4 שמלות ומשאבת חלב: טיטי איינאו עם כל הפרטים על החתונה

טיטי איינאו לבית האופנה מרגוט | צילום: שי פרנקו
טיטי איינאו לבית האופנה מרגוט | צילום: שי פרנקו

איך היא תניק ותשתה באותו ערב, מי ילווה אותה לחופה אחרי שאיבדה את הוריה, למה היא חוששת לעשות עוד ילד ואיך זה קשור לממשלת ישראל. טיטי איינאו מצטלמת לקמפיין שמלות כלה ופותחת את הלב

88 שיתופים | 132 צפיות

ביום הצילומים שלה לקולקציית שמלות הכלה של בית האופנה "מרגוט", עצרה טיטי איינאו את הצילומים ושאבה חלב שעשה מיד את הדרך לביתה עם מונית. ארבעה חודשים חלפו מאז שילדה איינאו (31) את בנה הבכור דוריאן-יאיר, ואפשר לומר שהסיטואציה הזו הייתה בגדר חזרה גנרלית לחתונה שלה ושל בן זוגה צחי פרנקל (41).

>> בר רפאלי חושפת את שמלת הכלה הגנוזה שלה באירוע השקה

בנם הקטן יהיה אורח הכבוד בטקס, עליו ינצח הרב יונה מצגר. אביו צחי יחזיק אותו בידיו בחופה, וכשהוא יהיה גדול הוא יוכל להשוויץ בצילומים ולספר לחברים שהיה נוכח בחתונת הוריו.

אחרי החופה איינאו תיעלם לזמן קצר כדי לשאוב חלב לבנה, רגע לפני שהוא יעזוב את החגיגה וילך לישון באחד החדרים שבמתחם. "אני מקפידה להניק אותו אבל בערב הזה אני רוצה לשתות, אז הוא יקבל חלב אם מבקבוק, וכנראה בשלב הבא כשאשנה את התסרוקת – אשאב חלב", חושפת איינאו את האסטרטגיה שלה.

החתונה תתקיים ב-2 באפריל, רגע לפני פסח, בריזורט האירועים קאי שבבעלותו של שף מושיק רוט, בנוכחות קהל של 400 מוזמנים. בערב החתונה תחליף איינאו לא פחות מארבע(!) שמלות: שמלה אחת היא אתיופית מסורתית, לבקשת דודתה שגידלה אותה, ושלוש שמלות הן של בית האופנה מרגוט בבעלות שירן מרגוט נבון ואלה קליסקי כהן שהלבישו כבר סלבס כמו נטע אלחמיסטר, מישל גרציג, דנית גרינברג, ריף נאמן, יובל כספית, טיילור מלכוב, שי מיקה ועוד.

ספרי קצת פרטים.
"זו תהיה חתונה בלבן – כל האורחים התבקשו להגיע בבגדים לבנים. סימונה שרם התותחית מפיקה (ידועה כמפיקת אירועים לאלפיון העליון, דב"א). בין האורחים תהיה השרה פנינה תמנו שאטה לצד חברים מעולם הדוגמנות ושחקנים".

"כל החיים השתנו וסדרי העדיפויות אחרים. הילד הוא מרכז הכל וזה אומר עכשיו ביטול עצמי במאה אחוז וזה עולם חדש בשבילי"

 

ספרי על השמלות שתלבשי.
"השמלות שאלבש הן לבנות, בכל אחת מהן הושקעו הרבה שעות עבודה וחשיבה, ישבתי יחד עם המעצבות כי היה חשוב לי שהן יהיו לגמרי ברוחי. יש שמלה קלאסית ארוכה ועוד שתי שמלות מהממות שתואמות את האופי שלי וגם את החלק השובב שיש בי. אני לא רוצה לתת יותר מדי פרטים כדי לשמור על ההפתעה".

משהו בכל זאת?
"על ההינומה יהיה כתוב משהו לזכרה של אימי אדלו".

טיטי איינאו לבית האופנה מרגוט | צילום: שי פרנקו
טיטי איינאו לבית האופנה מרגוט | צילום: שי פרנקו

הלכתם על חתונה הפוכה – קודם ילד ואז נישואים.
"אחרי שהריתי, האינסטינקט הראשון היה להתחתן אבל אז הבנתי שאני לא רוצה להתחתן בהיריון ואני שמחה שכך שעשיתי".

