המין היפה וגם החזק: כך תחגגי את הנשיות שלך במיטה

בת אדם, תעופי על עצמך | צילום: shutterstock
בת אדם, תעופי על עצמך | צילום: shutterstock

הגיע הזמן להוציא את הפטריארכיה מהמיטה שלנו. אלמוג שור עם המדריך שיעזור לך לחגוג את המיניות שלך, בחודש הנשים ובכל יום בשנה. לחיי סקס טוב יותר - בכל מובן אפשרי

88 שיתופים | 132 צפיות

לקראת מסיבת יום הולדת שהוזמנתי אליה עם הקונספט של "חוזרים לימי התיכון", התחלתי להיזכר בימי התיכון העליזים (כתבתי עליזים? התכוונתי נוראיים). אבל לצד האקנה, בגרויות, מריבות של תיכון והתחושה הזו שהכל יותר מדי רציני ודרמטי, היו גם כמה נקודות אור. האחת: הסנדוויצ'ים בקיוסק. השנייה: ההורמונים. בואו נודה שיש משהו כיפי בתקופה פרועה כזו, בה כולם פשוט משתגעים וחרמנים, ומנסים תוך כדי להיות בני אדם נורמלים, עם חצ'קונים על הפנים. 

>> מה גברים רוצים בסקס? תכלס זה די פשוט

לרוב בתקופה הזו אנחנו מתחילות ללמוד על מיניות, החל מבכלל לתפוס מה זה מין, מה היחס שלי אליו ועד לתפיסות חברתיות על מין. רבות מאיתנו גם מתחילות את צעדיהן הראשונים בעולם האמיתי של המין. נזכרתי במשפט האלמותי שבני נוער אוהבים כל כך לצטט (ולכתוב על מושבים באוטובוס שחלילה הדורות הבאים לא יפספס): "מפתח שפותח הרבה דלתות הוא מאסטר, אבל מנעול שנפתח על ידי מלא מפתחות הוא פרוץ". נוסיף לזה קטעי סטנדאפ רבים מדי בהם הגבר רוצה סקס ולאישה תמיד יש כאב ראש, ולדובדבן שבקצפת: העובדה שהאורגזמה שלנו לעיתים טריקית יותר, ואין מאמצים רבים להדריך אותנו בנושא.

ככה אנחנו גדלות, הרבה פעמים עם התחושה שמיניות היא טאבו, היא "לא טובה", ובעיקר – שהיא שייכת לגברים, לא לנו. אז לכבוד יום הנשים, החלטתי להגיד ביצ' פליז – ולחשוב עבורנו על כמה דרכים להעצים את הנשיות שלנו במיטה. דברים שהייתי רוצה שיגידו לי בשלב הרבה יותר מוקדם בחיים, ואלו דברים שגם שאף פעם לא מאוחר מדי ללמוד. בקיצור, העתק הדבק לעצמכן ולכל האחייניות. רק אל תשלחו בקבוצה המשפחתית, לא בטוח שסבא גיורא בשל לזה. 

1. תכירי את החברה הכי טובה החדשה שלך

הכירי את הBFF החדשה שלך – הפות שלך. לא נושנוש, לא נושי, לא פיפי, פשוט וקל – פות, וג'יינה, כוס. מה שנוח לך ונעים לך, אבל לא צריך שמות חיבה, היא לא החברה לעט שלך ממעריב לנוער. וכן אני יודעת, לא זכינו לשם אייקוני, ולגמרי הייתי עושה מיתוג מחדש, אבל בואו נפסיק לקרוא לאיבר המיני שלנו בכל מיני שמות שגורמים לנו להתרחק ממיניות ויותר לחשוב על מיי ליטל פוני. עם כל אהבתי לסוסי פוני וחדי קרן ונצנצים עפים באוויר, כן? 

אז קחי מראה קטנה ותתחילי לחקור אותה, לראות איך היא נראית, מה את אוהבת בה, האם את אוהבת שהיא עם שיער? שהיא בלי שיער בכלל? שהיא עם גילוח בצורה של ברק כאילו השנה היא 2004? הכי חשוב שתזכרי שכל פות נראית שונה לחלוטין, אל תשווי את עצמך לאחרות. פות זה כמו חמין – לכל אחד יש קצת אחר, וזה תמיד טעים. רק בלי הגזים של אחרי, אני מקווה. 

