מה קורה בין מעין דורי לליעד דון מ"חתונה ממבט ראשון"?

חתונה ממבט שני? ליעד דון ומעין דורי | צילום: יח"צ קשת 12, תומר לופסקו
חתונה ממבט שני? ליעד דון ומעין דורי | צילום: יח"צ קשת 12, תומר לופסקו

בוגרי "חתונה ממבט ראשון", מעין דורי וליעד דון, נראו קרובים במיוחד בסוף השבוע האחרון. יכול להיות שנרקמת לה אהבה חדשה?

88 שיתופים | 132 צפיות

אולי זו הציפייה לעונה הבאה של חתונמי, אולי זה ריח האביב באוויר שמציף אותנו בתחושות של התחדשות והתרגשות – אבל אנחנו פשוט לא יכולות להישאר אדישות לסטוריז של מעין דורי. בוגרת התוכנית "חתונה ממבט ראשון" בקשת 12 העלתה בסוף השבוע כמה סטוריז שגרמו לנו להרים גבה ולהעלות חיוך במקביל, ולתהות – האם קורה משהו בינה ובין משתתף התוכנית ליעד דון?

>> הנינג'ה תם שקד: "אני גדולה ושרירית והיום אני מאוהבת בזה"

מעין וליעד השתתפו יחד באותה העונה, היא שודכה לבן אביבי ששבר את לבה, הוא שודך ללימור ויינשטיין במה שיזכר לדיראון עולם כשידוך הגרוע ביותר בתולדות התוכנית. מאז הלב של מעין כבר התאחה ולפי הדיווחים ליעד נכנס לקשר לפני כחצי שנה – אבל המפגש האחרון בין השניים גרם לנו לתהות מה הסיכוי שנרקם כאן קשר חדש.

מעין שיתפה לאחרונה בהחלטה לעזוב את תל אביב ולעבור מהעיר הגדולה לזיכרון יעקב. בסוף השבוע היא סיפרה לעוקבות ולעוקבים שלה כי אורח מיוחד הגיע אליה לביקור מפתיע. "תראו מי בא", כתבה מעין והעלתה תמונה משותפת עם ליעד בצירוף לבבות בוערים. השניים ניצלו את מזג האוויר החמים וקפצו לחוף הים, או שכמו שהיא ניסחה זאת: "סוף סוף ירדתי לחוף החדש שלי, בזכותו", והוסיפה סמיילי קורץ.

צילום מסך מתוך אינסטגרם @maayan.dori
צילום מסך מתוך אינסטגרם @maayan.dori

השניים נהנו מפרטיות בחוף הים וכאן בדיוק התגבר החשד שלנו. דורי העלתה סרטון שלהם בחוף הריק וכתבה "כל החוף שלנו" בצירוף לב לבן. בהמשך העלתה דורי סרטון שלהם יושבים זה לצד זו ומתרגלים מדיטציה וגם מתחבקים, שוב, עם לב לבן.

צילום מסך מתוך אינסטגרם @maayan.dori
צילום מסך מתוך אינסטגרם @maayan.dori

אנחנו כאן במערכת את מפרגנות לדורי ולדון, גם אם מדובר בידידות או במשהו קצת מעבר, ומודות שהצליחו לבלבל אותנו עם הלבבות השונים. מזל שיש לנו את מדריך האימוג'י העדכני לשנת 2023 שיעזור לנו לנתח את הסיטואציה. הלב שלנו לא נתן לנו מנוח אז בדקנו עם מעין מה העניין. שאלנו אותה האם קורה ביניהם משהו והיא הגיבה "לא" בתוספת סמיילי בוכה מצחוק. בשביל התשובה הזו אנחנו לא צריכות אף מדריך.