חן יאני: "אם אחליט לעשות ילד אז רק בזוגיות. עם גבר או אישה? לא יודעת"

חן יאני | צילום: דודי חסון
חן יאני | צילום: דודי חסון

חן יאני מוציאה סינגל חדש, וזו הזדמנות מעולה לגלות את סודות הטיפוח הכמוסים פלוס עוד כמה דברים מסקרנים על הסופרמודל והמוזיקאית הלוהטת

88 שיתופים | 132 צפיות

חן יאני (40), דוגמנית, דיג'יי וזמרת, משיקה את הסינגל החדש שלה באנגלית "Version Of You", לקראת אלבום ראשון בחברת התקליטים Animal63. רווקה, מתגוררת בכפר האמנים ברביזון ליד פריז.

>> "הוליווד לא סלחנית לנשים": סודות הטיפוח של ענבר לביא

שגרת טיפוח

"גדלתי עם אימא שהייתה מאוד מטופחת וניסתה לשכנע אותי לשים כל מיני דברים על הפנים מגיל צעיר, אבל יחסית אליה – אני עושה רק מה שצריך. יש לי סוג עור רגיל ולא בעייתי, שמפריש מעט שומן. את הבוקר שלי אני מתחילה עם מקלחת קרה, שוטפת פנים עם מים קרים ומנקה אותם בסבון פנים של קיל'ס ולאחר מכן משתמשת בסרום והלחות של חברת סמדר. מדובר במוצרים אורגניים עם רכיב אצה מיוחד שבקיצור קוראים לה אסטה (אסטקסנטין, דב"א). האצה הזו נחשבת לחזקה ביותר בטבע וגדלה בקיבוץ קטורה. ביום אני שמה סרום ג'ל קל ובלילה סרום עשיר על בסיס שמן, ואת מסכת הפנים שלי אני קונה אצל הקוסמטיקאית שלי. זאת מסכת פירות שגם עושה פילינג, גם סופחת שומן מנקבוביות והתחושה אחרי היא של עור נושם וחי. בתקופה האחרונה יצא לי לשהות בקופנגן לעבודה ולפלז'ר, ושם גיליתי את אמבטיות הקרח. אחריהן יש לי תחושה נהדרת של התחדשות".

סבון פנים של קיל'ס. 99 ש"ח | צילום: יח"צ
סבון פנים של קיל'ס. 99 ש"ח | צילום: יח"צ

קוסמטיקאית

"כבר שנים אני מטופלת אצל איריס בן ארי המעולה. אני מגיעה לישראל אחת לחצי שנה ובכל ביקור אני מתייצבת אצלה ברחוב סוקולוב בתל אביב, לטיפול של שעתיים וחצי לפחות. הטיפול כולל שלושה פילינגים, מכשיר של אינפרא רד, אדים, הוצאת קומודונים, מסכה, החדרת פפטידים ותוך כדי גם עיסוי רגליים עד הברכיים. אחרי טיפול שלה העור נראה כמו חדש".

אנטי אייג'ינג

"בגיל 40 כבר מתחילים לראות קצת קמטוטים קטנים, ולמרות זאת עוד לא התחלתי עם הזרקות למיניהן כי אני עוד לא מרגישה שיש לי צורך בזה. בא לי להישאר טבעית עם ההבעות שלי, אבל אני מפרגנת לכל מי שמחליטה לעשות. אני מודעת לזה שיש שאוהבות את המראה המוגזם והעמוס, אני לא שם".

איפור

"אני לא שמה מייקאפ, גם לא בהופעות, כי אני אוהבת מראה טבעי ואוורירי ולא את מראה המאט של המייקאפ. לעומת זאת, כשאני מתקלטת על במה אני שמה מסקרה שחורה של איב סן לורן ושפתון לובלו בצבע דובדבן, שאני מניחה אותו גם על הלחיים כסומק. לעיניים אני משתמשת בעיפרון עיניים של בובי בראון, אני שמה אותו בקצה החיצוני של העפעפיים".

מסקרה YSL LASH CLASH. מחיר 160 ש"ח | צילום: יח"צ
מסקרה YSL LASH CLASH. מחיר 160 ש"ח | צילום: יח"צ
לובלו דובדבן. מחיר 15.90 ש"ח | צילום: יח"צ
לובלו דובדבן. מחיר 15.90 ש"ח | צילום: יח"צ

>> דליה מזור: "בוטוקס וחומצה היאלורונית הן לא מילים גסות אצלי"

שיער

"השיער שלי גלי, ארוך וכהה. אני לא צובעת אותו ויש לי שערה אחת לבנה בלבד. אני חופפת כל ארבעה ימים, אבל כן שוטפת אותו במים במקלחת. כמו כן, אני קונה שמפו אורגני של קיל'ס ומסכת שיער של עומר הגליל. מעצב השיער שלי הוא שי הללי-זיו. הוא נמצא בארץ אבל גם מגיע לפריז, אז אחת לכמה חודשים הוא עושה לי עיצוב ואני שומרת עליו ומסתפרת לבד. הכל אצלי פרי סטייל".

בושם

"אני אוהבת ריחות מעושנים והאהוב עלי הוא המעושן של BYREDO – טבקו מנדרין. אני שמה מעט והריח נשאר איתי שעות".

