מה גברים רוצים בסקס? תכלס זה די פשוט

מה גברים רוצים במיטה? מצאנו את התשובה | צילום: shutterstock
מה גברים רוצים במיטה? מצאנו את התשובה | צילום: shutterstock

גם אתן שאלתן את עצמכן את שאלת מיליון הדולר? אז תשמחו לגלות שאלמוג שור יצאה לחקור בשטח וחזרה עם ממצאים מפתיעים ועם שלושה טיפים למען סקס טוב יותר. אין הביישן למד? אין הביישנית נהנית

88 שיתופים | 132 צפיות

כבר עברו כמעט שני עשורים מאז יצא הספר המיתולוגי "למה גברים אוהבים ביצ'יות", מאז עברו הרבה ברטולין בפותות שלנו, והבנו שדברים הם עמוקים יותר, מורכבים יותר, ושגברים שונים אחד מהשני, לא יאומן. וגם שהיום לא קוראים לזה ביצ'ית אלא אחת שיודעת מה היא רוצה. טוב נו, מה כבר אפשר לצפות מספר שיצא בשנת 2005, שנה שהביאה לנו ג'ינס נמוך, גופיה מעל חולצה, ואת הסרט קינג קונג (יש דבר אחד שאנחנו רוצות שאורך 3 שעות ושבע דקות, וזה לא סרט, ובטח לא על גורילה, תודה רבה).
ועם זאת, עד היום אני רואה התעסקות רבה שלנו הנשים בשאלה – מה גברים רוצים? מה הם אוהבים? על מה הם חושבים? (ספוילר: על המבורגר).

>> מיסיונרית או דוגי? מה התנוחה שאת אוהבת אומרת עליך

למרות שבעיני התשובה הנכונה ביותר היא סובייקטיבית, החלטתי לחקור ולצורך כך שאלתי כמה גברים מה הם היו רוצים במיטה ומה הופך את האישה שאיתם לטובה יותר בעיניהם. אז אמנם יש מה ללמוד, אבל ראו זאת כהצעת הגשה בלבד. כמו תמיד כל השמות בדויים ויצירתיים מדי, מה אני אגיד? תמיד אפשר לחלום.

"חשוב לי שתהיה פתוחה בראש וקלילה", אמר לי ג'סטין, "כמובן שאם יש דברים שהיא לא רוצה לעשות אז לא עושים והכל טוב. אבל אנחנו גם ככה מבוהלים רוב הזמן על הגודל או הצורה או הזמן או התנוחה, אז אם הבחורה קלילה זה מוריד 90% מהלחץ".

לא צריך להתחקות אחרי הפורנו שראית, או לגנוח בקולי קולות אם זה לא יוצא ממך בצורה טבעית, אלא פשוט תחיי את הרגע, אל תחשבי איך את נראית בתנוחה הזו או הזו, או איך את נשמעת – תתפלאי, אבל לא אכפת לאף אחד

 

אני אוהבת את התשובה הזו כי אני חושבת שפעם לא היה מקום לגבריות כזו שמודה ומודעת לפחדים, מורכבויות והקשיים שגם גברים עוברים. לפעמים אנחנו כל עסוקות בתסביכים של עצמנו שאנחנו לא מודעות לכך שעל שני הצדדים עוברים דברים, אז אם אנחנו נקליל, נהיה פתוחות, לא נגיע ממקום של שיפוטיות אלא ניתן מקום לחופש וליצירתיות – שני הצדדים יוכלו לפרוח יחד הרבה יותר. מה זה קלילה? זה לא אומר להגיד כן לכל דבר, אלא  ליצור שיח מיני פתוח, לחקור יחד, ולאפשר להנות – עבורך ועבור הפרטנר.