היה חשוב לך טקס דתי למהדרין?
"כן. מאוד. אני באה מבית דתי ורציתי לעבור דרך הרבנות, מה גם שהבן של הרב יונה מצגר נשוי לבת של השותף של צחי העסקי הנדל"ן. מצאתי את האחד שלי, ואני רוצה לשמוח את זה".

"אני מאוד מקווה שזה לא יכה בי ויציף אותי במהלך החופה כי אני טובה בלהדחיק. המחשבה שאין לי אימא לידי, שהיא לא ראתה איך גדלתי ולמי שהפכתי להיות, כואבת גם ממרחק השנים"

 

מי ילווה אותך לחופה?
"אני אלווה את עצמי. מתחת לחופה יהיו דודתי ואחי יחד עם אימו של צחי ואחיותיו. בחתונה יהיו גם שני הבנים של צחי, בני 11 ו-4, ילדים מקסימים שאני קשורה אליהם מאוד".

המחשבות על הורייך שנפטרו לפני הרבה שנים, מלוות אותך לקראת החתונה?
"אני מאוד מקווה שזה לא יכה בי ויציף אותי במהלך החופה כי אני טובה בלהדחיק. הוריי כבר לא איתי מגיל 9… קודם אבא ואז אימא. המחשבה שאין לי אימא לידי, שהיא לא ראתה איך גדלתי ולמי שהפכתי להיות, כואבת גם ממרחק השנים. כואב לי שאמי לא הייתה לידי בגיל ההתבגרות והרגשתי ללא הגנה, וגם זה שהיא לא מכירה את צחי. אני בטוחה שהיא הייתה אוהבת את האיש המדהים שבניתי אותו משפחה, היא הייתה עפה עליו. אבל החיים חזקים מהכל".

צחי וטיטי מתגוררים בדירה שכורה באזור הגוש הגדול בצפון תל אביב, ומתכננים לבנות יום אחד באזור המרכז את בית חלומותיהם. "אני עובדת בפול גז", היא אומרת. יש לה עסק משלה, מכון יופי בשם "אורבן ביי טיטי", ולאחרונה אף הכניסה שותפה כדי להקל על העומס. לצד זה היא עדיין דוגמנית פעילה ואחת לשבוע היא מתארחת בפאנל של "מדברות על זה", התוכנית בהגשת מעיין אדם ודנה גרוצקי (קשת 12), שם היא מדברת על ענייני השעה. יש לה מעל 100 אלף עוקבות ועוקבים, היא פעילה מאוד באינסטגרם וגם מתפרנסת גם ממנו. נוסף על כך, היא מעבירה הרצאות ברחבי הארץ, ובקרוב מתוכנן לה מסע הרצאות בחו"ל – שם היא תערוך מסע הסברה על ישראל. ואם כל זה לא מספיק, היא משתתפת בהצגה "שוקו וניל" של התיאטרון העברי העוסקת בגזענות כלפי יוצאי אתיופיה, וזוכה לשבחים. "החלום האמיתי שלי הוא תוכנית טלוויזיה משלי", היא מגלה, "אני בדרך לשם, עושה מהלכים שזה יקרה".

את ידועה כמי שלא נרתעת לומר את דעתה בשלל נושאים. איך את מרגישה נוכח ההפיכה המשטרית של הקואליציה?
"אנחנו חיים כאן בכאוס מאד רציני, וזה מפחיד ועצוב. אני ימנית, וימנים רבים כמוני לא בחרו ברפורמה הזאת שממש מסוכנת למדינה. מי החליט שההפגנות הם של השמאל? ומה שהכי עצוב לי, וגם אני חטאתי בזה בהתחלה, שמרוב שאנשים כאן טרודים ולא עוצרים במרוץ החיים – רבים לא מבינים את משמעות הרפורמה הזאת. גם לי בהתחלה זה לא נראה סוף העולם, עד שנכנסתי לעומקם של דברים. דיקטטורה היא מילה גדולה אבל אם מפשטים את מה שרוצים לעשות לנו כאן, מבינים כמה זה מסוכן לעתיד המדינה. בקצב של השינויים מחר יכולים להחליט שנשים לא ישבו בקדמת האוטובוס. וקחי למשל את חוק החמץ, איזה מן חוק מטומטם זה? תנו כסף לרופאים ואחיות במקום להתעניין מה יש לאנשים בתיק שלהם בפסח, ומה אכפת לי אם יש להם חמץ. הבטיחו חינוך חינם מגיל אפס עד שלוש, אז הבטיחו. שקלתי להביא אח או אחות בצמוד לדוריאן אבל אני לא בטוחה שזה יכול לקרות, חינוך לשני פעוטות יכול להגיע לעשרת אלפים ש"ח בחודש. איפה הממשלה וההבטחות שלה".

