"הוליווד לא סלחנית לנשים": סודות הטיפוח של ענבר לביא

ענבר לביא | צילום: Michelle Monique
ענבר לביא | צילום: Michelle Monique

יש לה שלוש קוסמטיקאיות, היא מכורה למוצרי הטיפוח של היילי ביבר וחולקת את מעצב השיער שלה עם ג'ניפר אניסטון. השחקנית הבינלאומית ענבר לביא מגלה את סודות הטיפוח שלה

88 שיתופים | 132 צפיות

שחקנית קולנוע וטלוויזיה בינלאומית, ("המתחזים", "נמלטים", "פאודה") שגרירת מותג הטיפוח לשיער ולעור של SAPHIRA. מתגוררת בלוס אנג'לס, בת 36, נשואה 

>> יוגה, ירקות והרבה סקס: סודות הטיפוח של גלית גיאת

שגרת טיפוח

"סוג העור שלי שמנוני, ועד גיל 28 הוא היה שמנוני עם פצעונים, בעיקר לקראת מחזור. בגיל 28 התחילה אצלי אקנה שהלכה והחמירה, ובגלל שאני הרבה על סטים ומאפרים אותי, המצב החמיר כך הייתי צריכה טיפול קוסמטי רציף כדי להתגבר על הבעיה. היום אני סבבה, ולפחות אני יכולה לברך על כך שסוג העור שלי לא מזדקן מהר. אני שוטפת פנים עם מוצר מקסיקני בשם PUNTO SUAVE, שיש בו פחם, ולאחר מכן בחלב פנים של חברת RHODE שפיתחה היילי ביבר. היא ממש מתמצאת בתחום ויש לה קו מוצרים טובים ומשקמים במחירים סבירים, ואני שמה גם את הלחות שלה. בבוקר ובערב אני משתמשת ב-ADVANCED PRO ACTIV של קרן ברטוב – יש לה מוצרים ברמה בינלאומית, וכל פעם שיש לי תגובה אלרגית או חצ'קונים, המוצרים שלה מעבירים הכל. קרם הגוף שלי הוא של ALBA – זה פילינג עם שמנים, והשמנים נשארים על העור ומרככים אותו. לפעמים אני רוקחת לעצמי פילינג של סוכר חום ושמנים".

ADVANCED PRO ACTIV של קרן בר טוב. 420 ש"ח | צילום: יח"צ
ADVANCED PRO ACTIV של קרן בר טוב. 420 ש"ח | צילום: יח"צ

קוסמטיקאית

"יש לי שלוש קוסמטיקאית. בארץ התחלתי עם מרב מסד הנהדרת בבת ים, ובתקופה האחרונה אני מגיעה לקרן ברטוב. קרן הצילה אותי אחרי שהייתה לי התפרצות אקנה בחלק התחתון של הפנים בעקבות צילומי 'פאודה', עם כל העשן והפיח מסביב, וכבר אחרי טיפול אחד ראיתי שיפור ולאט לאט הכל נעלם. בארצות הברית אני מטופלת בסלון NAYA של נטלי אליעזר ארביב – שהיא לא רק מטפלת נפלא בפנים, היא גם סוג של פסיכולוגית. הטיפולים שלי כוללים גם מכשור של לייזר וגלי רדיו".

>> הטיפולים והמוצרים שעוזרים לגל גדות לשמור על עור הפנים

אנטי אייג'ינג

"עוד לא התחלתי בטיפולים מסיביים. טיפולי מנע אצל הקוסמטיקאיות והשמירה בשגרה, עושים בינתיים את העבודה. אני לא פוסלת שום דבר בעתיד כי להיות אישה זה לא קל, יש הרבה דרישות ועולם היופי – ובמיוחד הוליווד – לא סלחניים כלפי נשים".

איפור

"אני מאמינה בעור זוהר מבפנים החוצה, ולא אוהבת להיראות עשויה מדי. המייקאפ שאני משתמשת בו הוא של LAURA MARCIE, אני משתמשת גם בברונזר שלה ובשימר של MAC. לשפתיים אני משתמשת בטינט BLACK HONEY של קליניק, שמעצים את הצבע טבעי. המסקרה היא של אנאבל סקיני, שיש לה מסרק מואד דק ואני שמה מעט, כי מהצד העיראקי של המשפחה – אבי בירך אותי בהרבה ריסים".

