מתוקים! אפשר שיובל מעתוק ויענקי גולדהבר יהפכו כבר לזוג?

יענקי גולדהבר ויובל מעתוק | צילום: יח"צ
יענקי גולדהבר ויובל מעתוק | צילום: יח"צ

הפוסט של זוכת "האח הגדול" יובל מעתוק והתגובה של יענקי גולדהבר גורמים לבלוטת הרומנטיקה שלנו לעבוד שעות נוספות. מתי הם יהפכו כבר לזוג? וגם, אילו עוד יחסים מסקרנים נרקמו בעולם הבידור?

88 שיתופים | 132 צפיות

יובל מעתוק זכתה במיליון ובאהבה של מאות אלפים בעונה הנוכחית של ה"אח הגדול", אבל אם תשאלו אותה מה הלב שלה באמת כמה לו יותר מהכל – התשובה כנראה תהיה אהבת אמת. אחרי שחשפה באומץ את מערכות היחסים המתעללות שחוותה ושיתפה גם בפוסט כי ליבה פתוח לאהבה, רבות מייחלות כי מערכת היחסים הקרובה שנרקמה בינה לבין יענקי גולדהבר, משתתף "האח הגדול", בבית האח, תבשיל לזוגיות.

>> לא רק ספיר ושניר: האחים המפורסמים שהסתכסכו

בינתיים השניים עוד לא שם, אך גולדהבר דאג להבהיר למעתוק בתגובה לפוסט שלה כי הוא מקנא כבר מעכשיו באדם שיזכה להיות לצידה כל החיים, ולנו זה גרם לחשוב על הנשמות התאומות שאיחדו לבבות – וגרמו לטרפת. הנה טעימה קטנה.

יהודה לוי ודנה פרידר

זה כמעט טוב מדי מכדי להיות אמיתי, כי זה 100% אותנטי פלוס מע"מ של מיקס גנטי מושלם. לא באמת משנה מתי מערכת היחסים של השניים התחילה ולמה הם הכחישו במשך חודשים, אבל היום – כשהזוגיות המדהימה והפוטוגנית הזו הכי בחוץ שיש – נותר רק לאסוף בחזרה את הלשון מהרצפה ולפרגן לשניים. בכל זאת, עד כה קופידון העמיד אותם בלא מעט מכשולים בכל הקשור למערכות היחסים הרומנטיות שלהם מהעבר.

>> מהדוכסית פרגי עד ברנדה מ"בוורלי": המפורסמות שחלו בסרטן השד

יהודה לוי ודנה פרידר | צילום: אינסטגרם yuda29@
יהודה לוי ודנה פרידר | צילום: אינסטגרם yuda29@

פרידר (36) כזכור כבר עמדה תחת החופה פעמיים עם האקסים דין שטרן ואריאל פרדו, ולוי (44) כבר עמד תחת החופה פעם אחת עם שלומית מלכה ואף היה מאורס לנינט טייב. עם זאת, בואו נהיה אופטימיות, כי בינתיים הם כבר הספיקו לעבור לגור יחד בדירה של פרידר, ובין לבין הם דואגים לשתף בתמונות דביקות ומלאות אהבה מחופשות בעולם. בחופשה האחרונה שלהם בפריז, הם כמעט גרמו לכולנו להתקף לב כשהעלו תמונה זוגית עם הכיתוב "בשורות טובות" ליד מגדל אייפל, וגרמו לנו להאמין שנשלפה טבעת. הצעה עדיין לא הייתה, אבל אנחנו נמשיך לחלום.

>> באים ברע: הזוגות שמוכיחים שצריך לדעת גם ממי להתגרש

סטטיק ורונה לי שמעון

את מספר הגבות שהורמו כשהזוגיות הזו נחשפה כנראה תצליח לתחזק רק כמות אדירה של בוטוקס, כי רבים ורבות האמינו בהתחלה שמדובר בהטרלת יח"צ. כל הנשמות הטובות מוזמנות כעת להתמרמר בצד כי מדובר בריל דיל.

שמעון בת ה-40, רקדנית, שחקנית ושופטת ריאליטי, ולירז רוסו בן ה-32, הלא הוא סטטיק, פעם חצי מהצמד בן אל תבורי וסטטיק, זמר, פרזנטור וגם הגרוש של שרית פולק – מתחזקים זוגיות יציבה ועל פניו מאוהבת לחלוטין כבר יותר מחמישה חודשים. השניים כבר הגיעו לשלב הרציני של ההחלטה לאחד כתובות, וסטטיק אף הספיק לפרגן לאהובתו במגרש הביתי שלה בספיישל של "רוקדים עם כוכבים" – וגם חלק לה תשבוחות באינסטגרם על הנאמבר המדהים שלה בגמר.

