אחרי סגירת התיק נגדו, אייל גולן מדגמן משפחתיות

דניאל גרינברג ואייל גולן בתמונה משפחתית לשבועות | צילום: אינסטגרם daniel_grinbergg@
דניאל גרינברג ואייל גולן בתמונה משפחתית לשבועות | צילום: אינסטגרם daniel_grinbergg@

אחרי 11 שנה הפרקליטות החליטה לסגור את פרשת "משחקי חברה" שהסעירה את המדינה. אייל גולן ודניאל גרינברג שהתגרשו לפני שנפתחה מחדש לפני חצי שנה, חוזרים לדגמן משפחתיות כרגיל

88 שיתופים | 132 צפיות

חצי שנה אחרי שנפתחה מחדש, הפרקליטות הודיעה להפתעתנו על סגירת פרשת "משחקי חברה" מחוסר ראיות. נ' ו-ט', שתיים מהנפגעות המרכזיות בפרשה שהיו קטינות בעת שהתרחשה, תבעו את הזמר אייל גולן, חבריו שהיו חשודים במעורבות בפרשה ואת משטרת ישראל על הפגיעה בהן. בריאיון חשוף הן סיפרו ל"את" על תחושות הניצול הקשות שעברו. "ממרחק הזמן זה כל כך דוחה", סיפרה לנו ט', "ההבנה הזאת של רמיסת כבודך כאישה וכאדם. לא הייתה סיטואציה אחת שלא נוצלתי בה, לפעמים זה קרה כמה פעמים באותו ערב. עד היום יש לי פלשבקים. הכול היה על אוטומט, עשו בי מה שרצו". נ' הוסיפה ואמרה: "לא הבנתי עד כמה זה מעוות ובעיקר עוד לא הבנתי שאני כאן הקורבן".

>> נ'- ו-ט' מפרשת "משחקי חברה": "אייל גולן דרש מאיתנו פעם אחרי פעם לפנק את החברים שלו"

כעת, 11 שנה מאז שהתפוצצה הפרשה, גולן חוזר לשדר עסקים כרגיל. הזמר המפורסם העלה בערב חג שבועות פוסט לאינסטגרם בעודו עטוף בטלית, וכתב בהתייחס לסגירת התיק: "אחרי עשור של רדיפה בלתי הוגנת ושתי חקירות מקיפות של המשטרה, האמת יצאה לאור באופן סופי. אני ומשפחתי עברנו עשור קשה אך מעולם לא הרמתי ידיים. גם כשהיו נסיונות סחיטה לא הסכמתי לתת לזה יד ונלחמתי שהאמת תצא לאור, עם כל המחיר הכבד המשתמע מכך".

"לילדיי, אמי ומשפחתי", הוסיף גולן, "אני מצטער על הכאב והסבל שנגרם לכם לאורך השנים ומודה לכם על הכוח להאמין שבסוף האמת תצא לאור".

>> במקום לעשות חשבון נפש, עומר אצילי מאשים אותנו

דניאל גרינברג ואייל גולן בתמונה משפחתית לשבועות | צילום: אינסטגרם daniel_grinbergg@
דניאל גרינברג ואייל גולן בתמונה משפחתית לשבועות | צילום: אינסטגרם daniel_grinbergg@

>> עומר אדם בשוק: הכלה של המדינה מתגרשת!

דניאל גרינברג, אם ילדיו של גולן, מיאל ורון הקטנים, הגיבה לגולן באינסטגרם וכתבה: "ברוך השם. עכשיו תמשיך להיות מספר אחד ולשמח עם שלם בראש שקט, נלחמת על האמת שלך והוכחת לעצמך ולכולם שבאמת מי שמאמין לא מפחד". כזכור, גרינברג וגולן התגרשו לפני שנה וחצי. בפברואר 2022, שבועות ספורים אחרי שהושלם תהליך הגירושים של השניים, התראיינה גרינברג לחדשות השבת של ערוץ 12 וחשפה את נקודת השבר ביחסים בין השניים – עד כמה שהתאפשר לה במסגרת המגבלות המשפטיות שחלו עליה. המשבר הגיע לשיאו כאשר הייתה בחודש השישי להריונה עם בתם הבכורה מיאל. גרינברג שיתפה כי היא חשה בודדה וחוותה התקפי חרדה ודיכאונות, וחשפה כי למרות שידעה שהקרעים בלתי ניתנים לאיחוי – היא רצתה לעשות אח או אחות קטנים למיאל. כך נולד רון, בנם הצעיר של גרינברג וגולן, ולאחר לידתו השניים פצחו בתהליך הגירושים.

אתמול (26.5), בחג שבועות, העלה גולן תמונה משפחתית עם גרינברג ושני ילדיהם, כולם לבושים בלבן ומדגמנים משפחתיות מחויכת למצלמה.