שימר extra dimension skinfinish של מאק. 185 ש"ח, להשיג בחנויות מאק ובאתר | צילום: יח"צ
שימר extra dimension skinfinish של מאק. 185 ש"ח, להשיג בחנויות מאק ובאתר | צילום: יח"צ
טינט בלאק האני של קליניק. 149 ש"ח | צילום: יח"צ
טינט בלאק האני של קליניק. 149 ש"ח | צילום: יח"צ

בושם

"אני אוהבת ריח נקי ולא מתוק מדי, שאפשר להזליף אותו סביב השעון והוא מתאים לכל עונות השנה. לאחרונה גיליתי בושם נישה א.ד.פ צרפתי בשם EX MIHILO, והתמכרתי אליו לגמרי".

>> ניצה שאול חושפת את הנשק הסודי שלה להעלמת צלוליט

שיער

"התברכתי בהרבה מאוד שיער מהצד המרוקאי של אימא שלי. יש לי שיער מקורזל, הוא מאוד פריזי, וכשאני בישראל עם כל הלחות הוא קשה עוד יותר לתמרון. המוצרים של SAPHIRA עושים לי את כל ההבדל, כאילו נוצרו בשבילי. נתקלתי בהם לראשונה בצילומים בקנדה, כשמעצבת השיער שלי על הסט המליצה עליהם. אני חופפת, בדרך כלל פעם בשבוע, עם השמפו לשיער מתולתל ועם הקונדישינר שלהם. יש להם מוצרים לכל סוגי השיער, ולאחר החפיפה, על שיער רטוב ומסורק – אני שמה את המסכה שלהם, שיש בה 26 מינרלים. יש עוד מוצר שלהם שאני מכורה אליו ומתאים לכולן – הוא נקרא THE ONE, והוא נפלא לטאץ' אפ. בלעדיו אני אבודה במקומות שיש בהם לחות. המוצרים מבוססים על התועלות של ים המלח ומיוצרים בפלורידה' ועכשיו עשו עליה לישראל. אגב, סאפירה היא אמריקאית יהודיה שהתאהבה בישראלי ועשתה עליה, והיום הם גרים בארץ. בלוס אנג'לס המספרה שלי היא של קריס מקמילן, זה שאחראי על השיער של ג'ניפר אניסטון, ועל הגוונים אחראית בחורה בשם ניקול".

The One של Saphira. מחיר 148 ש"ח | צילום: יח"צ
The One של Saphira. מחיר 148 ש"ח | צילום: יח"צ

מני פדי

"אני מאוד מקפידה על כך כשאני בצילומים, אחרת אני יכולה להיות חודשים בלי. אחרי 'פאודה' צילמתי סרט שבו גילמתי ניצולת שואה, אז המניקור היה בהתאם. ב'המתחזים' החלפתי זהויות כל הזמן, אז גם המניקור השתנה בהתאם לדמות שגילמתי. ביומיום אני אוהבת מראה טבעי – ציפורניים לא ארוכות מדי וצבעים עדינים בגווני ניוד שהולכים עם הכל. אני סוג של בת-בן, שלא שמה דגש גדול מדי על חיצוניות".

>> "כשאת בהודיה, את גם נראית טוב": סודות הטיפוח של חן אמסלם

גבות

"בגיל 16 מרטתי כמו כולן באותה תקופה, ונשארתי בלי כלום. עשו לי פעם אחת מיקרובליידינג ומילאו את החורים. וכבר שנים שהפסקתי לגעת בהן ואני נותנת להן לגדול פרא. מדי פעם אני רק גוזרת את האורך".