אלביס הרחיב את הנקודה הזו, בדברים דומים אך קצת שונים: "עזבי בצד את כל הסטיות והכל, רק שתיפתח, תהיה בעניינים, תתפוצץ", בקיצור – תהני. אין דבר יותר כיף מלראות אישה נהנית. אבל באמת. לא צריך להתחקות אחרי הפורנו שראית, או לגנוח בקולי קולות אם זה לא יוצא ממך בצורה טבעית, אלא פשוט תחיי את הרגע, אל תחשבי איך את נראית בתנוחה הזו או הזו, או איך את נשמעת או מה הוא היה רוצה – תתפלאי, אבל לא אכפת לאף אחד. פשוט תקשיבי לאלביס ותתפוצצי. ועוד הוא הוסיף "שיהיו עדינות כשהן מחזיקות זין. כאילו, להפריד בין חרמנות לאגרסיביות כי לפעמים זה נראה כאילו הן מנסות לתלוש אותו". אוקי, רשמנו לפנינו.

אפרופו עצות פרקטיות, פרנק החליט להעשיר אותנו עם מסר לאומה: "בנות, מכירות את הדבר המרגיז הזה שקורה כשאנחנו יורדים לכן ואז משנים תנועה או קצב למרות שהסברתן לנו בצורה מדויקת מה אתן רוצות שנמשיך לעשות? אז גם אתן עושות את זה". מייק דרופ.

אז זה מה שגברים רוצים במיטה | צילום: Shutterstuck
אז זה מה שגברים רוצים במיטה | צילום: Shutterstuck

אבל אם אני יורדת לעומק, ואתן יודעות שאני אוהבת לרדת. לעומק. יש פה שני מסרים נוספים שאנחנו יכולים לקחת – האחד הוא תקשורת, תראו כמה חשוב לשוחח על הדברים, להדריך ולכוון, זו תמיד התחלה טובה יותר מכלום. והשני – להקשיב לצד השני. אה ומה עם היישום? נכנס איפשהו בין בליעת רוק לנשימת אוויר. אנחנו בנות אנוש אחרי הכל.

עם כל זאת, באמת נראה שגברים פשוט רוצים מישהי שתפרח איתם במיטה. פרינס התוודה כי "אני פשוט אשמח לבחורה שאוהבת סקס. בחורה יוזמת, שאוהבת סקס כמוני. מקסימום אני אקח את הצד של האין לי כוח, כואב לי הראש". אלטון מחזק את דבריו: "שתהיה יצירתית, אסרטיבית, תקשורתית וכנה למה שהיא רוצה", ובון ג'ובי מוסיף: "חשוב בעיני שהיא תהיה נוכחת, שתגיב, פחות לשכב בלי לזוז. זה כמו סטנדאפ, אני יכול לתת את הכי טוב שלי אבל אם הקהל יבש – מה אני יכול לעשות?". ואז גם הוסיף: "כל השאר – מציצות וכאלה – זה כולנו אוהבים, אנחנו יצורים מאד פשוט". מי אני שאסתור את דבריו?

"אני פשוט אשמח לבחורה שאוהבת סקס. בחורה יוזמת, שאוהבת סקס כמוני. מקסימום אני אקח את הצד של האין לי כוח, כואב לי הראש"

 

כשעברתי על שלל התגובות עלתה אצלי השאלה – אם כל מה שאנחנו צריכות כדי לשמח גם אותנו וגם את הצד השני זה פשוט להנות ולחגוג כאילו אנחנו ילדי ניינטיז בבית חלומותי – אז למה לא כולנו עושות את זה? שלי פסטרנק כץ, סקסולוגית חברתית, יועצת מינית וזוגית ודוברת אלמ"א – האגודה למיניות ואינטימיות, הסבירה לי למה זה קורה: "אני מבינה לחלוטין את התשובות. גברים (וגם נשים, או כל מגדר) נמשכים לשחרור והנאה. למה? כי בעצם אם אני נמצאת במקום שאני משוחררת ועפה על עצמי, זה אומר שאני אוהבת את עצמי – אני לא במקומות של פחד מהצד השני או ריצוי, יש לי ביטחון ואני אוהבת אותי, ועדיין, בחרתי בך. בחרתי בך להיות איתי. וזה גורם לצד השני להרגיש שהוא גם יכול להיות מי שהוא ולעוף על עצמו".

