הבחירות הנכונות של ויקטוריה'ס סיקרט בישראל

מעין דורי, שגרירת ויקטוריה'ס סיקרט בישראל | צילום: יח"צ
מעין דורי, שגרירת ויקטוריה'ס סיקרט בישראל | צילום: יח"צ

ויקטוריה'ס סיקרט, ענקית הלנז'רי שספגה ביקורת על סקסיזם והטרדות, עשתה שינוי תדמיתי ועכשיו היא מגיעה לישראל עם פרזנטוריות שמייצגות עולם ערכים חדש

88 שיתופים | 132 צפיות

היא הייתה סמל הנחשקות, הפכה לסמל של כל מה שרקוב בממלכת האופנה ואז המציאה את עצמה מחדש. עכשיו היא עושה עלייה: ויקטוריה'ס סיקרט פתחה אתר בעברית ונערכת לפתיחת רשת חנויות בישראל.

כחלק ממהלך ההתאקלמות בארץ והשאיפה להציג עולם ערכים עדכני, וכאקט של הצהרת כוונות- אתמול והיום הודיעה הנהלת הרשת בישראל על הפרנזטוריות החדשות שבחרה: הראושנה היא בל אגם, טרנסית המזוהה עם קהילת הלהט"ב, להיות שגרירת המותג בארץ. עוד נבחרה: מעין דורי, פליטת "חתונה ממבט ראשון" ודוגמנית פלאס סייז, שתיהן מייצגות היטב את השינוי הערכי שעבר המותג, והן יהיו חלק מקבוצת משפיעניות יחד עם אור שפיץ, טהוניה רובל, ניצן שיק ועוד.

במשך שנים המותג "ויקטוריה'ס סיקרט" היה שם נרדף לסקסיות בלתי מתפשרת, כמו גם לתו התקן האולטימטיבי של כל דוגמנית שרצתה לחצות את קו המסלול אל היכל התהילה של האופנה ע"ש ג'יזל. אבל אז הגיעה תנועת הבאדי פוזיטיב, והמראה האחיד של דוגמניות רזות וסקסיות שמענטזות עם כנפיים מופרכות, כבר לא החליק בגרון של המילאנילז ובני דור ה-z המעודכנים. גם האמירות של מנהל השיווק של החברה' שאיש לא רוצה לראות דוגמנית מלאה או טרנסג'נרית על המסלול- הגבירו את הזעם והניכור אל המותג שנתפס כאנכרוניסטי.

בל אגם, שגרירת ויקטוריה'ס סיקרט בישראל | צילום: יח"צ
בל אגם, שגרירת ויקטוריה'ס סיקרט בישראל | צילום: יח"צ
מעיין דורי, שגרירת ויקטוריה'ס סיקרט בישראל | צילום: יח"צ
מעיין דורי, שגרירת ויקטוריה'ס סיקרט בישראל | צילום: יח"צ

שאט הנפש מהמותג רק גברה, כאשר התגלה שהטורף המיני ג'פרי אפשטיין היה מקורב למנכ"ל המותג, ואף הציג את עצמו כמלהק של תצוגות האופנה כדי למצוא ולתקוף קורבנות נוספים וכי גם גורמים אחרים במותג הטרידו מינית דוגמניות לאורך השנים.

היו ימים בממלכת הסליז. תצוגה של ויקטוריה'ס סיקרט בניו יורק | צילום: גטי אימג'ס
היו ימים בממלכת הסליז. תצוגה של ויקטוריה'ס סיקרט בניו יורק | צילום: גטי אימג'ס

כל זה חייב את המותג להמציא את עצמו מחדש: דוגמניות עם שלל מבני גוף שולבו במערכי הפרסום ובוטלה התצוגה השנתית, המסורתית והידועה לשמצה עם המלאכיות המפורסמות באווירה סליזית.

