דניאל גרינברג מדברת על בגידות, גירושים וילדים

דניאל גרינברג | צילום: אינסטגרם daniel_greenbergg@
דניאל גרינברג | צילום: אינסטגרם daniel_greenbergg@

בגידות, גירושים, ילדים ומה קורה כשהחלום והמציאות מתנגשים? דניאל גרינברג פותחת את האינבוקס ואת הלב ועונה על שאלות העוקבות

88 שיתופים | 132 צפיות

דניאל גרינברג מרבה לשתף את העוקבות שלה בתובנות ובתהליכים שהיא עוברת בתור אימא לשני קטנטנים וגרושה. הפעם היא מתייחסת גם לסטוריז האחרונים שלה עם אייל גולן, אבי ילדיה, שהציתו מחדש את השאלה שמעסיקה רבות ורבים – האם הם עושים קאמבק?

>> אלה לי להב בווידוי חושפני: "אני חווה כאבים בכל הגוף, לחצים וחרדות"

"קאמבק, לא קאמבק. המון שאלות סביב הסיטואציה שנוצרה. חשוב לי להבהיר וגם להעביר מסר לכל אותם הורים שבוחרים לפרק את התא המשפחתי", מגיבה הבוקר גרינברג באינסטגרם, "אסור לנו להיות אגואיסטים ולחשוב רק על עצמנו בלקיחת ההחלטות. ילדים שגדלים להורים גרושים יכולים לחוות במהלך החיים המון תחושות כמו בלבול, תסכול וכעס. כשילדים רואים את ההורים שלהם מנותקים, זה מורגש וזה משפיע על הביטחון העצמי שלהם ופוגע בעוד מקומות שלפעמים לנו ההורים קשה לזהות".

"בשורה התחתונה", ממשיכה גרינברג, "ילד צריך לקבל ביטחון מההורים שלו ולדעת שיש לו אימא ואבא שעוטפים אותו, וכשהוא מרגיש שאימא ואבא הם צוות זה מחזק לו את תחושת הביטחון, גם אם הם בבתים נפרדים. האחריות שלי כאימא היא להגן על הילדים שלי בכל דרך אפשרית, לעטוף אותם בתחושה שאימא ואבא חברים ואוהבים שתמיד שם בשבילם ביחד. אז קחו רגע לעצמכם ותחשבו איפה אתם יכולים לשים את הילדים שלכם לפני המלחמות והריבים. תשתפו פעולה, שיראו אתכם צוחקים יחד ושיש אינטרקציה טובה מולם, ולא קרע בין ההורים שלהם – ותהיו גאים בעצמכם כהורים".

דניאל גרינברג | צילום: אינסטגרם daniel_greenbergg@
דניאל גרינברג | צילום: אינסטגרם daniel_greenbergg@

בסוף השבוע הקדישה גרינברג את הסטורי שלה לשאלות ותשובות על העוקבות, רובן עסקו באתגרים ובקשיים שמתמודדים עמם הורים גרושים. איך מתמודדים עם החלום שהתנפץ, שאלה אחת העוקבות. גרינברג השיבה: "נוכחתי לגלות שהחיים לא מתנהלים לפי הרצונות והבחירות שלנו, החיים הם לא שחור או לבן, בהחלט יש גם אפור. האידיאל היה חיי נישואים ובית אחד, אבל לפני הכל יש אותנו וזה בני האדם שבתוך המערכה. הכי טוב זה להיות מאושר, וכדי להיות מאושר לפעמים צריך לבחור אחרת".

>> עדן פינס: "גבר שמניח תפילין עושה לי את זה ברמות"

באותה הזדמנות גילתה גרינברג כי ילדיה מיאל ורון ישנים רק אצלה, למעט טיסות לחו"ל או נסיעות עבודה, ושכך היא מתכננת לגדל אותם עד שיגיעו לגיל 3. "מיאל ורון גדלו למציאות שדי ברורה להם, ובכל רגע נתון כשהם רוצים את אבא – הם מדברים איתו בפייסטיים". גרינברג נשאלה אם לא מבאס אותה לשלוח אותם לאבא שלהם ולהישאר לבד. "מבאס?", השיבה, "ההפך הוא הנכון. לפעמים אני רק מחכה להיות קצת בשקט שלי. כל אחד צריך לפעמים זמן לעצמו".

עוד שאלה שהופנתה אל גרינברג מכיוון העוקבות היא זו – אם היה לך בעל מעפן שכל היום יושב בבית ולא עושה כלום ועוד בא בטענות, היית בוגדת בו? (לא נגענו בנוסח). גרינברג השיבה: "קודם כל לא הייתי קוראת לו מעפן, כל עוד הוא בעלי הייתי מנסה להבין מאיפה זה נובע והאם יש ביכולתי את הכח לשנות לעזור לו לבחור אחרת. לא הייתי בוגדת. במידה וזה היה משהו שנמשך לאורך זמן, היה נמאס לי מהשגרה ולאחר נסיונות כושלים – הייתי שוקלת לפרק – אבל לא לבגוד. לא שווה את הקארמה של הבגידה".

דניאל גרינברג | צילום: אינסטגרם daniel_greenbergg@
דניאל גרינברג | צילום: אינסטגרם daniel_greenbergg@

גרינברג נשאלה גם האם היא מתכננת עוד ילד בהמשך. "לא מתכננים ילד, מייחלים לילד", היא השיבה, "וכמובן, איזו שאלה. אני עוד צעירה וכל החיים לפני. בא לי משפחה גדולה ומלא בלגן מבורך בבית".

עוקבת אחרת ביקשה מגרינברג שתספר על הקשר שלה עם אילנית לוי ורוסלנה רודינה, נשותיו לשעבר של גולן, עמו יש להן ילדים במשותף. כפי שנחשף בעונה האחרונה של "הזמר במסכה" (קשת 12), השתיים ביחסים חמים ביניהן. ומה עם גרינברג? "אין קשר, חוץ מכבוד הדדי".