2. אידיאל היופי החדש שלך: את 

בסצנה האייקונית מתוך הסרט הכי אייקוני "ילדות רעות" רואים את חבורת הפלסטיקיות עומדת מול המראה בעוד כל אחת מתלוננת על משהו בגוף שלה "יש לי כתפיים רחבות", "אני שונאת את האף שלי", "העור שלי לא טוב", ואז בעודן מסתכלות לעבר החברה החדשה והרביעית שלא אומרת כלום, היא מכריחה את עצמה להצטרף לחגיגה ומוסיפה "יש לי הבל פה ממש מסריח בבוקר". אני לא הראשונה ולא האחרונה שתדבר על אידיאל היופי שיושב לנו כמו שטן בראש וזורק לנו הערות על עצמנו. ולא רק זה, אלא שגם אז מצטרפות לחבורה כל מיני תגובות ברשתות החברתיות: "שמנה זה מגעיל ולא בריא", ומאידך "גברים אוהבים שיש מה לתפוס". מעולה, הם יכולים לתפוס פריזבי. 

אם יש החלטה אחת שאנחנו באמת צריכות לעשות השנה זה להפסיק להוריד אחרות, אבל בעיקר להפסיק להוריד את עצמנו. במקום להסתכל על עור הפנים הפחות טוב, תסתכלי על התחת שלך שאת ממש אוהבת. במקום להתעסק בבטן שאת פחות אוהבת, תתמקדי באיזה מושלם קו הלסת שלך (זרמו, הבנתי שזה דבר). ובכלל, עלינו ללמוד לאהוב את עצמנו, ולאהוב גם את מה שפחות לטעמנו, או לשנות את מה שפחות לטעמנו. אבל העיקר שאת תהיי מרוצה. 

לפני כמה שנים חברה שלי עשתה תמונות סמי-עירום נשיות אצל צלמת שגרמו לה להתחבר אל הגוף שלה מחדש, אז תפנקי את עצמך ליום האישה ביום צילום עם צלמת בודואר, או פשוט חברה שבדיוק חזרה מאילת עם סמארטפון חדש – ותדפקי בוק נטו לעצמך. כמו מילותיה של רופול: "אם את לא אוהבת את עצמך, איך תאהבי אנשים מהאוקיי קיופיד שיש לך 82% התאמה איתם, הא?". נראה לי שזה הציטוט, אבל אל תתפסו אותי במילה. 

בהמשך להיכרות עם הפות שלך, תתחילי להכיר את ההנאה שאת יכולה לקבל ממנה! כשעבדתי בחנות לאביזרי מין, היה לי שאלון קבוע שהייתי שואלת את הלקוחות שבאות לקנות ויברטור ראשון (חשתי את עצמי קצת אילנה דיין, לגמרי). את אלו שסיפרו לי שהן לא גומרות אף פעם בסקס, שאלתי תמיד אם הן מצליחות לבד לגמור. נחשו מה? 90% מאלו שאני דיברתי איתן, שלא גמרו מעולם ביחסי מין, מעולם לא אוננו גם. יש גורמים נוספים כמובן (עניינים רפואיים, נפשיים, וגבר דוש שלא משקיע) אבל אסור להתעלם מהעובדה שבאוננות אנחנו לומדות מה טוב לנו, מה לא טוב לנו, איזה סוג מגע נעים לנו, וכן גם מלמדות את הגוף שלנו להגיע לאורגזמה.

"אוננות זה לעשות סקס עם האדם שאני הכי אוהב" – אז ברוח ה-SELF LOVE, תתחילו לעשות את זה ותעודדו חברות גם. בואו נוציא את הבושה מהמשוואה. אני לא אשכח שיחה עם חברה טובה, לפני כמה שנים, באמצע מסעדה: "מה?? את לא מאוננת?!?! אני בהלם ממך, תעבירי לי את הסלט קיסר, היום אני מביאה לך צעצוע ואת מעדכנת אותי איך זה התפתח. תעבירי את הפות. אההה את המפיות".

4. ביי ביי לבושה

כמה פעמים היינו עם פרטנר ולא אמרנו מה אנחנו רוצות? (נניח: "אשמח אם תרד לי", "אני מעדיפה יותר להיות למעלה", "תחליף סדינים ממי יש להם ריח של שוק הכרמל"). כמה פעמים, בגלל חוסר נעימות, התפשרנו – על ההנאה שלנו, על הנוחות שלנו, על עצמנו? וכן זה קורה גם לטובות ביותר, ולמתקשרות ביותר. סורי, אבל לא סורי, אנחנו לא הגענו לפה כדי לרצות אף אחד מלבד עצמנו. ואם עושות את זה נכון, זה לא הופך אותנו לפרטנריות לא טובות, או לא קשובות, זה הופך אותנו לפרטנריות טובות גם עבור עצמנו וגם עבור האחר, האחרת או האחרים (פארטי!). זה הופך אותנו לנשים שיודעות מה הן רוצות, מה הן אוהבות, מה נעים להן ומה הגבולות שלהן. אם מישהו נרתע מזה, כנראה שהוא פשוט לא בשל לסקס באמת טוב, מתקשר וחיובי, או במילה אחת – אפס. אז הגיע הזמן להגיד שלום ולא להתראות, גם לבושה וגם לפרטנרים כאלו. מגיע לנו יותר.

