גווינת' פאלטרו מגלה: חיי המין שלי נגמרו

גם גווינת' פאלטרו עברה שם טרנפורמציה רוחנית | צילום: Nicholas Hunt/Getty Images
גם גווינת' פאלטרו עברה שם טרנפורמציה רוחנית | צילום: Nicholas Hunt/Getty Images

בריאיון חדש מקדמת גווינת' פאלטרו את התוכנית שלה בנטפליקס ומספרת למה רק עכשיו עברה לגור עם בעלה, ולמה לעולם לא תחזור לשחק

88 שיתופים | 132 צפיות

כל ריאיון עם גווינת' פאלטרו הוא קריאה מעניינת, כיוון שהאישה יודעת לתת כותרות לחיים עצמם, כפי שעשתה עם Conscious Uncoupling, הפרידה המודעת לעצמה שלה מכריס מרטין, סולן להקת קולדפליי ואב ילדיה (אפל בת ה-15 ומוזס בן ה-13). אגב, עובדה שאולי חמקה מעיניכן היא ששמה המלא של בתה הוא אפל מרטין, ולא מן הנמנע שהיא קרויה באופן מודע לעצמו על שם הקוקטייל החמצמץ-פירותי אפל מרטיני.

>> גווינת' הייתה המנצחת הגדולה של השטיח האדום בגלובוס הזהב

בחזרה לעניינינו, גווינת' מקדמת את תוכניתה החדשה בנטפליקס, תוכנית דוקו בת שישה פרקים העוסקת בנעשה בתוך משרדי GOOP, העסק הכלכלי שלה, המגלגל מיליונים. העסק התחיל ב-2008 כניוזלטר המקדם חיים בריאים ותזונה אורגנית והפך לאתר (מפלצת כלכלית) המקיים גם סדנאות בריאות ומוכר הכול, מבגדים, קרמים, ביצים סיניות ועד ניקוי רעלים.

>> גם אנחנו ניסינו ניקוי רעלים

עכשיו היא מככבת על השער הראשון של 2020 של המגזין הארפר'ס באזאר, בטופ של טום פורד מתצוגת האופנה של אביב-קיץ 2020

>> הבשמים של טום פורד בשרו את טרנד היוניסקס

בפרקי הסדרה נדרשים העובדים לטוס לג'מייקה לטיול שכותרתו היא "טיול החלמה", בו הם לוקחים פטריות קסם, וגווינת' ובעלה, המפיק בראד פלצ'וק, מתנסים גם הם ב-MDMA, אם כי בכמות טיפולית קטנה שלא גורמת להזיות. גווינת' לא מנסה את הפטריות מול המצלמה ואומרת "בגלל שאני חיה חיים ציבוריים כבר הרבה שנים אני מאוד מפחדת ממה שעלול לקרות על המסך ואני גם אדם מאוד פרטי". מארי קונדו תאכלי אבק, התוכנית החדשה נראית כמו משהו שאסור להחמיץ (למרות שגווינת' תהיה הראשונה לומר לכם שחמוצים טובים לבריאות ומחדשים את פלורת החיידקים במעיים). הנה הפוסטר המקדם את עליית הסדרה, ובו נראית גווינת עומדת בתוך מה שנראה כפתח לואגינה גדולה, עם הכיתוב "הגיעו הכי עמוק שאפשר" או "הגיעו לעומק חדש". התמונה הורודה מרפררת בבירור לנושא הסקס שנידון בהרחבה, פתיחות וחדשנות ב-goop, ופורסם במיוחד כאשר סיפרה גווינת' בתוכנית אירוח שהיא נוהגת לעשות אמבט אדים לואגינה שלה(V Steam). אנחנו אף פעם לא עשינו אמבט אדים לואגינה, כי אם נפער שם את הנקבוביות אלוהים יודע מה ייצא.

הציטוטים שפשוט אסור לכן להפסיד מתוך הריאיון עם פאלטרו:

על התהילה:

"הבן שלי, מוזס, אמר לי לפני כמה ימים אחרי שבילה עם חברים: 'אימא, אנשים מתנהגים כל כך אחרת כשאת לא בסביבה'. תהילה היא דבר כל כך מוזר". בתשובה לשאלה: "מה חסר לך בחיים? יש לך הכול, את יפה, עשירה, מפורסמת" עונה גווינת': "להיות האדם שאנשים חושבים שאני – זה טראומטי". אנשים חושבים שהיא יפה ועשירה, אחת שנולדה לכסף ולתהילה וסוג של מושלמת מעצבנת כזאת, אבל מרואיינים בכתבה, כמו בעלה וחברתה דמי מור, נשבעים שזה לא נכון ושגווינת',האדם הפרטי, מקסימה, משוחררת ולא נטולת פגמים.

על נישואים:

גווינת' ובעלה בראד פלצ'וק נישאו אך לא עברו לגור יחד (לכל אחד מהם יש שני ילדים מנישואים קודמים) עד לאחרונה. "חיי המין שלנו נגמרו", התבדחה פאלטרו כשנשאלה על ההחלטה לעבור לגור יחד, "הנושא הזה ממש מטריד אנשים. חבר טוב שלי אמר לי 'זה החלום שלי לחיות ככה, אל תעברו לגור יחד לעולם'. אני בהחלט חושבת שיש לזה יתרונות, האדם השני נשאר יותר מסתורי ומצליח לקיים חיים משל עצמו. זה משהו שאני מנסה להישאר מודעת אליו עכשיו, כשהחיים שלנו נארגו זה בזה".

