דניאל גרינברג שמה סוף לשמועות: האם היא ואייל גולן עושים קאמבק?

אייל גולן ודניאל גרינברג | צילום: רפי דלויה
אייל גולן ודניאל גרינברג | צילום: רפי דלויה

חוזרים או לא? גל השמועות על קאמבק בגזרת אייל גולן ודניאל גרינברג הגיע עד לפתח האינסטגרם של גרינברג. עכשיו היא עושה סדר בשמועות אחת ולתמיד

88 שיתופים | 132 צפיות

שנה חלפה מאז שדניאל גרינברג ואייל גולן התגרשו, אבל השמועות על קאמבק לא מפסיקות לצוף כל פעם מחדש. גרינברג החליטה לעשות סדר אחת ולתמיד, במקום בו היא נוהגת לשתף במתרחש בחייה הפרטיים – האינסטגרם.

>> נ' ו־ט', נפגעות פרשת "משחקי חברה", לא מוותרות לאייל גולן

גרינברג החליטה להקדיש סטורי לסוגייה שמעסיקה את העוקבות והעוקבים שלה כל כך, וזה מה שיש לה לומר בנושא: "לאייל ולי יש שני ילדים משותפים שאנחנו משתדלים לגדל אותם בצורה שתעטוף אותם מכל הכיוונים וחלילה שלא יגדלו בתחושה אחרת מזאת, ולכן העבודה היא אך ורק שלנו ההורים. ברוך השם שאנחנו חברים מאוד מאוד טובים היום, כשזורם ונחמד אנחנו בהחלט מנצלים את הזמן למלא את הילדים שלנו באושר ובראייה בריאה לגבי אימא ואבא גרושים. בנוסף יש לנו מעגל חברים משותף. הגיוני שניפגש באירועים כאלה ואחרים וכן, אפילו נרים כוסית ונגיד תודה".

דניאל גרינברג בריאיון שחשף את נקודת השבר | צילום מסך חדשות 12
דניאל גרינברג בריאיון שחשף את נקודת השבר | צילום מסך חדשות 12

בפברואר 2022, שבועות ספורים אחרי שהושלם תהליך הגירושים של השניים, התראיינה גרינברג לחדשות השבת של ערוץ 12 וחשפה את נקודת השבר ביחסים בין השניים – עד כמה שהתאפשר לה במסגרת המגבלות המשפטיות שחלו עליה. המשבר הגיע לשיאו כאשר הייתה בחודש השישי להריונה עם בתם הבכורה מיאל. גרינברג שיתפה כי היא חשה בודדה וחוותה התקפי חרדה ודיכאונות, וחשפה כי למרות שידעה שהקרעים בלתי ניתנים לאיחוי – היא רצתה לעשות אח או אחות קטנים למיאל. כך נולד רון, בנם הצעיר של גרינברג וגולן, ולאחר לידתו השניים פצחו בתהליך הגירושים.

>> דניאל גרינברג: "בסופו של דבר ילדים צריכים הורים בריאים ושפויים"

אז עכשיו לשאלת מיליון הדולר, קאמבק – כן או לא? ובכן, התשובה של גרינברג לא משאירה מקום לספקות. "אין מצב לקאמבק", אומרת גרינברג, ואף מרחיבה: "אנחנו לא שם והרבה מעבר. אוהבים ומעריכים אחד את השנייה כאנשים וכהורים לילדים שלנו".

דניאל גרינברג | צילום: אינסטגרם daniei_greenbergg@
דניאל גרינברג | צילום: אינסטגרם daniei_greenbergg@