כך נראה המעיל המושלם: מייגן מרקל חוזרת מהחופשה בסטייל

הנסיך הארי ומייגן מרקל | צילום: Samir Hussein/WireImage
הנסיך הארי ומייגן מרקל | צילום: Samir Hussein/WireImage

מייגן מרקל והנסיך הארי סיימו את חופשתם בקנדה וחזרו לתת עבודה. מאיפה המעיל החום של מייגן? כשביררנו גילינו מותג חלומי שכדאי לכן להכיר

88 שיתופים | 132 צפיות

הם חזרו! מייגן אנד הארי אר אין דה האוס או יותר נכון אין דה פאלאס. כמה התגעגענו לזוג הזה, אפילו שהחופשה לא הייתה מאוד ארוכה. לוק הקאמבק החורפי של מייגן מרקל כלל חולצה וחצאית בצבע חום. החצאית שייכת למותג הנגיש מאסימו דוטי, והחולצה למותג הנגיש עוד יותר H&M והיא נמכרת בארץ ב-79 ש"ח בסניפי הרשת. החצאית נמכרת בארץ במחיר 525 ש"ח – יותר מ-100 ש"ח מהמחיר שבו היא נמכרת בחו"ל. לפי הדיווחים ברשת מחירה 89 פאונד שזה 404 ש"ח. למה זה לא מפתיע אותנו?

נעלי הקטיפה התואמות שייכות למותג הנעליים היוקרתי ג'ימי צ'ו ואנחנו לגמרי מעריצות את מייגן על האומץ לנעול נעליים מקטיפה בחורף הבריטי. אבל מה שלגמרי שיגע את הרשת היה המעיל בצבע קאמל שבו התעטפה. מרקל שוב מוכיחה שאין כמו שילוב מעמדות, ומשלבת את מעמד הפועלים (הבגדים) עם בני המלוכה (הנעליים) ליצירת לוק מושלם המשדר "אני אחת מהעם… לא באמת".

<<עוד לא נרגענו מתיק הצעיף של מייגן

מייגן מרקל | צילום: Chris Jackson/Getty Images
מייגן מרקל | צילום: Chris Jackson/Getty Images

"מדובר במעיל הכי מושלם שראיתי", הצהירה אחת הגולשות בתגובה שהובילה לשרשור ארוך של גולשים שהסכימו עם הצהרתה. לכאורה מדובר במעיל סטנדרטי בצבע קאמל, ולנו הישראלים אולי יהיה קצת קשה להבין על מה ההייפ. חקרנו את העניין ומסקנתנו היא שכל מעיל ארוך ויפה עם טאץ' מייגני יכול לשבור את הרשת. ייתכן גם שהמחיר משחק תפקיד מרכזי – זה אומנם לא המעיל הזול ביותר שמייגן לבשה, אבל תסכימו איתנו שהופעותיה כוללות לרוב מעילים יקרים יותר. המעיל שייך למותג בריטי המהמם Reiss, שעליו נרחיב מיד, ועולה 345 פאונד, שזה כ-1,570 ש"ח.

מייגן מרקל | צילום: Chris Jackson/Getty Images
מייגן מרקל | צילום: Chris Jackson/Getty Images

כאמור, בזכות המעיל נחשפנו אל המותג הנפלא Reiss – מעין גרסה יוקרתית יותר של מאסימו דוטי. המעיל של מרקל כמובן סולד אאוט, אבל באתר המותג אפשר למצוא לא מעט מעילים דומים ויפים בצבעים שונים, חלקם נמכרים בהנחות שוות ממש. אפשר לקנות שם פריטי בייסיק בגזרות מדויקות ואלגנטיות. המחירים לא זולים, אבל רכישה בסכום שעולה על 150 פאונד מזכה במשלוח חינם, ועכשיו, בתקופת ההנחות, יש לא מעט מציאות. גם לגברים, אגב. פאשניסטים שימו לב, האתר מציע מגוון סופר-רחב של פריטים קלאסיים ומחמיאים עבורכם.

 

>> האם מייגן עשתה טעות כשהתחתנה עם הארי?