>>הביקורת על "סיפור נישואים" בנטפליקס

על גירושים:

"זה לא שכאילו יש קו סיום למערכת היחסים שלנו, של כריס ושלי. 'אוה, נפרדנו בצורה מודעת, סיימנו עם זה'. זו מחויבות לכל החיים להמציא מחדש את מערכת היחסים עם האקס שלך, ואתם חייבים לעשות את זה לטובת הילדים. אני לא רואה סיבה לעשות את זה אם אין ילדים משותפים. השקענו בזה הרבה עבודה כשנפרדנו, ואני יכולה להגיד שעכשיו זה פחות קשה. למדנו איך לתקשר אחד עם השנייה, אנחנו אוהבים, אנחנו צוחקים, אנחנו נהנים מהטוב שבכל אחד מאיתנו, זה מוכיח לנו שלא חייבים להפסיד. אני חברה גם של כמה מהאקסים שלי, אחד מהתיכון הוא עדיין אחד החברים הטובים שלי, וגם בראד פיט ואני ביחסים טובים, אין בינינו דם רע".

>>בגיל 56 בראד פיט הוא עדיין הגבר הכי לוהט בהוליווד

View this post on Instagram

Year one, done ????

A post shared by Gwyneth Paltrow (@gwynethpaltrow) on

על החברה של כריס מרטין, דקוטה ג'ונסון:

באוקטובר פרסמה גווינת' באינסטגרם ברכת מזל טוב ליום ההולדת ה-30 של ג'ונסון: "אני אוהבת אותה. אני יודעת שזה יכול להיראות מוזר כי זה לא קונבנציונאלי, אבל אני ממש מעריכה אותה. אני חושבת גם מה אפשר להרוויח מזה, במקום להיות חסרת ביטחון בקשר לזה".

על תנועת מי טו:

נזכיר שגווינת' הייתה מהראשונות לספר על ניסיון התקיפה של הארווי ויינשטין, ועל כך שבראד פיט תקף אותו ואמר לו שאם יגע בה שוב הוא יהרוג אותו:

"זו הייתה התפוצצות אחרי אגירה של כל כך הרבה שנים. וזה לא שזה כבר לא קיים יותר, זה קורה וקיים, במיוחד בחברות בהן לנשים אין פלטפורמה להצליח ועדיין יש היררכיה והפחדה מאוד גדולים. מוזר להגיד את זה, אבל אני כבר פחות נחשפת לזה ומכירה את זה בעולם הבידור. כמו כן אני חושבת שהגעתי למעמד שבו שאף אחד כבר לא יתעסק איתי. הרבה פעמים בכנסים ובהרצאות אני רואה שאני ונשים אחרות נשאלות: האם יש לכן תסמונת המתחזה? אני אף פעם לא רואה שגברים נשאלים את אותה שאלה. אפילו פעם אחת לא ראיתי".

>> הסרטים שלא היו עוברים בעידן מי טו

האם תחזור למשחק?

"לעולם לא", היא עונה, "התשתי את עצמי כששיחקתי. בשיא עשיתי שלושה עד חמישה סרטים בשנה, זה הגיע לרמה שאני אפילו לא יכולה לסבול את המחשבה על לשבת בוואן ולנסוע לצילומים או שיעשו לי טאצ' אפ לאיפור. בסרט האחרון שבו כיכבתי, 'הוכחה', הייתי בהיריון עם הבת שלי, וזה היה עיבוד של מחזה שעשיתי בלונדון, ואמרתי לעצמי 'זהו, לא יכולה לסבול את זה יותר'. היו לי בחילות בוקר והקאות וגם מונולוגים ארוכים של שלושה עמודים, ואמרתי לעצמי שאחרי הלידה אני ארגיע קצת את קצב העבודה, וזהו, לא עשיתי מאז אף תפקיד ראשי". הילדים שלה לא ראו מעולם סרטים שלה, להוציא את סרטי "איירון מן". "ומה קורה אם הם רואים טלוויזיה ופתאום משדרים סרט שלך?", שואלת אותה הכתבת. "אני מקיאה", עונה גווינת', "אני שונאת את זה".

View this post on Instagram

Brad Pitt and Gwyneth Paltrow 1996

A post shared by 90s (@90scelebvibes) on

על תמונות שלה ושל בראד פיט שצצות באינסטגרם לפעמים

"אני אוהבת את זה. הבת שלי מסתכלת על התמונות מהניינטיז כמו שאני הסתכלתי על תמונות מהסבנטיז. בכל שנה ביום ההולדת שלי אפל מעלה לאינסטגרם תמונה ישנה שלי,  עם סיגריה".

על החיים

"אני חושבת שאני הולכת ונפתחת עם השנים. מגיעה נקודה בחיים שבה אתה מבין שאתה לא האדם שאתה מנסה להיות או מעמיד פנים שאתה, ואתה אומר לעצמך 'זה אני, או.קיי, אז מה?'".

>> הטרנד האופנתי שחוזר מהניינטיז