וכתבה "כבר הספקתי להתרגש שיהודה לוי ודנה פרידר חולקים איתנו יום אירוסין".

כנראה שזה הדמיון המפותח מדי של כולנו, אבל אפשר להירגע, מדובר בפוטו-דאמפ רומנטי ולא בהצעת נישואים מרגשת (כרגע). בתמונה העוקבת באלבום מופיעים ג'יין בירקין אהובתנו (שהלכה לאחרונה לעולמה) וסרז' גינסבורג (אולי כמעין השוואה בין שני הזוגות?), ובתמונות שלאחר מכן ניתן לראות בין היתר שני סלפי'ז מאוהבים עם עיניים תכולות הורסות שאימאל'ה חמסה. או כמו שפרידר כתבה בקאפשן של האלבום: "אנחנו תיירים בפריז והכי כיף בעולם, אז תמונה קיטשית עם האייפל, מה נעשה??? זה היה חזק ממני, בכל זאת אני בת. בשורות טובות!".

>> אייקון לב שבור: ג'יין בירקין הלכה לעולמה. מותה של איט גירל

מתוך הסטורי של דנה פרידר | צילום: צילום מסך מאינסטגרם danafrider@
מתוך הסטורי של דנה פרידר | צילום: צילום מסך מאינסטגרם danafrider@

ואם כל זה לא מספיק, בווידאו האחרון שצורף לאלבום, פרידר צילמה את האווירה במסעדה הצרפתית בה ישבו, כולל הפסנתרן שהוסיף לרומנטיקה, ואת הקינוחים הטעימים שהיא ולוי חלקו מסביב לשולחן. אין ספק שזה דייט שהיינו רוצות להצטרף אליו.

חוגגים | צילום: צילום מסך מאינסטגרם danafrider@
חוגגים | צילום: צילום מסך מאינסטגרם danafrider@
חמסה על העיניים! | צילום: צילום מסך מאינסטגרם danafrider@
חמסה על העיניים! | צילום: צילום מסך מאינסטגרם danafrider@

כאמור, הזוגיות ההורסת הזו נחשפה ביוני האחרון ומאז פרידר שחררה כבר כמה אלבומים ממיסים ואוהבים בשמה ובשם לוי באינסטגרם. פעם אחת זה היה כדי לציין את יום הולדתו ה-44, ובפעם אחרת מחוף הים, שם סיפקו לנו עוד כמה סלפי'ז מאוהבים ומתוקים. נזכיר כי השניים התחילו לצאת בחשאי בשנה האחרונה, ובמשך לא מעט זמן התעקשו להפריך את השמועות על הרומן שניצת ביניהם. יאללה, מחכות לסלפי הבא.