"לרוב מה שמעכב נשים זה ניסיון עבר בעייתי וביקורות שחוו, זה סוגר אותנו ולא מאפשר לנו להיות עצמנו", המשיכה פסטרנק כץ, "אבל צריך להבין שכשאנחנו עסוקות בתוך הסקס בריצוי האחר, מעל עצמנו, ומשחקות את מה שאנחנו חושבות שהצד השני רוצה, זו כאילו פתיחות, אבל היא לא אמיתית. עדיף אפילו להגיד 'בא לי לעשות את זה אבל אני פוחדת' – זה שחרור גדול יותר, זו אותנטיות. ובאופן כללי, כשאנחנו מגיעות למיטה חשוב לא לפחד שנפסיק להיות אהובות. אנחנו צריכות לדעת שגם אם זה יכאב באותו רגע, זה מסנן את מי שלא מתאים לנו וידייק לנו דברים טובים יותר, אז תמיד עדיף פשוט להיות את ולחגוג את עצמך".

או בקיצור איך אמרו חכמינו? "מי שלא טוב לו – יום טוב לו". האמת היא שמיניות אצל נשים זה דבר מורכב והחברה שלנו משדרת מסרים סותרים באופן תדיר: מצד אחד מצפים שנהיה במיטה פתוחות, טורפות ומיניות ומצד שני אנחנו חוות סלאט שיימינג ודרישה חברתית שנהיה "טובות" וחסודות. שלא לדבר על כך שחינוך מיני, גם היום, עדיין לוקה בחסר ונשים רבות נשארות באפילה לגבי המיניות שלהן, אז חשבתי לי על שלוש אבני דרך חשובות שיאפשרו לך להיות טובה יותר במיטה, גם לפרטנר.ית, אבל בעיקר לעצמך:

אוננות

גם אם עוד לא התחלת, עדיף מאוחר מאשר לעולם לא. אוננות עוזרת לנו להבין טוב יותר את האיבר שלנו, ההעדפות המיניות שלנו, וגם עוזרת לנו ללמוד להגיע לאורגזמה. עם יד, עם הדוש באמבטיה או עם צעצועים, פיק יור פויסון ותתחילי לעוף על עצמך.

לכל טורי הסקס של אלמוג שור

ריכוז בכאן ועכשיו

מי שקשה לה להתנתק במהלך הסקס, וקולטת שבזמן הדוגי היא מתחילה לתהות אם היא הפעילה דוד ומה עם הפרק החדש של בית הדרקון – קודם כל תדעי שזה טבעי. אבל כשזה קורה, תנסי להתחיל להתרכז במחשבה על דברים שקורים מסביבך. למשל, המגע של הסדינים עם הגוף שלך, או אפילו הזיעה שלו שמטפטפת לך על הגב (קורה לטובים ביותר אבל תפעילו מזגן מה יש לכם). בנוסף אני ממליצה על תרגול מדיטציות יומי. לא בזמן הסקס כמובן, זה יהיה קצת מוזר לדמיין פכפוך נחלים תוך כדי שאת קופצת מעליו, אבל תרגול מדיטציה יכול לעזור לכן להצליח גם ברגעים אחרים – להיות יותר בכאן ועכשיו.

תקשורת

דברי. לא לפחד לבקש, לא לחשוש לכוון. "אין הביישן למד" לימדו אותנו, אז גם אין הביישנית נהנית, וזה הרבה יותר חמור. ולצד זאת, גם תקשיבי. בין אם באים אליך בפנטזיה שמוצאת חן בעיניך או אחת שפחות, להסכים זו לא חובה, אבל לקבל, לחשוב על זה, לדון, ואפילו רק להכיל – יאפשר לכם לתקשר באמת, ויהיה קרקע פוריה לצמיחה מינית.

אז התחלתי את הטור הזה בשאלה "מה גברים רוצים", אבל אני אנחנו מסיימות אותו בשאלה החשובה – מה אנחנו רוצות? ולא משנה מה התשובה, תרגישו חופשיות לעשות את זה. אחרי הכל, החיים קצרים. כמו האיבר של האקס שלי.

>> זה לא קורה לי: פדיחות הסקס הגדולות ביותר