סטטיק ורונה לי שמעון | צילום: Marvin photography, יח"צ
סטטיק ורונה לי שמעון | צילום: Marvin photography, יח"צ

יוגב מלכה וג'וליה שחר

השידוך המקצועי בין מלכה (24) לשחר (30) הפך במהרה מספירת צעדים טכנית לספירת פעימות לב מסונכרנת היטב, כשהצמד היפה לא יכול היה להתכחש לכימיה המטורפת שנרקמה בין כותלי הסטודיו של "רוקדים עם כוכבים". עד מהרה השניים הפכו מזוג על הרחבה לזוג גם במציאות. הזוגיות, שלפי הדיווחים החלה כבר לפני חודשים במהלך שידורי התוכנית, הוכחשה כמובן עד לסיום העונה מסיבות מובנות – אבל לכולם היה ברור שמדובר בסיפור אהבה אמיתי לחלוטין, שאושר באופן רשמי בתום העונה, וממשיך לסובב ראשים גם עכשיו.

>> כואבות ושחוקות: המפורסמות שמתמודדות עם פיברומיאלגיה

יוגב מלכה וג'וליה שחר | צילום: צילום מסך מאינסטגרם yogev_malka@
יוגב מלכה וג'וליה שחר | צילום: צילום מסך מאינסטגרם yogev_malka@

קיילי ג'נר וטימות'י שאלאמה

יורשת העצר עתירת הממון לבית משפחת קרדשיאן/ג'נר, שבגילה הצעיר 26 היא לא רק מעצמת ביוטי וביזנס מטורפת אלא גם אימא לשני פעוטות, נמצאת בזוגיות עם השחקן הלוהט טימות'י שאלאמה. השחקן האיכותי והמוערך בן ה-27 ("קרא לי בשמך", "ליידי בירד", "נשים קטנות", "וונקה" ועוד) הספיק בגילו הצעיר להיות מועמד לאוסקר ולגלובוס הזהב.

קיילי ג'נר וטימות'י שלאמה | צילום: GettyImages
קיילי ג'נר וטימות'י שלאמה | צילום: GettyImages

אז נכון, מקורבים ויודעי דבר מתעקשים שעבור שניהם מדובר בקשר קליל ולא מחייב, אך עם צילומי פפראצי של נשיקות ומזמוזים לא מתווכחים. הם נפגשו לראשונה לפי הדיווחים בתצוגה של ז'אן פול גוטייה בינואר והחלו לצאת כשלושה חודשים לאחר מכן. מאז הם מרבים לבלות זמן איכות זוגי בחודשים האחרונים, שכלל בין היתר ביקורים ליליים של ג'נר בביתו של שלאמה ותיעוד שלהם מתגפפים ומתלטפים בהופעה של ביונסה בתחילת ספטמבר.

>> סורי נוט סורי: המפורסמות שבחרו לא להביא ילדים לעולם

יענקי גולדהבר ויובל מעתוק | צילום: יח"צ
יענקי גולדהבר ויובל מעתוק | צילום: יח"צ

יובל מעתוק ויענקי גולדהבר

ובחזרה לנאמר בתחילת הכתבה, נדמה שאפילו הנשמות הציניקניות ביותר רוצות לראות את השניים האלה יחד – ולא במרחק נגיעה, אלא אם מדובר במרחק נגיעה מהכתובה. גולדהבר (20) ומעתוק (28) הכירו כזכור בבית "האח הגדול" והפכו לחברי נפש. הם אמנם מקפידים להתחמק בנימוס בכל פעם שהם נשאלים על האפשרות שיהפכו לזוג ומשיבים בחיוך שהם כמו אחים, אך לכולם ברור שהם הבּאַשֶׁערְט, כלומר הזיווג המושלם (ביידיש) האחד של השנייה. אם ירצה השם, אחרי שהעניין התקשורתי סביבם יירגע מעט, יוכלו להתפנות להכיר אחד את השנייה הרחק מהעין הציבורית ולבחון האם באמת נועדו להיות יחדיו.