עומר אדם בשוק: הכלה של המדינה מתגרשת!

מורן בן אסולין | צילום: פייסבוק
מורן בן אסולין | צילום: פייסבוק

היא הפכה לכלה הכי מפורסמת בישראל בזכות סרטון החתונה שלה שבו שרה עם עומר אדם, ועכשיו, פחות משנה אחרי שבירת הכוס, מורן בן אסולין מתגרשת

88 שיתופים | 132 צפיות

כבר נגמר? באוקטובר 2022 מורן בן אסולין נישאה לבחיר לבה איתמר ובין לילה הפכה לכלה הכי מפורסמת במדינה לאחר שסרטון החתונה שלה שבר את הרשת, הודות לדואט עם עומר אדם. בקושי הספיקה לעבור חצי שנה, והיום התבשרנו כי היא ובן זוגה החליטו להפריד כוחות.

>> לא משאירה מקום לדמיון: הלוק הנועז של גל גברעם

תקציר הפרקים הקודמים למי שלא זוכרת: אדם הופיע בחתונה של הזוג המאושר דאז, ולא תיאר לעצמו מה הולך לקרות לאחר מכן. ההופעה של הזמר בחתונה הפכה לוויראלית במיוחד כשהכלה, בן אסולין, גנבה את ההצגה והפכה לתופעת רשת הכי מדוברת לאחר שלקחה הכלה את המיקרופון, קיללה את האורחים, רקדה עם אדם ונתנה את שואו חייה. הרשת התמלאה בתגובות קשות כלפי בן אסולין, והבאזז סירב להירגע. מאז, נוספו לחשבון האינסטגרם שלה עשרות אלפי עוקבים חדשים, ודווקא נראה כי למרות הלעג ברשת, היא מינפה את הרגע כמו שצריך. "תודה לכולכם שהתעסקתם בי זה מחמיא", היא כתבה בחשבון האינסטגרם שלה: "ולסיכום.. אמאלה איזה יפה אני".

קאט להיום: בעמוד האינסטגרם של ישראל בידור מדווחים היום כי השניים החליטו להתגרש וכבר הסירו את תמונות החתונה מחשבונות האינסטגרם שלהם. מעניין אם עומר אדם מופיע גם במסיבות גירושים.