דליה מזור: "בוטוקס וחומצה היאלורונית הן לא מילים גסות אצלי"

דליה מזור לקמפיין חדש של סטודיו סי ורונית רפאל | צילום: עדו לביא
דליה מזור לקמפיין חדש של סטודיו סי ורונית רפאל | צילום: עדו לביא

בגיל 73 דליה מזור נראית ומרגישה נפלא - היא לא מוותרת על טניס למרות הכאבים, מפרגנת לעצמה בטיפולי אנטי אייג'ינג ואוכלת מה שבא לה. מהו טיפ הזהב שלה?

88 שיתופים | 132 צפיות

דליה מזור, בת 73, אשת תקשורת, מרצה, ופרזנטורית של רונית רפאל וסטודיו C. אם לשני בנים, סבתא לארבעה. מתגוררת בהרצליה

>> ניצה שאול חושפת את הנשק הסודי שלה להעלמת צלוליט

שגרת טיפוח

"בנעוריי היה לי עור שמן שהציל אותי בבגרותי, והעור שלי עדיין במצב טוב. מוצרי הטיפוח שלי הם מבית L. RAPHAEL – וזה כולל ג'ל ניקוי, סרום פרפקשן שמתאים לגיל שלי וקרם לחות שיש לו יכולת ספיגה מעולה. אני מקפידה על קרם הגנה רק כשאני הולכת לטניס ולים, ורוכשת מה שיש במבצע בפארמים, כמו למשל סקין גארד של קרליין עם 50SPF. אני מקפידה על קרם גוף אחרי המקלחת, כי בעקבות שהייה בשמש לאורך שנים – עור הגוף איבד מזמן את המוצקות שלו. גם הבחירה שלי בקרם היא על פי המבצעים בפארם, ונכון לעכשיו אני משתמשת בקרם וזלין שמלחח היטב את העור".

סטיק הגנה שקוף לפנים סקין גארד של קרליין. 39.90 ש"ח | צילום: מוטי פישביין
סטיק הגנה שקוף לפנים סקין גארד של קרליין. 39.90 ש"ח | צילום: מוטי פישביין
סרום של L. RAPHAEL. מחיר 1,960 ש"ח, להשיג במרכזי רונית רפאל ברחבי הארץ | צילום: יח"צ
סרום של L. RAPHAEL. מחיר 1,960 ש"ח, להשיג במרכזי רונית רפאל ברחבי הארץ | צילום: יח"צ

קוסמטיקאית

"אני מגיעה אחת לחודשיים למרכז של רונית רפאל ברעננה לטיפול בשם "אינטנס רויאל", שמבוסס על גלי רדיו RF. זהו חימום רקמות עמוק, שמעודד יצירת קולגן ומשפיע על איכות העור ועל המוצקות שלו. אני מאוד מאמינה בתחזוקה שוטפת בגיל המבוגר".

אנטי איי'גינג

"בוטוקס וחומצה היאלורונית הן כבר לא מילים גסות, ולא רק לנשים בגילי אלא בכלל. אני מגיעה לרונית רפאל לצורך הזרקות אחת לשנה-שנתיים, ובין לבין אני רואה איך עצמות הלחיים נעלמות, חשוב לי מאוד לשמור על מראה טבעי ולא מוגזם, כי אפשר תמיד להוסיף אבל אי אפשר לבטל מה שנעשה. יש דיסוננס, ויש גילנות וצביעות בהתייחסות לנשים בגיל מבוגר. אומרים להן שהן מבוגרות ולא רלוונטיות, אבל כשהן רוצות לעשות שינוי כדי להיות בסטנדרט, אז מגנים אותן על עצם המאמץ. לכן הדבר החשוב הוא להיראות טוב בעיני עצמך. יחסית לגילי אני מרגישה טוב עם עצמי".

איפור

"כבר שנים אני משתמשת במייקאפ דאבל וור של אסתי לאודר, שנותן כיסוי מופלא מבוקר עד לילה. הסומק שלי הוא סומק קלאסי בצבע אפרסק של מאק. יש לי פלטת צלליות של אסתי לאודר שעושה עבודה נפלאה לעיניים מעשונות, ואני משחקת בגוונים – מבז' עד חום כהה. אני משתמשת גם בעיפרון שחור של ג'ייד, שמוסיף דרמה למראה המעושן. ההתמכרות הקשה שלי היא לשפתונים: יש לי בגוונים שונים של אסתי לאודר, פופה וקיקו מילאנו, ואני מתאימה אותם ללבוש. אני שמחה למצוא מוצרים זולים שעושים את העבודה היטב. בינהם גם שפתונים שקניתי בארבעה יורו בטיול לאירופה".