בושם ביירדו טובקו מנדרין. מחיר 1,049 ש"ח | צילום: יח"צ
בושם ביירדו טובקו מנדרין. מחיר 1,049 ש"ח | צילום: יח"צ

מני פדי

"מכיוון שאני מנגנת בגיטרה אני לא עושה מניקור. פדיקור אני עושה לעיתים רחוקות. פריז מלאה במכונים כאלה, אז אני עושה איפה שמזדמן. אני לא שמה לק, אבל לצורך צילומים מסכימה ללק שקוף".

>> "כשאת בהודיה, את גם נראית טוב": סודות הטיפוח של חן אמסלם

גבות

"את הגבות אני משאירה טבעיות ופרועות ורק מסרקת אותן למעלה, אני מעדיפה את הטרנד של הגבות העבות. בין הגבות אני מנקה עם חוט, אחותי טובה בזה ועושה זאת עבורי וככה גם מוציאה שפם".

כושר

"אני אוהבת להיות בתנועה ואוהבת לגוון בסוגי הכושר שאני עושה. אני שוחה כמה פעמים בשבוע. בארץ אני בעיקר בים, יורדת אליו מדירתי ביפו, ובכפר שבו אני גרה יש בריכה מהממת ואני שוחה בה. אני עושה ריצות של כחצי שעה, אוהבת הליכות ועושה גם יוגה ורוכבת על אופניים. אני גרה במקום שיש בו יער, וזה כיף גדול לרכב, לרוץ או ללכת סביבו".

חן יאני | צילום: נטשה זריקר
חן יאני | צילום: נטשה זריקר

תזונה

"אני קמה בבוקר ועושה לעצמי מיץ ירוק, או כזה שיש בו שילוב של תפוח, גזר, סלק וג'ינג'ר. בקיץ אני מעדיפה להכין לעצמי שייקים. בבוקר אני משתדלת לאכול ארוחה קטנה, ולפי תוכנית היום אני מחליטה אם ארוחת הצהריים או ארוחת הערב יהיו הארוחות הגדולות שלי באותו יום. אני משתדלת לא לאכול כבד וגם לא הרבה בשר, ופשוט מרגישה את הצורך בכמויות כשהגוף מבקש. אני מעדיפה דג סלטים, וקטניות. בתקופת הדוגמנות הייתי יותר עגלגלה ואז גם חשבתי יותר על אוכל, היום אני לא מגזימה – כדרך חיים. אני יכולה לפנק את עצמי בקרואסון פה ושם או בשוקולד, אבל תמיד במינונים. אני שותה הרבה מי קוקוס והפטיש שלי הוא לאוכל אסייתי. בעיקר סושי או תאילנדי".

>> "יש לי נטייה לפיגמנטציה": סודות הטיפוח של מיכל הקטנה

הטיפ שלי לחיים

"אני במסע עם עצמי כבר הרבה זמן. במסגרת החיפושים עברתי דרך דוגמנות, משחק ותקלוט, אבל לפעמים בחיים אנחנו צריכים להמציא את עצמנו מחדש. אצלי, אחרי גיל 30, משהו התחבר ועזר לי ללכת אחרי התשוקות שלי והיום המוזיקה היא העיקר. אני עדיין לוקחת שיעורי פיתוח קול והדרך שלי היא להיות זמרת. חברת תקליטים כבר חתמה איתי על הוצאת שלושה אלבומים. בקורונה עברתי לגור בכפר בבית מלון של אמנים ואני אוהבת את המקום, חצי שעה מפריז. אני שוכרת לעצמי בית עם גינה וגם הסטודיו שלי כאן. חשוב שנקיף את עצמנו באנשים טובים. יש לי מנהל אישי שהוא חבר ועוד חברים לסמוך עליהם, ועכשיו זה הזמן שלי להתפתח כזמרת. אני עושה מן פולק בהפקה אלקטרונית. אני שרה רק באנגלית אבל אולי יום אחד אשיר גם בעברית. עכשיו הזמן שלי להגשים חלומות ואני בונה על פסטיבלים ועל טור שלי באירופה".

"בכל המסע שעברתי הבנתי שהדבר שהכי חשוב הוא להיות נאמנה לעצמך. גם כשעוד נדמה שאין חיבור נכון, הזרעים שנטעת יראו לך את הדרך. כיום, כשאני בת 40, אני מרגישה בגיל מופלא ומוקירה תודה שחתרתי לתשוקות שלי ולחלומות שלי והלכתי אחריהם. לאחרונה חוויתי פרידה אחרי שמונה שנים ארוכות של זוגיות. אני רוצה בהמשך מערכת יחסים רצינית, ואם אחליט על ילד לא אעשה אותו לבד, אלא בזוג. גבר או אישה? אני לא יודעת, הייתי בעברי גם עם גברים ואני לא שוללת. היום מה שחשוב לי הוא מי האדם שמולי".

"להיות לבד זו התמודדות", היא ממשיכה, "אבל כרגע אני נהנית מהלבד כדי להמשיך לגלות את עצמי. אני סומכת על היקום שבזמן המתאים הוא יביא לי את המאצ' הנכון. ובכלל, אני עדיין שואלת את עצמי לגבי ילדים. כרגע אני מרוכזת בקריירה, ואם זה יקרה אז זה לא יהיה בגלל שזה מה שמצופה ממני. אנחנו צריכות ללכת אחרי מה שאנחנו רוצות בלי תכתיבים".