קטיה וליאור מ"חתונמי": "זו לא הייתה אהבה ממבט ראשון"

ליאור וקטיה בירח דבש בקלאב מד בסיישל | צילום: באדיבות קלאב מד
ליאור וקטיה בירח דבש בקלאב מד בסיישל | צילום: באדיבות קלאב מד

איך הם מתגברים על ההצקות ברשתות החברתיות ואיזה פשרות עשו בשביל שהאהבה תנצח? קטיה וליאור מ"חתונה ממבט ראשון" מספקים הצצה לירח הדבש הרומנטי שלהם בקלאב מד סיישל ומדברים על הכל

88 שיתופים | 132 צפיות

"אנחנו חיים את החלום", מדווח בהתרגשות ליאור אורן, החצי השני של קטיה אברבוך מ"חתונמי", היישר מירח הדבש שלהם בקלאב מד באיי סיישל. "כנראה שעשיתי משהו טוב, כי בסוף ליאור הגיע", מוסיפה קטיה.

>> "היום אני יודעת מה אני רוצה": עידית אליהו מדברת אחרי הפרידה מרפאל

הוא קורא לה ממי, והיא קוראת לו שושי (בשורוק). ההתאהבות של ההייטקיסט בן ה-34 והרופאה בת ה-35 ("הוא פרגית", דבריה), הייתה מהירה ומסחררת, והניצוץ שנדלק בליל ההיכרות מתחת לחופה, הלך וגדל והוא ממשיך להתעצם עד עצם היום הזה. ותודה לדני ויעל על השידוך.

קטיה אברבוך: "שנינו הבנו שיש לקשר פוטנציאל לגדול ועשינו הכול לממש אותו. בדרך הבנו שצריך להתפשר. בסוף זה החיים עצמם ולא רק תוכנית טלוויזיה. אנחנו עובדים על זה כל הזמן"

 

בדיוק לפני שנה, מספר ליאור, ערב החתונה שלו ב"חתונמי", הוא ישב בסוכה המשפחתית כשדוד שלו שאל אותו אם זה יכול בכלל להצליח. "אמרתי שכן, גם אם סטטיסטית זה לא קרה הרבה. באתי עם כל הכוונות להצליח. קיבלנו נקודת פתיחה מצוינת ולקחנו אותה ועשינו ממנה לימונדה".

"הפכנו לסוג של קמע בחתונמי", אומרת קטיה, "זו לא הייתה אהבה ממבט ראשון. הגענו ממקום שכבר לא חשבנו שזה יקרה, והחיבור שלנו היה יוצא דופן. קרה לנו משהו מיוחד ואם זה נותן תקווה למישהו – זה מרגש אותנו".

ליאור וקטיה בירח דבש בקלאב מד בסיישל | צילום: באדיבות קלאב מד
ליאור וקטיה בירח דבש בקלאב מד בסיישל | צילום: באדיבות קלאב מד

"שנינו באנו מוכנים, עם רצון לגרום שזה יצליח והכל קרה תוך כדי התוכנית", היא ממשיכה, "שנינו הבנו שיש לקשר פוטנציאל לגדול ועשינו הכול לממש אותו. בדרך הבנו שצריך להתפשר, לתת מקום אחד לשני ולראות מה חשוב לאחר, וככה הצלחנו לבנות את הדבר הזה כמשהו טוב וחזק. בסוף זה החיים עצמם ולא רק תוכנית טלוויזיה. אנחנו עובדים על זה גם היום, כל הזמן, ואני מאמינה שזה יקרה גם למי שיאמין ויתן את הצ'אנס".

לזוגיות הזאת, הגעתם רווקים שבעי אכזבות.
קטיה: "במשך העשור האחרון לא היה לי קשר משמעותי שהלך לכיוון חתונה. היו מערכות יחסים אבל הן לא צלחו. לא הייתי נואשת אבל גם לא ראיתי את זה בא, ועם ליאור זה קרה כמו קסם. פתאום הבנתי מה נכון לי. ועדיין, אני מרגישה שכל מה שעברתי הוביל אותי לפגוש את ליאור. הוא בדיוק מה שייחלתי לעצמי וזה מה שאני מאחלת לכל אישה שרוצה לפתח את עצמה ולהיות במערכת יחסים מכילה ומקבלת שגם דוחפת אותה קדימה. אני רופאה בהתמחות וזה לא טריוויאלי בעיניי שהצלחתי למצוא מישהו שלא רק מקבל, אלא גם מברך על זה".
ליאור: "בשנים האחרונות היו לי מערכות יחסים, גם ארוכות של שנה וחצי. אני חושב שהבחירות שעשיתי וגם היא, לא היו טובות. אני חושב שעבדתי עם הראש ולא נתתי לרגש להיכנס, וכשניסיתי לשחרר, הבחירות לא היו נכונות. הייתי כנראה צריך טיפה דחיפה וזה קרה כשמישהי תפסה אותי על הקורקינט והציעה לי להשתתף בתוכנית, אמרתי שזה גורל".

