מעין דורי: "אני לא פוחדת להשמין"

הפקת שבועות. מעין דורי "חתונה ממבט ראשון" | צילום: אלה אוזן, ניהול קריאייטיב: טל קליינבורט, סטיילינג: דניאלה קפלוטו ל־ Artbook, איפור: ויטה קטורגין, הדס סיני, שיער - רועי חמו, ע. צילום: טלי שמל, ע. סטיילינג: קתרין טיונסון, לוקיישן: מתחם חוות שלם, פארק אריאל שרון, שמלה: סאקס
הפקת שבועות. מעין דורי "חתונה ממבט ראשון" | צילום: אלה אוזן, ניהול קריאייטיב: טל קליינבורט, סטיילינג: דניאלה קפלוטו ל־ Artbook, איפור: ויטה קטורגין, הדס סיני, שיער - רועי חמו, ע. צילום: טלי שמל, ע. סטיילינג: קתרין טיונסון, לוקיישן: מתחם חוות שלם, פארק אריאל שרון, שמלה: סאקס

מה השיעור לחיים שהיא למדה מ"חתונה ממבט ראשון", מה הגישה שלה כיום כלפי דיאטות ואיך היא התמודדה עם משבר השיער שפקד אותה? מעין דורי פותחת את תיק האיפור ואת הלב

88 שיתופים | 132 צפיות

מעין דורי, בת 35, אדריכלית ומרצה בתחום, דוגמנית (סוכנות יולי) וחברה בנבחרת הפרנזטוריות של ויקטוריה'ס סיקרט בישראל, השתתפה בעונה האחרונה של "חתונה ממבט ראשון". רווקה, גרה בתל אביב

>> גם שני גולן מ"אהבה חדשה" מגלה סודות טיפוח, ויש לה הרבה כאלה

 שגרת טיפוח

"העור שלי רגיל עד יבש ועם מעט פיגמנטציה, אבל אני לא מהמחמירות בתחום של טיפוח. בבוקר אני שוטפת פנים עם סבון פנים SOAPLESS SOAP של ביופור ואז מורחת סרום ויטמין C של אותה חברה שמשמש גם בתור קרם לחות. סבון הגוף הוא של דאב וקרם הגוף הוא LOVE SPELL של ויקטוריה סיקרט. אני מסירה איפור עם המסיר של לוריאל פריז ומקפידה על קרם הגנה מדי יום, בחורף ובקיץ. הקרם הוא SUNBRELLA של חברת HL עם מקדם הגנה 30 SPF, הוא מעולה ויש לו גם גוון כך שהוא משמש לי גם כמייקאפ באופן קבוע".

קרם הגנה SUNBRELLA של HL. מחיר 100 ש"ח | צילום: יח"צ
קרם הגנה SUNBRELLA של HL. מחיר 100 ש"ח | צילום: יח"צ
סרום ויטמין סי של ביופור. 305 ש"ח | צילום: ישראל כהן
סרום ויטמין סי של ביופור. 305 ש"ח | צילום: ישראל כהן

קוסמטיקאית

"אני דור שלישי אצל הקוסמטיקאית ורוניקה, בעלת הקליניקה 'אפרודיטה' בבת ים. סבתי ז"ל טופלה אצלה ואימי מטופלת אצלה עד היום. אני מגיעה אליה אחת לכמה חודשים לטיפולים שוטפים של ניקוי, פילינג קל ובעיקר החדרת לחויות. אני עושה אצלה גם הסרת שיער בפנים בשיטת האפילציה, שיטה ותיקה ובעיניי הכי בטוחה".

אנטי אייג'ינג

"אני כבר רואה שינויים בפנים, בעיקר שקעים קטנים מתחת לעיניים, אבל אני עדיין לא בעניין של טיפולים. אני אמנם אומרת 'נבר סיי נבר', ועדיין, אני מרגישה שצריך ליהנות מכל זמן בחיים וממה שיש לו להציע. אז נכון להיום אני חיה בשלום עם מי שאני ולא ששה לעשות טיפולים".

