חתונות

5 טיפים לארגון מסיבת רווקות מוצלחת

קורל סימנוביץ' חוגגת במסיבת הרווקות עם ליקי רוזנברג | צילום: מתוך האינסטגרם @likys_port
קורל סימנוביץ' חוגגת במסיבת הרווקות עם ליקי רוזנברג | צילום: מתוך האינסטגרם @likys_port

החברה הכי טובה שלך מתחתנת ונבחרת להפיק את מסיבת הרווקות? אנחנו כאן לצידך. כך תצלחי את המשימה בקלות (יחסית)

88 שיתופים | 132 צפיות

מסיבת רווקות אמורה להיות ערב בנות משוחרר וכיפי שחוגג את אחד הרגעים המשמעותיים בחייה של אישה עד אותו הרגע, אבל בואו נודה: עבור מי שצריכה להרים אותה, מסיבת רווקות יכולה להיות כאב ראש לא קטן בכלל. בשנים האחרונות המסיבות האלה הפכו להפקה מטורפת בפני עצמה, הסטנדרט רק הולך ונהיה מוגזם יותר, ואף אחת לא רוצה לאכזב. מהרצון להמציא קונספט שלא נראה על פני כדור הארץ, דרך ההתלבטויות על רשימת המוזמנים ועד הצרה הכי גדולה שלנו – כסף, ישנם המון שלבים בדרך שעלולים לגרום לפיצוץ מאוד לא רצוי עם הכלה או החברות. כדי שתגיעי לחתונה של הבסטי שלך בריאה ושלמה (ואולי גם תיהני קצת מהדרך) הכנו כמה טיפים שיסדרו לך את הראש ויהפכו את המשימה לקצת יותר קלילה.

אל תתביישי לשתף את הכלה

מסיבת רווקות היא לא מסיבת יום הולדת, ולמרות הרצון הטוב להפתיע ולא לערב את הכלה בתכנונים ישנם כמה דברים שחשוב מאוד לוודא איתה כדי למנוע אי נעימויות. לפני שאת מתחילה לעוף על התכנונים המרגשים מאחורי גבה, שבו לתאם ציפיות לגבי הקונספט, מועד המסיבה והכי חשוב – הבנות שהיא רוצה שיגיעו. הרי למרות שאתן החברות הכי טובות בעולם, יש סיכוי גבוה מאוד שתחשבי להזמין חברות שבכלל לא ידעת שהיא לא בקשר איתן ואף אחת לא רוצה את הסיטואציה המביכה הזאת במסיבת הרווקות שלה.

קבעי תקציב מראש

בין אם יש לכן תקציב להפקה מטורפת ובין אם מדובר במסיבה צנועה, תכנון נכון של התקציב הוא אחד הדברים הכי חשובים כדי שכולן יצאו מרוצות. אין מה לעשות, חתונה של חברה טובה היא הוצאה גדולה בפני עצמה, אבל כדי שאף אחת מהחברות לא תיאלץ לשלם סכומי ענק בעל כורחה, כדאי לברר מראש מי בדיוק משלמת וכמה כל אחת מוכנה לשים. רק אחרי שתגדירו באופן ברור מה התקציב המקסימלי, תוכלי להתחיל לרדת לפרטים הקטנים ולסגור את הלוקיישן, הפעילויות וצעצועי המין.

>> 6 רעיונות לקונספט למסיבת רווקות

חלקי משימות לחברות

מסיבת רווקות היא הפקה לכל דבר ועניין. כן, חשוב שתהיה לה מפיקה ראשית, אבל זה לא אומר שאת צריכה להתמודד עם כל המשימות וההחלטות לבד. במקום להתבכיין, כדי להקל על הארגון שתפי שתיים-שלוש חברות שאת סומכת עליהן בכמה משימות. אין צורך להפיל עליהן את הדברים המרכזיים כמו טיפול בלוקיישן, אבל אם אחת תדאג לקניית האלכוהול והשנייה לקישוטים, תראי שלא רק שיוקל לך הרבה יותר, גם חוויית הארגון תהפוך לכיפית בפני עצמה. מלבד המשימות רצוי לשתף את החברות הקרובות גם בהחלטות ה"אומנותיות" כדי ליצור תחושה שהמסיבה שייכת גם להן ולמנוע מצב לא נעים שבו מישהי מפנה אלייך אצבע מאשימה.

אל תחכי לרגע האחרון

זה אולי נשמע טריוויאלי, אבל זה אחד הדברים הכי חשובים בתכנון של מסיבת רווקות, חתונה ובכלל, החיים עצמם. נכון, לכולנו יש חיים, עבודה ואולי אפילו ילדים, וארגון של אירוע גדול זה לא דבר שבהכרח יש לנו זמן אליו, אבל כדאי מאוד לשבת עם הכלה או החברות ולהיסגר על קונספט לפחות חודשיים מראש. מעבר לבאסה הכרוכה בלוקיישן חלומות שנתפס על ידי אחרים, תכנון של אירוע כזה בדקה ה-90 יהפוך פשוט לסיוט. אחרי הישיבה הראשונה הכיני רשימת משימות ברורה ופשוט תתחילי למלא אותה. כך משימת התכנון תהפוך לעול הרבה פחות משמעותי על חייך ועם ניהול נכון של הזמן תוכלי גם לסגור מראש בדיוק את הלוקיישן, המפעיל או האטרקציות שעליהם חלמתן.

View this post on Instagram

????????????????????????

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on

>> איך לא לריב בחופשה בחו"ל עם חברות

מנעי ריבים מיותרים

זו אולי המשימה הקשה מכולן, הרי קבלת החלטות הרות גורל כמו באיזה צבע יהיה הכתר של הכלה וכמה בקבוקי טקילה נקנה היא דבר לא פשוט בכלל. כדי למנוע ריבים מיותרים עם הכלה או אפילו עם החברות, הכול צריך להיות ברור וכל הציפיות של הנוגעים בדבר צריכות להיות מתאומות. נומרלוגית או סקסולוגית?  חשפן – כן או לא? כל אלו הן החלטות שצריך להבהיר מראש מי מקבל אותן. לעיתים, פתיחת הדיון לכל הקבוצה אינה בהכרח הדבר הנכון לעשות. אם הכלה אינה קונטרול פריק והיא נותנת לך יד חופשית, הרי זה משובח. אם היא דווקא כזאת שרוצה להיות בשליטה על מסיבת הרווקות שלה – הפעילי רגישות, תני לה לקחת את המושכות ואל תקבלי החלטות בלעדיה. חשוב לזכור שאף פעם לא כולן יסכימו על הכול, אבל בסופו של דבר יש פה אישה אחת שצריכה להיות מרוצה יותר מכולן, הלא היא הכלה שלשמה התכנסתן.

View this post on Instagram

My Bachelorette ! ! ????????????????????????????

A post shared by Coral Simanovich (@coralsimanovich) on