ליאור אורן: "ביקשתי מקטיה להינשא ברבנות, היא באה לקראתי ואני מאוד מודה על זה. באתי מבית דתי, למדתי בישיבה ויש דברים שנטמעו ונשארו חשובים לי, כמו שמירת שבת והנחת תפילין. אני גם שומר כשרות, אבל אנחנו לא בית דתי"

 

למה הייתם צריכים גם חתונה כדת משה וישראל אחרי שכבר התחתנתם בתוכנית?
קטיה: "היה חשוב לנו להתחתן כי החתונה הראשונה היא לא באמת חתונה, למרות הכותרת שלה. מבחינתי להתחתן זה לבחור, כשאת צועדת לעבר מישהו שבחרת בו ולא במן הצגה. זה היה חשוב לשנינו, רצינו חתונה אמיתית".
ליאור: "בחתונה האמיתית התרגשתי ברמה שלא התרגשתי מעולם. אני זוכר עד עכשיו איך הלב פעם בחוזקה. בראשונה יותר חששתי מאשר התרגשתי".

קטיה, בתחילת התוכנית דיברת על זה שאינך רוצה להינשא ברבנות.
קטיה: "כשהבנתי עד כמה זה חשוב לליאור ועקרוני ומהותי עבורו, ויתרתי. בסופו של דבר ההחלטה איך תראה החתונה שלנו, הייתה משותפת לשנינו".
ליאור: "ביקשתי מקטיה, היא באה לקראתי ואני מאוד מודה על זה. אני באתי מבית דתי, למדתי בישיבה ויש דברים שנטמעו ונשארו חשובים לי, כמו שמירת שבת והנחת תפילין. אני גם שומר כשרות, אבל קטיה לא. אנחנו לא בית דתי".

ליאור וקטיה בירח דבש בקלאב מד בסיישל | צילום: באדיבות קלאב מד
ליאור וקטיה בירח דבש בקלאב מד בסיישל | צילום: באדיבות קלאב מד

את ירח הדבש התחילו קטיה וליאור בטיול בתאילנד, המשיכו לווייטנאם והדובדבן שבקצפת קורה ממש עכשיו בשמונה ימים של שכרון חושים בקלאב מד באיי סיישל, משם מתקיים הריאיון איתם.
קטיה מתפייטת: "זה מקום מושלם לירח דבש. המועדון הוא בדירוג חמישה קלשונים, יש לנו סוויטה יפה עם בריכת שחיה פרטית, חוף הים משגע, יש כאן שתי מסעדות גורמה נהדרות, ומבחינתי זה פיצוי על האוכל הוויאטנמי שלא הסתדרתי איתו. גם מקפידים כאן מאוד על שמירה על איכות הסביבה, כולל בנייה ירוקה, עם מינימום פגיעה בצמחיה – והטבע כאן מדהים. למי שמחפש אקשן יש הרבה מה לעשות כאן – מטיולי הייקינג, פדאל טניס (משהו שדומה לסקווש בשילוב טניס, דב"א), אקדמיה לטניס, שייט קייקים ויוגה, ויש גם מתחם זן מרגיע עם בריכה אקולוגית, צמחיה טרופית ובר שמגיש שייק פירות טרי ומגוון קוקטיילים. לא יכולנו לבקש יותר".
ליאור: "מה שקורה פה זה וואו. אולי זה קשור לתרבות המקומית כי השירות יוצא מהכלל, הצוות יוצא מגדרו לארח. במזרח טיילנו, ועכשיו בא לנו לנוח בחופשה הכי רומנטית שיש".

קטיה אברבוך: "היה חשוב לנו להתחתן כי החתונה הראשונה היא לא באמת חתונה, למרות הכותרת שלה. מבחינתי להתחתן זה לבחור, כשאת צועדת לעבר מישהו שבחרת בו ולא במן הצגה. זה היה חשוב לשנינו"

 

איך שרדתם את התקופה כשהייתם כבר זוג בחיים האמיתיים, והתוכנית עדיין לא עלתה?
ליאור: "התקופה היחידה שהיינו זוג נורמלי הייתה אחרי הצילומים ולפני שהתוכנית עלתה לאוויר. כשהיא עלתה כבר היינו מאורסים אבל היינו צריכים להסתיר את זה. חוץ מהאנשים הקרובים אלינו, קומץ חברים ובוסים בעבודה, לא סיפרנו. היו כל מיני כתבים שידעו תוך כדי שידור, אבל חוץ מרמזים, זה לא יצא".
קטיה: "לא יכולנו לצאת יחד מהבית, לא לשבת בבית קפה או במסעדה, אפילו את החתונה לא יכולנו לתכנן. בשבועיים וחצי הרמנו הכל וזה היה קשוח".

