כללי זהב לסקס טוב ולמיניות בריאה

כללי זהב לסקס המושלם | צילום: shutterstock
כללי זהב לסקס המושלם | צילום: shutterstock

מקנאביס, דרך אהבה עצמית ועד בחירת המוזיקה: אלמוג שור יצאה לחפש את הטיפים הכי טובים לסקס מושלם, וחזרה עם תובנות מסקרנות

88 שיתופים | 132 צפיות

יש שני דברים חשובים שלמדתי בחיים האלה: הראשון הוא שכל מה שאני יכולה ללמוד, יש כאלו שכבר למדו, ולכן חשוב להקשיב לאחרות כי "אין חכמה כבעלת ניסיון" כמאמר הקלישאה. והשני – אם נדבק לך מסטיק לבגד צריך לשים אותו במקפיא וזה יורד טיק טק. אבל האם הקלקתן על הטור היום בשביל טיפים של אודטה מאלי אקספרס? לא, ממש לא, אז בואו נתמקד במה שחשוב – ללמוד מאחרות. לצערי גם ב-2022, רובנו לומדות ורוכשות ידע על סקס מפורנו, רשתות וכמובן סרטי קומדיה רומנטיים, שהם בגדר הז'אנר שהכי מעוות לנו את התפיסה. סקס באמבטיה עם נרות ללא תאונות והחלקות, כן בטח. אז הפעם החלטתי לבקש קצת חוכמה וניסיון מהנשים החכמות בקבוצת הנשים הסודית שלי בפייסבוק (אבל באמת סודית, לא כמו קבוצת "סיקרט תל אביב" שהיא כל כך סיקרט שיש בה כמעט חצי מיליון אנשים), לפי הטיפים שלהן, הרכבתי עבורנו את 10 כללי הזהב לסקס טוב ולמיניות בריאה ושמחה כמו כולנו טרום קוביד 19. 

תקשורת, תקשורת, תקשורת

הטיפ שחזר כנראה הכי הרבה פעמים – לדבר במיטה. ולא בקטע של "הו כן, מי הדאדי שלי? אתה הדאדי שלי", אלא תקשורת מינית עם הפרטנר.ית – לשתף מה נכון לנו ומה לא, מה נעים לנו ומה לא, לא לפחד לכוון, לא להתבייש לחלוק פנטזיות, שלא רק אנחנו נרד אלא גם המחסומים, להעיף לא רק בגדים אלא גם שיפוטיות, ועם כל זאת, גם לא לחשוש להגיד "לא". בקיצור לפתוח את הפה במיטה, ולא רק ל-א-ו-ו-י-ר-ו-ן (ולא כזה עם שניצל של אמא). תקשורת מינית טובה היא הלחם וחמאה של מיניות, היא האסי עזר ורותם סלע של ערוץ 12, היא הטחינה בתפריט של טבעונים, היא ה… קיצר הבנתן. 

?If you can't love yourself… how in the hell you gonna love somebody else

אז כששאלתי את חברותיי לקבוצה מה הדבר ששיפר לכן את חיי המין, לא אחת נכתבה התגובה "לעבור את גיל 30". אבל כל עוד את לא יכולה לעזור לבנות ה-30 ומטה פה לזייף תעודת זהות נפשית/ להשיג מכונת זמן / להתאהב בחומצה היאלרונית  – ניסיתי להגיע למהות העניין. האם העניין הוא באמת הגיל? לא. הרי איך אמרו חכמינו? "זה לא הגיל זה התרגיל" (אה סליחה, יכול להיות שזו הייתה דודה ניצה בחגיגות ליום הולדת 65). והתרגיל, או המהות והכוונה של התגובות הללו – היא לאהוב את עצמנו ולהיות בטוחות בעצמנו, לא לשים זין בסיטואציה שלרוב שמים זין, ליטרלי. כולן חזרו בדרך זו או אחרת על העובדה שברגע שאנחנו מרגישות טוב עם עצמנו – אנחנו מושכות הרבה יותר וגם נהנות הרבה יותר. כשאנחנו שלמות, אנחנו גם משוחררות במיטה ומתעסקות נטו בהנאה ולא בשטויות כמו "איך אני נראית?" "איך אני נשמעת?" "הדלקתי דוד או לא?". אז יאללה, אהבה עצמית, שמעתי שמישהי גמרה מזה פעם. 

מוזיקה

עוד טיפ שעלה הוא לבחור פלייליסט ולשלב מוזיקה בזמן הסקס. לא היה פירוט אבל לדעתי הכוונה היא למוזיקה סקסית וחושנית ופחות "כי האדם עץ השדה", נו שייד חווה אלברשטיין. אתן יכולות להסכים או לא, אבל אפילו המדע תומך. מחקר שבוצע באוניברסיטת מק'גיל גילה כי מוזיקה משחררת דופמין למוחינו – אותו הורמון המשתחרר גם בעת סקס, וגורם לתחושת שמחה וסיפוק. ומתברר כי אם נשמע מוזיקה בזמן סקס – ההורמון הזה ישתחרר כפליים, ועוד בונוס – המוזיקה גם עוזרת לריכוז ושחרור, בקיצור – סיבה למסיבה. אז כל מה שנשאר לכן זה לבחור פלייליסט טוב, עשו טובה תחסמו פרסומות. זה מה שחסר, שבאמצע הדוגי תשמעו פתאום "היי כאן הדר אשוח". 

