מעין דורי: "רק על זה היה שווה להתחתן בפריים טיים"

מעין דורי | צילום: תומר לופסקו
מעין דורי | צילום: תומר לופסקו

לכוכבת "חתונה ממבט ראשון" נשבר הלב במהלך התוכנית, אבל זה לא אומר שהיא לא יצאה משם עם אהבה ענקית אחרת. מעין דורי מחממת לנו את הלב

88 שיתופים | 132 צפיות

העונה האחרונה של "חתונה ממבט ראשון" היא אחת העונות שממשיכות להעסיק אותנו גם הרבה אחרי שסיימו לנקות את כל שאריות הקונפטי מהחתונה בריל לייף של קטיה וליאור. משתתפות ומשתתפי העונה נכנסו לנו ללב, וחודשים רבים אחרי שהסתיימה העונה, מתברר שאלו הם היחסים הכי חזקים שיצאו מהתוכנית.

>> ניצן שיק: "הייתי מוותרת על הכל בשביל אהבה"

משתתפת העונה מעין דורי יצאה מהתוכנית עם לב שבור לאחר הפרידה מבן אביבי. מאז הלב שלה התאחה והיא הפכה לאושיית אינסטגרם אהובה במיוחד. הפוסט אחרון שלה באינסטגרם חימם לנו את הלב: דורי תיעדה עצמה בסרטון יחד עם חבריה לעונה מאי שכטר, עידית אליהו ששינתה את שמה מאז התוכנית לעדי אליהו, ומתן וייס. דורי שיתפה את למעלה מ-50 אלף העוקבות והעוקבים שלה בסרטון, בנימוק: "זה לא יכל להישאר בסטורי. תודה עליכם! רק בשביל זה היה שווה להתחתן בפריים טיים נשבעת". התיוגים friends# ו-purelove#, שהוסיפה דורי, אומרים הכל.

>> קייסי זפטה: "זה אחד הדברים היותר שטחיים ועצובים"

אם כן, האהבה האמיתית שיצאה לדורי מהתוכנית היא אהבה אפלטונית, ובכמויות. רק לאחרונה דורי הצליחה לתעתע בנו לרגע, כשפרסמה רצף סטוריז מחשיד עם יוצא התוכנית ליעד דון. השניים נראו כה קרובים, כך שהיינו בטוחות שקורה ביניהם משהו מעבר, אבל דורי מיהרה להרגיע אותנו שהם רק חברים טובים.