מהלוקיישן ועד רשימת המוזמנים: הכל על מסיבת הרווקות של דניאל גרינברג

דניאל גרינברג | צילום: שי פרנקו
דניאל גרינברג | צילום: שי פרנקו

בעוד אייל גולן הצהיר כי יסתפק במסיבת רווקים צנועה, ארוסתו דניאל גרינברג הולכת על כל הקופה באי הכי יפה בעולם - כל הפרטים

88 שיתופים | 132 צפיות

ביום ראשון הקרוב (2 בפברואר) תצא מישראל רכבת אווירית לזניזבר עם משלחת הכוללת את 12 חברותיה וחבריה של דניאל גרינברג כדי לחגוג לה את מסיבת הרווקות. ב-12 במרץ היא תצעד לחופה ותינשא לבכיר ליבה, אייל גולן.

על הפקת האירוע הגרנדיוזי אחראית חברת קאווה גרופ, שהפיקה, בין היתר, גם את מסיבת הרווקות של נטע אלחמיסטר, ומשיקה בפסח הקרוב חבילות ליעדים אקזוטיים חדשים. במשך ארבעה ימים גרינברג וחברותיה יטופלו על ידי מחלקת ה-VIP של החברה. "מדובר באחד מאתרי הנופש היוקרתיים באי הכולל שש וילות פרטיות מבודדות ומעוצבות בסגנון אפריקאי, מוקפות בנוף טבעי וחופים לבנים", מספרת עדי רודניצקי שרון, סמנכ"לית שיווק ושיתופי פעולה.

במילים אחרות, בעוד שגולן הצהיר שיערוך מסיבת רווקים צנועה ונטולת חשפניות, אולי בשביל לא לעורר מחדש את הרוחות הסוערות סביב פרשת "משחקי חברה" בה שמו מעורב, גרינברג הולכת לחגוג ובגדול.

דניאל גרינברג בהשקה של גולסטאריות | צילום: רפי דלויה
דניאל גרינברג בהשקה של גולסטאריות | צילום: רפי דלויה

אז מה הולך להיות?

המוזמנים: בין 12 האנשים ששפר עליהם מזלם והוזמנו להיות חלק ממסיבת הרווקות של השנה, ישנם: בר סנדלר ואחיה שגב, שגית רביבו, אירית רחמים, הלן הוד, מור חממי, הכריאוגרפית של נועה קירל, המאפר ריי ריימונד, אחותה הגדולה של גרינברג – קארין, ועוד חברים שנמצאים מחוץ לאור הזרקורים.

הלוקיישן: ריזורט יוקרתי ומעורר קנאה בשם קסנדו לוקוסרי וילה (Xanadu Luxury Villas), הממוקם באחד האיים היפים בעולם, זנזיבר. הסוויטה של גרינברג וחבריה מתהדרת במתחם עם בריכה חיצונית פרטית ובריכות פנימיות מוצלות ובתוספת של שף פרטי צמוד שיבשל ארוחות גורמה לפי בקשה ובאטלר פרטי צמוד שידאג לכל הצרכים של כלת השמחה והחבורה. כמו כן, הם יוכלו ליהנות גם מהטיפולים השווים שמוצעים בספא של הריזורט.

בתוכנית האומנותית: החבורה תנחת באי בראשון בלילה וכבר ביום שני בבוקר הם יהנו מפעילות סודית ואקסקלוסיבית אותה מתכננת גרינברג יחד עם קבוצת קאווה גרופ, לצערנו מדובר בטופ-סיקרט ולכן לא נוכן למסור פרטים נוספים. ביום שלישי, אחרי ארוחת בוקר מפנקת מאת השף הפרטי, תזכה החבורה לערוך סיור חופים קסום שייגמר בארוחת ערב מושקעת. ביום רביעי יהנו גרינברג וחבריה מפעילויות ימיות הכוללות קיאקים, שנורקלים וסאפ.

אם כן, לא נותר לנו דבר מלבד לאחל מזל טוב לגרינברג וכמו כן, להגיד שאנחנו אכולות קנאה ואם במקרה מתפנה מקום, אנחנו ממש שקטות, את לא תרגישי אותנו.

>> רוצה להתחתן? אז תתקדמי ותציעי לו בעצמך