אלה לי משתפת: "אני חווה כאבים בכל הגוף, לחצים וחרדות"

אלה לי להב | צילום: אינסטגרם ellalee@
אלה לי להב | צילום: אינסטגרם ellalee@

אלה לי להב מתוודה בפוסט חושפני על התקופה הקשה והמלחיצה שעוברת עליה. מה עובר לה בתוך הראש ומה ההמלצה החמה שלה למי שחווה משבר בעצמה?

88 שיתופים | 132 צפיות

היא חיילת ביום, אבל גם כוכבת פופ עם חיים מאוד אינטנסיביים, בטח עבור בת ה-19 הממוצעת. עכשיו תוסיפו לזה חזרות מאומצות לתוכנית בפריים טיים. זה מה שהוביל את אלה לי להב לכתוב את הפוסט הבא.

>> איגי וקסמן: "הרגשתי שחיללו אותי וחשבתי – מה עשיתי לעצמי?"

"היי מה שלומכם? עובר עלי לילה לא קל ורציתי לשתף אתכם. הימים שלי עמוסים בחזרות ועבודה מבורכת ואין מאושרת ממני כרגע, אבל גם בעבודה רבה ומבורכת יש רגעי שבר, כמו בכל דבר בחיים", כותבת אלה לי, "אני חווה כאבים בכל הגוף ולחצים וחרדות שלא חוויתי הרבה זמן. יש לי סחרחורות וכאבי ראש מכמות הדברים שמציפים לי את המחשבה".

אלה לי להב | צילום: אינסטגרם ellalee@
אלה לי להב | צילום: אינסטגרם ellalee@

הזמרת שפרצה ב"הכוכב הבא לאירווזיון" לפני שלוש שנים והפכה מאז לכוכבת פופ אפופת פרובוקציות, נמצאת בימים אלה בחזרות לתוכנית "רוקדים עם כוכבים", גם היא מבית קשת 12. במקביל אלה לי משרתת בצה"ל ומתחזקת קריירה מוזיקלית. על פניו נשמע כמו הזוהר בהתגלמותו, אבל החיים מורכבים יותר.

>> חן אמסלם-זגורי: "אני חיה, נושמת וחולמת רגשות אשם"

"רציתי במיוחד בזמן כזה לשתף אתכם ולהזכיר שזה בסדר לחוות ימים כאלה, זה בסדר לכאוב וזה בסדר להתבלבל", מסבירה אלה לי את הסיבה לשיתוף, "זה בסדר לחוות קושי כזה או אחר בכל דבר בחיים, חשוב ומומלץ למצוא בן אדם לדבר איתו מדי פעם בין אם זה אמא, אבא או פסיכולוג – ולא לשמור בבטן. לפעמים עזרה או מישהו לדבר איתו זה כל מה שאנחנו צריכים. החיים לא קלים ואנחנו כאן כדי להילחם על הטוב שלנו. אז גם אם מבחוץ הכל נראה ורוד, לכולנו קשה לפעמים. אבל אנחנו נלחמים. ובסוף המלחמה תשתלם".