עם כיסוי ראש ושמלות צנועות: איוונקה טראמפ עושה את דובאי

איוונקה טראמפ | צילום: KARIM SAHIB/AFP via Getty Images
איוונקה טראמפ | צילום: KARIM SAHIB/AFP via Getty Images

איוונקה טראמפ טסה לאיחוד האמירויות לכנס לכבוד יום האישה והצטלמה בכיסוי ראש ובגדים צנועים, אבל למה הלוק שלה הכעיס את הגולשים?

88 שיתופים | 132 צפיות

מדי שנה מתקיימת בדובאי ועידה לכבוד יום האישה הבינלאומי, שמטרתה לקדם נשים בתחום התעסוקתי בעולם. השנה נהנו מארגני הטקס מאורחת מכובדת בדמות בתו של נשיא ארצות הברית, איוונקה טראמפ. "אני שמחה על השתתפותי בכנס הנשים הבינלאומי כדי לקדם את ההעצמה הכלכלית של נשים ברחבי העולם ולהדגיש את ההתקדמות של יוזמת הפיתוח והפריחה העולמית של הנשים", נאמה טראמפ בכנס. "יוזמה זו השפיעה על למעלה מ-12 מיליון נשים בשנה הראשונה שלה, ומטרתנו להעצים עוד 50 מיליון נשים עד שנת 2025", הוסיפה.

בין הכנסים והטקסים שבהם השתתפה טראמפ היא נסעה לאבו דאבי ולקחה סיור במסגד שייח זאיד, שהוא המסגד הגדול במדינה. ביקורה תועד והציף את הרשתות החברתיות בתמונותיה עם כיסוי ראש ושמלה של המותג לייר (Layeur), שמחירה 2,364 ש"ח. את הנעליים היא כמובן השאירה מאחור. חלק מהגולשים טענו כי לא יכלה לבחור שמלה יפה שמכבדת יותר את המעמד, והיו גם כאלה שהביעו מחאה על כך שהיא באה לתמוך בנשים אבל בחרה בשמלה שמעט מאוד נשים יכולות להרשות לעצמן.

View this post on Instagram

#ivankatrump in Abu Dhabi

A post shared by La Señora Guapa ????????‍♀️ (@lasenoraguapa) on