כושר

"אני עושה כבר 15 שנה ברציפות פילאטיס מכשירים ב'פיט האוס'. גם כשאני בארץ אני לא מוותרת על אימון שלוש פעמים בשבוע. חוץ מזה, אני גרה בהרים של הוליווד ואני הולכת ברגל עם הכלבה שלי – וזה חתיכת טיפוס וירידה. למדתי גם לגלוש גלים לפני שנתיים. אבל בלוס אנג'לס הגלים קשוחים אז לא יוצא לי לגלוש שם הרבה, אלא יותר בפנמה, קוסטה ריקה והוואי".

ענבר לביא | צילום: Michelle Monique
ענבר לביא | צילום: Michelle Monique

תזונה

"כבר 13 שנה אני לא נוגעת בבשר, רק בדגים, ומשתדלת לאכול כמה שיותר אוכל מן הצומח. אני לא עולה על משקל, לא סופרת קלוריות ולא מתרכזת בזה – כי כבר למדתי מה עושה לי טוב. כילדה הייתי עגלגלה והיו לי התקפי אכילה. בגיל 12 זה נפסק, וכבר שנים אני שומרת על משקל יציב. אני לא אוכלת ארוחת בוקר, כי גיליתי על עצמי שאני הרבה יותר קלילה בתחילת היום בלעדיה. גלוטן לא עושה לי טוב בבטן, גם לא בשר וביצים אני לא אוהבת. לרוב ארוחת הצהריים שלי היא דשנה וכוללת הרבה קטניות: עדשים, קינואה או חומוס, וגם סלק והרבה ירקות אחרים. בתוספת יוגורט טבעוני משקדים או קשיו ומעל גרנולה. הפטיש שלי הוא סושי, אני לא עומדת בפניו, והחטא שלי הוא עוגות – והכי: דונאטס. בארצות הברית כל יום הוא חנוכה, ועל הסטים של הצילומים בבקרים תמיד יש דונאטס. בערב אני אוכלת ארוחה קלה. בגדול, אוכל לא מניע אותי ולא מעסיק אותי, ואני יכולה בכיף לסגור פינה עם במבה".

>> חלי גולדנברג: "אני עושה בוטוקס פעם בשנה, תלוי אם יש תפקיד באופק"

טיפ לחיים

"למדתי, ואני לומדת כל יום, שהחיים הם לא תוכנית כבקשתך. אני מאמינה בלכוון רצונות, לדמיין ולרצות שדברים יקרו, אבל גם לדעת לקבל את העובדה שלפעמים החיים יובילו לכיוון שלא ראינו קודם. כשזה קורה, אנחנו צריכות לחבק את זה ולהאמין באמונה שלמה שאת בדרך הנכונה לך. אני נסעתי לאמריקה בגיל 17 וחצי, ומאז אני שם. ידעתי מה אני רוצה, אבל לא ידעתי מה יהיה ומתי יהיה – אבל תמיד ידעתי שאני בדרך להצלחה, נולדתי עם זה. חשיבה יוצרת מציאות, ואם לא היה לי את הבטחון הזה – לא הייתי במקום שאני נמצאת. התחלתי בתפקידים קטנים כמו אלה שעשיתי ב'הג'וב הכי גרוע', 'נמלטים', 'הפמליה', 'ילדות שמנות', 'הלוחשת לרוחות' ועוד. אחרי זה התקבלתי להצגה 'המלך ליר' והמשכתי עם 'לוציפר', 'הספינה האחרונה', 'המתחזים' ועוד, ואז הגיעה 'פאודה'. עכשיו אני רוצה עוד תפקידים מגוונים ועוד פרויקטים, ואני גם רוצה ליצור, לכתוב ולביים. אני רוצה גם וגם, והייתי שמחה גם ולעבוד עם טום הנקס, מריון קוטיאר, סטיבן שפילברג, סופיה קפולה וטרנטינו. ברמה האישית, אני חושבת שאסור לפחד ממה שהלב אומר ולהקשיב לאינסטינקטים שלנו. כך למשל, הייתי מאורסת בעבר וביטלתי את האירוסים. חודשיים אחרי הגעתי לדן בן שירה, דן דן אני קוראת לו. הוא עוסק באנרגיה סולרית והיום אנחנו נשואים – ולא יכולתי לבקש יותר".