איפור

"אני לא מתאפרת יותר מדי. הסומק הוא של איל מקיאג' בגוון חום, האייליינר של לנקום, מסקרה מעגלת של לוריאל פריז ואני משתמשת בשפתונים מסוגים שונים. לרוב הם במראה טבעי חום, ורק לעיתים רחוקות באדום או סגול".   

מסקרה אקס פייברשל לוריאל פריז. מחיר 75 ש"ח | צילום: יח"צ
מסקרה אקס פייברשל לוריאל פריז. מחיר 75 ש"ח | צילום: יח"צ
סומק של איל מקיאג', 209 ש"ח | צילום: יח"צ
סומק של איל מקיאג', 209 ש"ח | צילום: יח"צ

שיער

"השיער שלי השתנה במהלך השנים. בעבר הוא היה בריא ומבריק יותר, אולי זה קשור לעובדה שהייתי צמחונית במשך עשור. כיום הוא נוטה להיות יבש ודק, ונראה שאני עוברת איתו משבר. הייתה תקופה שהייתה לי נשירה והוא נשבר, הוא יותר משוקם. אין לי מעצב שיער. אימא שלי אודיאה גוזרת לי את הקצוות ומיישרת, ובזאת מסתכמת התספורת שלי. אני לא יודעת להתקלח בלי לחפוף שיער ולכן אני חופפת אותו כל יום, בשמפו של הד אנד שולדרס או של סבוקלם. השיער שלי מתייבש באופן טבעי ורק לעיתים, כשאני הולכת לישון עם שיער רטוב, אני עוברת עליו בקלילות עם פן".

בושם

"אני לא אוהבת ריחות מתוקים, אלא עדינים וקלאסיים עם נוכחות נעימה ולא משתלטת. כבר כמה שנים אני עם נרסיסו רודריגז השחור הנפלא FOR HER. לאחרונה גיליתי מתוקף התפקיד את הבשמים של ויקטוריה סיקרט והמועדף עלי הוא SEDUCTION מסדרת BOMBSHELL, שהוא מאוד פרשי ורענן".

בושם נרסיסו for her. מחיר 449 ש"ח | צילום: יח"צ
בושם נרסיסו for her. מחיר 449 ש"ח | צילום: יח"צ

מני פדי

"אחת לשלושה שבועות אני נוסעת לעיר הולדתי, ראשון לציון, לעמית זיתוני שעושה לי מניקור כולל לק ג'ל. כל פעם שנייה שאני אצלה אני עושה גם פדיקור. צבעי לקים הם אצלי עניין של מצב רוח, לרוב אני אוהבת צבעים עזים ותוספות של נצנצים ורק לעיתים, לרוב בימים של הפקות, אני מסתפקת בצבעי ניוד".

גבות

"אצל הקוסמטיקאית שלי ורוניק. היא מסירה לי עודפי שיער בגבות עם שעווה, תוך הקפדה לשמור על צורתן הטבעית".

כושר

"אין לי אטרף בנושא הכושר אבל אני עושה באופן קבוע פילאטיס מכשירים ב'פיט האוס', ומנסה להקפיד על שגרה של פעמיים בשבוע. אני מאוד אוהבת ללכת ברגל כי הליכה היא כמו סוג של מדיטציה בתוך הטירוף היומיומי. זה אני והגוף שלי, וזה מאוד נעים לי. אני הולכת כשעה לרוב עם חברה, מרחק של כחמישה ק"מ בפארק המסילה בתל אביב, וממשיכה ממנו לים".