צמחי מרפא

אדייק – פחות שריפת מרווה ותה לימונית לואיזה, ויותר גדי וילצ'רסקי. לא מעט נשים ממליצות על שימוש בוויד (קנאביס) לפני הסקס. אני קצת חוששת לכתוב את זה בריש גלי, אבל אני מקווה שהמשטרה עסוקה בדברים חשובים יותר מקריאת טורי הסקס שלי ומצוד אחר ג'וינטים. וויד מאפשר לנו לשחרר את עצמנו מעכבים וחסמים, וישנם אפילו ממצאים שמריחואנה יכולה להעצים אורגזמה נשית ולהגביר את היצר המיני. בחו"ל ישנם מוצרי סקס רבים מבוססי קנאביס (ג'לים למיניהם ועוד), ולצערנו אצלנו זה בינתיים יותר מוקצה מטבעוני במשפחה ארגנטינאית, אז עד שנגיע לשם – We'll always have Amsterdam. 

ביי ביי גלולות 

התגובה שכנראה קיבלה הכי הרבה לייקים בפוסט התחקיר שלי בקבוצה הייתה "להפסיק עם הגלולות". ולא, היא לא נכתבה על ידי אמא שנואשת לנכד. ולקופסאות פלסטיק שלה. נשים רבות מדווחות על ירידה בחשק המיני בעקבות שימוש בגלולות, לכן ממליצה לכל אחת לבחון אישית האם השימוש באמצעי מניעה זה נכון לה או שפחות, האם חלו אי אלו שינויים אצלה, ולא, אני לא מדברת רק על מידת חזיה שגדלה. היפ היפ הריי. בנימה אישית, אני רוצה להמליץ לכולן לדרוש  מהרופא בדיקת קרישיות יתר לפני שימוש בגלולות, ואפילו תוך כדי אם עדיין לא עשיתן – זה מציל חיים. זהו אין פאנץ', רק מסר חשוב מאד. 

להכיר את עצמנו

ז'ורז'טה (שם בדוי, הלם) כתבה: "במקביל לגברברים / נשים / חתולים בחייך – תקחי מראה, צעצועים, אפשר גם מצלמה, ותתחילי לחקור לעצמך את האורגזמות – מה נעים, איך נעים, איפה נעים. זה עשה לי משהו מאד עמוק (ראיתן מה עשיתי פה) וקירב אותי לעצמי, לפות שלי, למה אני רוצה בכלל. וזה לחלוטין היתרגם עם בני זוג אחר כך". בנוסף אליה, עוד נשים כתבו, כל אחת בדרכה, כמה חשוב שאנחנו הנשים נדע מה עושה לנו טוב. הגוף של כל אחת עובד אחרת ולכל אחת מאיתנו נעימים דברים אחרים, ואם את לא תדעי מה עושה לך טוב  – לפרטנר יהיה קשה מאד לדעת גם. בואו, מסתובבים להם בעולם כמה כאלו שחושבים שנקודת הג'י היא במרפק. באופן כללי אישה שמעמיקה בקשר שלה עם גופה, ומוצאת גם זמן להכיר, לפנטז, ולחוות לבד (אוננות – לא מילה גסה) – לרוב תהנה הרבה יותר גם כשיצטרפו אליה. "אוננות היא סקס עם האדם שאני הכי אוהב" אמר וודי אלן. ואז הלך להתחתן עם הבת החורגת שלו.

צעצוע של סיפוק

אין ספק שאנחנו הנשים אוהבות אקססוריז, אז למה לא במיטה? נשים רבות חלקו כל אחת את הצעצוע ששינה להן את החיים: האחת זה סטיספייר, עבור שניה זה ויברטור פנינים, לאחת רוקט פוקט ולאחרת זה תימני בן 20 שלעס גת. בסופו של דבר לכל אחת מאיתנו יש את הפייבוריט שלה, אבל אין ספק שההסכמה הרווחת היא שצעצועים משפרים את חיי המין שלנו, ועושים אותם הרבה יותר צבעוניים וטובים.

הלבשה תחתונה

"להתלבש סקסי שינה את כל המנטליות שלי במיטה." אומרת מתושלחה (כן כן, שם בדוי) ולא טועה. הלבשה תחתונה יכולה להכניס אותנו לאווירה, לגרום לנו להרגיש טוב עם עצמנו, וכמובן – להדליק את הצד השני. נכון, זה יורד אחרי 3 דקות, אבל היי! אנחנו לא נגד ירידות. 

להקליל סיטואציות

לא עומד לו? את לא רטובה מספיק? יצא לה קוויף? הוא גמר מהר? לא גמרת וזה לא מגיע? להקליל סיטואציות זה כנראה הטיפ הטוב ביותר לאיך להיות פרטנרית טובה, וליצור בחדר המיטות אווירה של פתיחות. זה לשחרר ולתת לדברים להיות לא מושלמים, ולחייך אליהם, מתוך הבנה שאנחנו לא מכונות (אלא אם כן לויברטור שלך לא עמד וזה כבר סיפור אחר לגמרי).

חקירה ולא משטרתית 

"מין זה חקירות. מה שבא לי לא טוב היום, אולי מחר יטריף אותי, ולהפך". כתבה זרובבלה (שוב, שם בדוי) באחת התגובות. ואני חושבת שללא ספק אחד הטיפים החשובים שאי פעם תשמעו על סקס  זה שהלמידה אף פעם לא נגמרת. תמיד יש עוד משהו לגלות, תמיד הגוף שלנו משתנה, הנפש שלנו חושקת בדברים אחרים, בא לנו לנסות דברים, ולעיתים גם פתאום נמאס לנו ממשהו. אל תגדירו את עצמכן ואת התשוקות שלכן, אל תחליטו מה אתן כן ומה לא, בואו לא נכניס את עצמנו למסגרות וקופסאות. או בקיצור –  איך אהבנו לכתוב בשנת 2006 ב'אוואי' שלנו באייסיקיו? – NEVER SAY NEVER. 

לכל טורי הסקס של אלמוג שור