לשניכם יש קריירות תובעניות, כל אחד בתחומו. איך תנהלו את חייכם ככה?
קטיה: "זה יעבוד כמו שזה עבד בשנה החולפת. אני מתמחה בסורוקה באף אוזן גרון, ויש לי עוד ארבע שנים. יש נסיעות מתל אביב לבאר שבע, אבל אנחנו כבר מכירים את החיים אחד של השני ותומכים זה בזו".
ליאור: "קנינו דירה בבאר שבע ואנחנו נעבור אליה בעזרת השם בעוד תקופה מסוימת כדי להקל על קטיה. אני אסתדר עם המרחק כי חלק מהעבודה שלי אני עושה מהבית".

ליאור וקטיה בירח דבש בקלאב מד בסיישל | צילום: באדיבות קלאב מד
ליאור וקטיה בירח דבש בקלאב מד בסיישל | צילום: באדיבות קלאב מד

הפכתם למפורסמים, קיבלתם קמפיין זוגי לבנק מזרחי טפחות, אתם נהנים מכל ההתרחשות סביבכם, או שזה מכעיס אתכם שקוראים לכם ברשתות "זוג דביק"?
ליאור: "לקחנו משכנתא ממזרחי טפחות עוד לפני שפנו אלינו לקמפיין, ולכן זה יצא סופר אותנטי. אם יהיו הצעות לקמפיינים, נשקול בהחלט אבל לא נלך לאיבוד בעולם הזה. אנחנו שמחים על זה שאנחנו בתודעה. עכשיו בסיישל פגשנו ישראלים שאמרו לנו שהיינו הזוג האהוב עליהם, אנשים מבקשים להצטלם איתנו והכל בסדר. אבל באותה נשימה אנחנו מבינים שזה זמני".
קטיה: "עם כל הכבוד ליתרונות שיש לפרסום, אנחנו לא חיים באשליה של סופרסטארים וגם לא נכנסים באופן תדיר לרשתות. אנחנו רואים שאנשים כותבים כל מיני דברים, לא חסרים עברייני מקלדת. אנחנו נתנו הצצה בתוכנית לחיים האישיים שלנו, ויש שלקחו את זה יותר מדי ברצינות. אבל גם אם זה המחיר, אנחנו מספיק חזקים, יודעים מי אנחנו ומה אנחנו. שנינו באנו עם מקצועות ואנחנו לא מתכוונים להחליף אותם. אני קודם כל רופאה. זו משאלת חיים, זה הייעוד שלי. עשיתי הכל כדי להתקבל ללימודים ולהתמחות".

ליאור אורן: "לקחנו משכנתא ממזרחי טפחות עוד לפני שפנו אלינו לקמפיין, ולכן זה יצא סופר אותנטי. אנחנו שמחים שאנחנו בתודעה ואם יהיו הצעות לקמפיינים, נשקול בהחלט אבל לא נלך לאיבוד בעולם הזה"

 

על מה אתם רבים?
קטיה: "אין משהו קונקרטי שגורם לנו לריב".
ליאור: "אולי על דברים שגרתיים? לא יכול להצביע על משהו".

אין מצב שכל הזמן הזה לא רבתם אפילו פעם אחת.
קטיה: "אני לא זוכרת דבר כזה. אנחנו לא נותנים למחלוקות קטנות להיכנס לתוך הזוגיות".
ליאור: "אנחנו מבינים מה חשוב ומה לא".

ליאור וקטיה בירח דבש בקלאב מד בסיישל | צילום: באדיבות קלאב מד
ליאור וקטיה בירח דבש בקלאב מד בסיישל | צילום: באדיבות קלאב מד

איך חלוקת התפקידים בבית?
ליאור: "ביום שאני עובד מהבית אני עושה את הכביסה, כשיש לקטיה יום פנוי, היא עושה".

מי על הזבל?
ליאור: "שנינו. יש פיר בבניין שאנחנו גרים בו, זה פשוט וקל".

מי הבשלן?
ליאור: "הנינג'ה. קיבלנו אותו במתנה מההורים של קטיה. מוצר משנה חיים".

אתם בקטע של מתנות?
ליאור: "אני קונה לקטיה מדי פעם פרחים בשישי. לא באופן קבוע. ככה מעריכים יותר".
קטיה: "אני קניתי לו מכונת קפה כשהכרנו והיום אני קונה לו לפעמים בגדים".

ליאור וקטיה בירח דבש בקלאב מד בסיישל | צילום: באדיבות קלאב מד
ליאור וקטיה בירח דבש בקלאב מד בסיישל | צילום: באדיבות קלאב מד

קטיה, הודית במהלך התוכנית שרצית להיות אימא צעירה.
קטיה: "אנחנו רוצים להקים משפחה ונברך את זה כשזה יבוא".
ליאור: "המוכנות קיימת, כל דבר בזמנו".

>> הגר משה: "זה לא טריוויאלי היריון בגיל 42 אבל זה קרה וזה הדבר הכי מדהים"