תזונה

"מאז ומתמיד הייתי מלאה. אין לי חלום לקום בבוקר רזה, זו לא אני. וגם כשירדתי במשקל, לא הייתי רזה. עשר שנים מחיי הייתי צמחונית וזה עבר לי, אבל נשארו לי כנראה שרידים כי אני מעדיפה לאכול בשר או דגים בלי עצמות. היו שנים שעשיתי כל מיני דיאטות, ממש הכל מכל – משומרי משקל, שאף פעם לא הגעתי למשקל כבוד כמו שקוראים לזה שם, דרך דיאטת כרוב ודיאטת 17 הימים ועד אינספור דיאטות נוספות. היו תקופות שיכולתי לא לאכול עד ארבע-חמש אחר הצהריים ולגווע ברעב, אבל זה כבר לא קורה היום. בשיא המשקל שלי שקלתי כ-90 ק"ג, אבל כבר לא נשקלתי הרבה זמן ואני מעריכה שאני שוקלת פחות, בסביבות, 80 או 82 ק"ג. אני לא מתעסקת עם נושא המשקל יותר מדי, אני בהרבה הקשבה ומודעות והמשקל שלי די יציב. אם עליתי קצת אני מיד ארגיש את זה בבגדים ובאיך שאני מתנועעת. אני אוכלת בסביבות 10-11 בבוקר סנדוויץ' קטן, בצהריים זה משתנה – אני אוהבת אוכל חם אז תבשיל של עוף או בקר, ירקות מבושלים ולחילופין סלט ירקות טרי. אין לי תבניות, ואם אכלתי קל בצהריים, בערב אוכל בשר או דג. אני לא פוחדת להשמין אבל אני לא רוצה להשמין. אני לא בהרעבה, גם כי אני מאמינה שזה לא יגרום לי לרדת במשקל, וגם כי חשוב לי להיות בשליטה. אני בטוחה שאם הייתי רוצה לעשות את המאמץ, הייתי יורדת ואולי אבדוק את זה יום אחד. כמובן שיש ימים שאני מרגישה עם עצמי טוב יותר וימים שפחות, אבל זה קורה לכולן בכל מידה. אני רוצה ליהנות מהחיים בצורה שזה מרגיש לי טוב, בלי להגזים לשום כיוון".

מעין דורי | צילום: מיכאל טופיול
מעין דורי | צילום: מיכאל טופיול

הטיפ שלי לחיים

"אני רוצה ששגרת היומיום שלי תהיה מורכבת מהתשוקות, החלומות והאינטואיציות שלי, וזה מה שמניע אותי. זה טריקי אבל אני הבנתי שזה אפשרי כל עוד אני מצליחה לגעת במקומות שמזינים ומסקרנים אותי, ומאפשרים לי להיות גם וגם וגם. גדלתי בצורה כזאת שאם אני אדריכלית – אז זה המקצוע. באתי מבית עם חופש ופתיחות, אבל אחרי חמש שנים של תואר ועוד שלוש שנים סטאז' ואז מבחני רשם, שזה כמו מבחני לשכה אצל עורכי דין, יצאתי לעבודה במשרד אדריכלים ואז נהייתי אדריכלית עצמאית. לא רציתי להתקבע על הברור מאליו ומצאתי שהדבר שאני אוהבת הוא ללמד, וכיום אני מלמדת שנה ראשונה ארכיטקטורה בבצלאל ותקשורת חזותית במרחב במכללה למנהל. גם הדוגמנות באה מאותו מקום של רצון לבטא את עצמי ואת התשוקה שלי, שאני יכולה להיות אישה יפה גם במידה הזאת ולא לפעול מתוך תבנית חיצונית שמישהו החליט עליה. אז אני ממליצה לכולן ללכת אחרי התשוקות.
יש לי הרבה אהבה בחיי – בעקבות 'חתונמי' קיבלתי המון אהבה מהקהל. הסיפור שלי עם בן אביבי היה מורכב. כעסתי עליו. מה שראו על המסך היה מצומצם. החיבור איתו היה עמוק, כשהייתי שם הרגשתי את האהבה ואת הרצון שלו להיות איתי ושהוא נמשך אליי, וכן, נשבר לי הלב. כולם אמרו שהוא היה דוש, כעסו עליו שהוא שיחק בי, אבל אני שלמה עם מה שראיתי על המסך. למרות שהיה לי קשה – הייתי אני, ואני אמשיך להיות אמיצה ופגיעה ולבוא בלב פתוח. אמשיך להעז עד שמישהו יעז להיות איתי. מאז הלב שלי התאחה, כי הבנתי שבסוף אני הצופה הכי חשובה בסרט של החיים שלי. ככל שאהיה יותר נאמנה למצפן הפנימי שלי, הכל יהיה יותר מדויק. היום אין בינינו קשר, וזה היה כנראה שיעור שהייתי צריכה לעבור".