5. למי קראת שרמוטה?

במשך שנים ניסו להפוך אותנו הנשים לקטנות. גרמו לנו להתבייש במיניות שלנו ומאידך להתבייש באי-מיניות שלנו. אני לא אפצח פה במונולוג I HAVE A DREAM, אבל יש לי באמת חלום, בו אנחנו לוקחות שליטה חזרה על המיניות שלנו.

אם נוח ונעים לנו לשכב עם כמה גברים וליהנות מסטוצים – מצוין. אם אנחנו זקוקות לאינטימיות וחיבור לפני שעושות סקס – מצוין. אם אנחנו שוכבות בדייט הראשון או בדייט השלישי או רק אחרי שאכלתם שווארמה יחד והוא ראה את הטחינה נוזלת לך על הסנטר – כל האופציות הן מצוינות, כל עוד נוח וכיף לנו עם עצמנו. 

למה לתת לחברה לקבוע לנו שאנחנו שרמ***ת או שאנחנו חסודות? למה לתת לתפיסות ישנות ומקטינות להשפיע על חיי המין שלנו? הגיע הזמן להוציא את הפטריארכיה מהמיטה שלנו, ויפה שעה אחת קודם. אה, ומסר באהבה לקולגות הסטנדאפיסטים שלי שצוחקים שנים על זה שהאישה לא רוצה סקס – כנראה אתם לא מספיק טובים נשמות. 

Naked Orgasm GIF - Find & Share on GIPHY

6. טיפול לגוף ולנשמה

בכל טור וטור פה אני תמיד מתבלת את כל דיבורי הזימה שלנו בהומור, כי אני באמת מאמינה שהומור וסקס הולכים יד ביד. כשאנחנו יודעות לצחוק על עצמנו, על החוויות שלנו, על הסקס שלנו וכל מה שפחות טוב בו – הכל ילך וישתפר. חוץ מזה, זה פשוט כיף לצחוק. יש משהו אחד שאני לוקחת ברצינות: זה לא סוד שרבות מאיתנו הנשים חווינו חוויה שלילית הקשורה למין. לצערי, על לא מעט מאיתנו זה ממשיך להשפיע במיטה. אל תפחדו ללכת לטיפול, זה הדבר הכי טוב שתוכלו לעשות למען עצמכן. בין אם זה טיפול פיזי, למשל לכאבים, ובין אם זה טיפול נפשי לכאבים שבלב, ובין אם זה טיפול מיני. טיפול יכול להיות אחד הדברים הטובים שתעשו למען עצמכן. מגיע לכן לחגוג את הגוף והמיניות שלכן, ואם יש משהו שמפריע, בין אם הוא פיזי או מנטלי – יש לכן את הכוח לטפל בו, ויש פתרונות. 

וכמו כן תדעי, שאת לא לבד. גם כשאנחנו חושבות "אני בטוח המשוגעת היחידה" תמיד אנחנו מגלות בסוף שאנחנו למעשה די נורמליות, וגם לא היחידות בכלל. לצד טיפול, תמיד חפשי קבוצות בפייסבוק, עמודים בינלאומיים באינסטגרם, ובכללי גוגל איט – את מיוחדת, אבל לא היחידה. 

>>>מכניסות את הטנטרה למיטה: תרגילים בסיסיים לשדרוג חיי המין שלך

7. שחררי

הגעת לרגע, נכנסת למיטה, שחררי. גם אם לא כל הבעיות שלך פתורות, גם אם עדיין לא הסתכלת במראה ונתת לפות שלך שם מכבד כמו "אירית", גם אם את עדיין לא הכי פתוחה עם הפרטנר ב-100 אחוז, גם אם את חושבת שהגוף שלך בכל זאת יכול להיראות טוב יותר – עזבי הכל בצד, זה הזמן לשחרר. שחררי את הכל – איך את נראית, איך את נשמעת, זה לא מעניין. תהני, תוציאי את המקסימום מהחוויה, תחגגי, תרשי לעצמך להשתחרר ולשחרר הכל. כן גם את ה"קוויף" הזה שתמיד מביך שיוצא. פאק איט. ליטרלי.