הדבר המפתיע שיש לוויקטוריה ודיוויד בקהאם ליד המיטה

ויקטוריה בקהאם בשבוע האופנה בלונדון 2020 | צילום: Gareth Cattermole/BFC/Getty Images for BFC
ויקטוריה בקהאם בשבוע האופנה בלונדון 2020 | צילום: Gareth Cattermole/BFC/Getty Images for BFC

הפוש ספייס במיל' ואושיית האופנה לנצח ויקטוריה בקהאם משיקה אתר לייפסטייל א-לה goop של גווינת' פאלטרו, עם מתכונים, טיפים למסעדות, המלצות קריאה וטיפוח

88 שיתופים | 132 צפיות

אנו חיות בעולם שבו אם את טובה בדבר מסוים הוא מקנה לך את אישור דעת הקהל לעסוק בדברים אחרים כאילו את מבינה ומתמצאת גם בהם. דוגמות יש למכביר. את אשת עסקים ממולחת בתחומי האינסטגרם? הוכשרת להיות שופטת בתחרות סטנד אפ! את איש עסקים מצליח בתחום בניית גורדי שחקים וייצור וודקה מוזהבת? ברכות, את נשיא ארצות הברית! את אשת עסקים בתחום האופנה והיח"צ העצמי? את יכולה להתחיל לזמר בקיסריה. אין לך קול? סליחה, מי אמר?

את זמרת בינלאומית? את חייבת, פשוט חייבת, להוציא ליין בשמים/ליפסטיקים/טיפוח העור. אבל לפעמים, רק לפעמים, יש אנשים שבאמת יודעים על מה הם מדברים. ויקטוריה בקהאם אמנם התחילה כספייס גירל מן החצי מניין, אבל לאורך השנים נהפכה ליקירת עולם האופנה והוכיחה את עצמה קולקציה אחרי קולקציה. שנים של עקביות בתחומי הטעם הטוב הפכו אותה למובילת דעת קהל, ולבסוף חצתה גם היא את הקווים ואחרי טבילת אש בקולקציית איפור עם אסתי לאודר, השיקה ליין איפור וטיפוח הנושא את שמה. כמו בגדיה, גם ליין הטיפוח היה פשוט קום איל פו, סופר פיין, מהוקצע, מושקע, יפה, איכותי ונותן עבודה.

עכשיו עושה ויקטוריה את הצעד הבא: בצמוד לתצוגת האופנה שלה בשבוע האופנה לונדון השיקה אתר לייפסטייל בשם worldof.victoriabeckham.com ובו אפשר להיכנס אל עולמה האלגנטי מדי עבור לבנטיניות שכמונו, ולהתבשם מריחות הקוטור והפינס של עולמה המושלם של הבקהאמית. נכון, אחרות עשו את זה קודם: גווינת' פאלטרו, או איוונקה טראמפ, שתחזקה אתר לייפסטייל וליין תכשיטים, תיקים ובגדים משלה עד שהפכה לבת הנשיא ונאלצה לזנוח את תפקידה כאשת תוכן, כמו מייגן מרקל שסגרה גם היא את אתר הלייפסטייל שלה כאשר הפכה לדוכסית. האם נזכה לקאמבק של מייגן לרשת? הו, בהחלט מקוות. רצינו לומר – אם את אישה בעלת השפעה, טעם שאת מחשיבה לטוב ומספיק מזומנים, אתר לייפסטייל הנושא את שמך הוא המועדון היוקרתי החדש שאליו את רוצה להשתייך. נכון, אפילו לבלייק לייבלי היה כזה בזמנו, שעסק ביצרנים זעירים בתחומי האופנה, היצירה והמזון, אבל למרבה הצער גם הוא נסגר.

>> הקוסמטיקאית של הסלבס חושפת את כל הסודות

View this post on Instagram

Back at the office in #VBPreSS20 prints xx VB

A post shared by Victoria Beckham (@victoriabeckham) on

ואילו תכנים נמצאים באתר של ויקי? הוא מחולק לאופנה, ביוטי, אורח חיים ועולמה של ויקטוריה. בתחום האופנה אפשר למצוא, למשל, חמש מתנות מושלמות לוולנטיינ'ס (כולן של ויקטוריה בקהאם, מחולצה ועד תליון), סקירת טרנדים ושיעורי סטיילינג (איך לנעול את הנעל הכי מאתגרת כרגע). בתחום הביוטי ויקטוריה משדלת את הקוראות בתכסיסים שונים שהדבר הכי נכון לפנים שלהן הוא הסרום מחדש התאים שלה, מארחת את קורטני קרדשיאן לראיון על השינוי הבריא בחייה, ויקטוריה עצמה בוידוי מסעיר איך היא מעצימה את עצמה כל בוקר (ספוילר: בעזרת הסרום מהפסקה הקודמת), ואיך לשדרג את שגרת הטיפוח שלך ב-2020 (עוד ספוילר: בעזרת מוצרי האיפור של ויקי, במיוחד צללית כחולה). נכון, אם חשתן שכל מטרתו של אתר הלייפסטייל הוא להוות פלטפורמה לרכישת מוצרים של ויקטוריה בקהאם – אתן צודקות לחלוטין.

אבל החלק שהכי עניין אותנו והיה בבחינת הלא צפוי היה דווקא החלק התרבותי, שם אפשר למצוא המלצות לספרים, כמו למשל הנובלה "מפגש מחודש" (או "איחוד") של הסופר פרד אולמן, ספר שנכתב ב-1971 ועוסק בחברותם של בנו של רופא יהודי ובנו של אריסטוקרט גרמני בימים שלפני מלחמת העולם השנייה. מי ידע שזהו טעמה הספרותי של הבקהאמית? לתומינו היינו מהמרות על "האלכימיסט". כמו כן אפשר למצוא שם המלצות למסעדות, מתכון לחביתת חלבון עם אבוקדו, שהוא הנשנוש המושלם אחרי ספורט, מתכונים למנות קלות להכנה כתמנון צלוי בגריל עם אספרגוס או המלצות תרבות מהסדרה החדשה שכדאי לצפות בה ועד התערוכה של ג'קסון פולוק שאסור לפספס.

אנחנו מכריזות על האתר של ויקטוריה כעל אתר שימור מורשת כל מה שטוב בעולם, ונקפיד מעתה לקרוא את הספרים המומלצים, לאכול במסעדות המומלצות כשאנחנו בלונדון ולהתאפר עם כחל בעיניים, כל זה מחמת הסיכוי הקלוש שיום אחד ניתקע עם מלכת הסטייל במעלית. לא היינו רוצות שהמשפט היחיד שנצליח לשרבב מפינו המתוח ורועד ממאמץ יהיה "למה לא הגעת לריוניון של הספייס גירלס, יא חשה את עצמך?". חלילה לנו.

>> עדי עוז העורכת הראשית של "את" הייתה בהופעת האיחוד של הספייס גירלס בלונדון