"אני ימנית, וימנים רבים כמוני לא בחרו ברפורמה הזאת שממש מסוכנת למדינה. מי החליט שההפגנות הם של השמאל? אנחנו חיים כאן בכאוס מאד רציני, וזה מפחיד ועצוב"

 

כשאני שואלת אותה אם היא כבר יודעת להגדיר איזו אימא היא, היא פונה לצחי בן זוגה ושואלת אותו: "איך אני כאימא, תגיד את האמת". הוא עונה בלי להתבלבל: "את אימא לביאה".
"ההתחלה מאוד קשה", אומרת איינאו, "כל החיים השתנו וסדרי העדיפויות אחרים. הילד הוא מרכז הכל וזה אומר עכשיו ביטול עצמי במאה אחוז וזה עולם חדש בשבילי. דוריאן הוא ילד מאוד נוח אבל לוקח לו הרבה זמן עד שהוא נרדם. אני לא היסטרית, ואני עושה היום דברים במקביל כמו שלא עשיתי מעולם. אם פעם עשיתי דברים בשביל עצמי, ולמשל כשחזרתי מצילומים, מהרצאה או מהעסק גמורה ויכולתי להרים רגליים – היום יש בית וילד לנהל. מדובר בעוצמות אחרות שלא הכרתי".

איך את מרגישה פיזית ארבעה חודשים אחרי הלידה?
"עליתי בהיריון 12 ק"ג, דוריאן נולד בלידה רגילה כמעט 3.5 ק"ג. ירדתי מהר אבל הגוף לא חזר לעצמו, האגן לא במקום, אבל מכיוון שאני מניקה מה שחשוב לי היום זה קודם כל גוף בריא".

למי דוריאן דומה?
"דוריאן דומה בעיקר לאבא שלו, העיניים המלוכסנות הם משנינו, האף שלי והוא בצבע מוקה נוטה ללבן".

איך הגעתם לשם דוריאן?
"רציתי רפאל, צחי לא רצה. ביוונית דוריאן זה מתנה וגם יש פרי כזה, אז נפלה ההחלטה. השם השני יאיר הוא על שם סבא שנפטר, והוא יהיה דוריאן או דורי שם חיבה".

טיטי איינאו לבית האופנה מרגוט | צילום: שי פרנקו
טיטי איינאו לבית האופנה מרגוט | צילום: שי פרנקו

מה סוד הזוגיות שלך ושל צחי?
"חוץ מאהבה גדולה, אנחנו מתאימים בערכים ובהשקפת העולם שלנו. אני שאפתנית וגם צחי שאפתן. הוא הקים מאפס בעשר אצבעות חברת נדל"ן מצליחה, בבקרים ובערב הוא עוזר לי, וגם בעסק יש לי ממנו עזרה. הוא מבין את הצורך שלי לבנות קריירה ולייצר עולם משלי ותומך בזה מאוד".

פרשיות האקס שלך ישראל אור, שהוגש נגדו כתב אישום לפיו סימם וביצע עבירות מין בחמש נשים, הפתיעו אותך?
"באימא שלך, אני צריכה לענות על זה? זה עבר רחוק שאני לא מתייחסת אליו, וזה מבאס שהעבר רודף אותך".

מה מבשלים בית שהאישה היא ממוצא אתיופי והבעל הוא חצי גרמני וחצי מרוקאי?
"מזמינים אוכל", היא צוחקת, "אין לי ממש זמן לבשל, אימא של צחי שהיא ממוצא מרוקאי היא הכי אשכנזייה, ואני מודה שהתחלתי להכין קציצות".

כשחושבים על זה, יחד יש לכם שלושה בנים.
"נכון, אם תבוא בת בפעם הבאה זה יהיה מושלם".