אילנית לוי: "רוסלנה, מה חשבת? שלא נעלה עלייך"?

רוסלנה רודינה ב"זמר במסכה" | צילום מסך, קשת 12
רוסלנה רודינה ב"זמר במסכה" | צילום מסך, קשת 12

רוסלנה רודינה נחשפה כאננס ב"הזמר במסכה", גרמה להתרגשות גדולה אצל אילנית לוי-שדה ובתה אלין גולן, שהדגימו לכולם ברשת את הפרגון ההדדי בין המשפחות

88 שיתופים | 132 צפיות

רוסלנה רודינה נחשפה אתמול בערב כאננס ב"הזמר במסכה", בניגוד מוחלט להימורים של השופטים, שנותרו מופתעים והמומים מהגילוי. מי שלא הופתעו כלל היו אילנית לוי-שדה ובתה מנישואיה הראשונים עם אייל גולן, אלין גולן.  לוי תיעדה את הדיאלוג בינהן תוך כדי הצפייה בתוכנית והחשיפה של רוסלנה, ובה הן הימרו – ולא בפעם הראשונה – כי רודינה היא היא האננס. אלין דרשה מאימה לציין בפני 410 אלף עוקביה כי היא הייתה הראשונה לזהות ואימה הסבירה לעוקבים: "אלין עלתה ישר על הקול, אני עליתי על התנועות גוף".

>>> רוסלנה רודינה: "לא עשיתי שום ניתוחים"

בסטורי שאילנית העלתה רואים את אלין קופצת בהתרגשות ובשמחה על הזיהוי המוצלח, בעוד אילנית אומרת בחיבה: "רוסלנה, מה חשבת? שלא נעלה עלייך?", רוסלנה הגיבה לזה בסטורי משלה עם הכיתוב: "שרופה עליכן", והדגימה בכך היטב את הפרגון בין שתי המשפחות שחולקות אב משותף – אייל גולן. רודינה פרגנה לאילנית לוי-שדה גם בריאיון הראשון אחרי הגילוי, לתוכנית ערב טוב עם גיא פינס, שם אמרה: "אילנית לוי הייתה הראשונה שהצליחה לעלות עליי. היא זו שעשתה לי את הבלגן. מהרגע שאילנית העלתה סטורי אמרו, 'טוב, היא מכירה אותה כל כך טוב'. מאותו הרגע – מבול של הודעות".

>>> נמנעת מהזרקות ומקציבה זמן לבאסה. שגרת הטיפוח המיוחדת של ענת עצמון

רודינה סיפרה באותו ריאיון שהיא הופתעה שאופירה אסייג לא זיהתה אותה: "הייתי בטוחה שאופירה תעלה עליי, בגלל שהיא מכירה אותי כל כך טוב, חיכיתי וחיכיתי וזה לא קרה. חשבתי: יואו, מה קורה? כל כך נהניתי לראות את הפרצופים של כולם, זה היה שיגעון. כמות ההודעות והקללות שאני הולכת לקבל על השקרים שסיפרתי בחודש הזה".

אילנית ואלין לוי | צילום: אינסטגרם ruslanarodina@
אילנית ואלין לוי | צילום: אינסטגרם ruslanarodina@

כאמור מי שלא מציפות אותה בקללות והודעות זועמות הן אילנית לוי ובתה שהוכיחו חדות עין, הכרות אינטימית עם רודינה ובעיקר – המון פרגון ברוחב לב.