עכשיו, בגרסתו המעודכנת, המותג עושה צעד משמעותי כלפי הקהל הישראלי: לפני כשבוע הושק האתר החדש של מעצמת הלנז'רי בעברית, לנוחיות המשתמשות הישראליות, והוא מגיע עם בשורה צרכנית מעניינת: לא רק חוטיני סקסי לשמחת הגבר, אלא כניסה לקטגוריות נישה משמחות כמו קז'ואל והנקה. ובמילים אחרות, בויקטוריה'ס סיקרט הפנימו סוף סוף שאנחנו נשים לא רק בחדר המיטות.

>> מה עומד מאחורי המותג שהפך הלבשה תחתונה לאופנת עילית? הדוקו המרתק על ויקטוריה'ס סיקרט
>> למה כל העולם שוב יורד על ויקטוריה'ס סיקרט? אדר ריכטר מבקשת שתפסיקו עם הטרחנות

נוכל למצוא באתר החדש ליינים של הלבשה תחתונה הנותנים פרשנות לטרנדים עונתיים וגם את ליין הביוטי של המותג, שעד כה נמכר בארץ רק בחנויות המותג בדיוטיפרי.

אתר האונליין הוא צעד ראשון במהלך שיווקי רחב בישראל, מאחוריו עומדת דלתא, הזכיינית של המותג בישראל, ובהמשך, החל מתחילת שנת 2023, מתוכננות להיפתח כ-10 חנויות פיזיות בארץ.

כחלק מהשינוי השיווקי, חנויות המותג עברו לאחרונה שינוי תפיסתי: לא עוד חנויות ענק שנראות כמו הצעה לערב פרוע במיוחד, אלא חללים קטנים בהרבה, באווירה רכה, נשית, נקיה ומזמינה. גם הבובות בחלונות הראווה קיבלו פרשנות ריאליסטית יותר, המותאמת לגוף הנשי הממוצע.

כבר לא מפחדים מקימורים. ויקטוריה'ס סיקרט | צילום: VS&CO
כבר לא מפחדים מקימורים. ויקטוריה'ס סיקרט | צילום: VS&CO

בשיטוט מוקדם באתר מצאנו חזיות במגוון של הדפסים ומפתחים, תחתונים בחוטיני לוהט משובץ אבנים אבל גם כאלה בגזרה "לבושה" יותר, מנומרים ורומנטים וגם חלקים, פיג'מות וכאמור -גם את שלל מוצרי הביוטי של המותג: בשמים וקרמים לגוף במספר סדרות. אהבנו את הטאב NOW באתר, זה שמספר את האג'נדה החדשה של המותג, מסביר ומפרט את השינוי התפיסתי ומכיל תכנים נשיים ומעצימים. בחברה מבטיחים אספקה של עד שלושה ימי עסקים, סגמנט נפלא למי שגרועה בדחיית סיפוקים. עוד מבטיחים שירות החזרות מהבית בחינם.

קולקצית לנג'רי ושינה | VICTORIA'S SECRET, צילום: VS&CO
קולקצית לנג'רי ושינה | VICTORIA'S SECRET, צילום: VS&CO

טווח מחירים: חזיות מ-169 ש"ח לחזיות הטי שירט ועד 369 ש"ח לחזית הגלאם משובצת אבנים. תחתונים 45 ש"ח לתחתוני ביסייק ועד 129 ש"ח לתחתוני גלאם. פיג'מות 195 -429 ש"ח בשמים 89 -345 ש"ח, תלוי גודל וסדר, מיסט וקרם גוף 45 -109 ש"ח.

טווח המידות: תחתונים XS-XXL חזיות 70A-85F פיג'מות ולנג'רי XS-XXL

victoriassecret.co.il

מתוך הקמפיין של ויקטוריה'ס סיקרט | צילום: ZOEY GROSSMAN
מתוך הקמפיין של ויקטוריה'ס סיקרט | צילום: ZOEY GROSSMAN