מייק אפ דאבל וור של אסתי לאודר. 220 ש"ח | צילום: יח"צ
מייק אפ דאבל וור של אסתי לאודר. 220 ש"ח | צילום: יח"צ
סומק של MAC. מחיר 160 ש"ח | צילום: יח"צ
סומק של MAC. מחיר 160 ש"ח | צילום: יח"צ

שיער

"יש לי סוג שיער נוח וקל לטיפול. אני חופפת בבית כמעט כל יום כי אני משחקת טניס. אני משתמשת בשמפו ובמרכך של פינוק, ותוך חמש דקות הוא מסודר. מכיוון שהשיער שלי קצר, זה מחייב שגרת תספורת קבועה אחת לחודש. מעצב השיער שלי כבר מעל 20 שנה הוא מואיש חן, שהפסים שלו הם ממש מלאכת מחשבת".

שמפו פינוק בתוספת תמצית קמומיל מליסה ומרווה. 10.90-13.90 ש"ח | צילום: סטודיו 0304
שמפו פינוק בתוספת תמצית קמומיל מליסה ומרווה. 10.90-13.90 ש"ח | צילום: סטודיו 0304

גבות

"אני צובעת את הגבות אצל רונית רפאל ואם לא מספיקה להגיע – המברשת של מילוקה עושה עבודה מצוינת".

מני פדי

"אחרי עשרות שנים שכססתי ציפורניים, התאהבתי במניקור של לק ג'ל ונפתרה לי הבעיה. המניקוריסטית שלי היא אורלי שקולניק, שגרה לידי בהרצליה. אני מגיעה אליה הביתה וסומכת עליה מאוד. פדיקור אני עושה לעצמי בבית".

בושם

"אני אוהבת בשמים לימוניים. ב'ליברה' (בעברית 'חופשייה', דב"א) של איב סן לורן התאהבתי עוד לפני הריח, בגלל השם שמסמל חוסר תלות ועצמאות. כשהרחתי אותו – התאהבתי בו סופית".

LIBRE LE PARFUM איב סן לורן ליברה לה פרפיום. מחיר 450 ש"ח ל־90 מ"ל | צילום: יח"צ .
LIBRE LE PARFUM איב סן לורן ליברה לה פרפיום. מחיר 450 ש"ח ל־90 מ"ל | צילום: יח"צ .

כושר

"אני משחקת טניס ארבע פעמים בשבוע מעל 35 שנה. הגוף שלי מרגיש היטב את מאמץ השנים, ויש לי בעיות גב וברכיים. עם זאת, אני לא מוותרת, כי זו לא רק הנאה לגוף – אלא גם לנפש. אני משחקת כל פעם במשך שעה וחצי, ברביעיות מעורבות של גברים ונשים. אני יודעת שטניס לא ממש בריא עבורי, וצריך להשלים עם פילאטיס, אבל אני מודה שאני עצלה מדי".

תזונה

"כמה שאני גרועה בזה. אני אוהבת כל מה שלא נכון – אני לא יכולה בלי גלידה וקרואסון שוקולד, ואין יום שאני לא אוכלת מהם. אני שותה הרבה קפה הפוך, אבל משתדלת לאזן עם חזה עוף על מחבת פסים וסלט. אני מאד אוהבת פחמימות, אבל משתדלת להימנע מפסטות ופיצות. אני אוהבת גם אבטיח ומלון, ופירות בכלל. זה מלא סוכר אבל כיף לי, אז אני לא עושה חשבון".

הטיפ שלי לחיים

"למעלה מעשר שנים אני מתנדבת בספריה לעיוורים ומקליטה ספרים. לעשות משהו בשביל מישהו – נותן גם לך משמעות גדולה לחיים. צריך להשתדל להיות בעשייה, לקום בבוקר עם תחושת משמעות ולעשות כמה שיותר. זה תקף גם בגיל המבוגר, שלא נרגיש שהחיים עברו ושאנחנו לא רלוונטיות. אני מנהלת את עצמי, יש לי לוח יומי בטלפון ואני כותבת בו מדי יום את כל העיסוקים הצפויים לי במהלך השבוע – וזה יכול להיות גם מפגש בבית קפה או סרט. חברות הן קבוצת תמיכה נהדרת. חוץ מזה, אני עוזרת ומעורבת עם הנכדים ככל יכולתי. בעיקרון אני אוהבת לעבוד: מעבירה הרצאות, מנחה אירועים ופרזנטורית, המוטו של חיי: להיות עסוקה ולהרגיש רלוונטית".