מתחילה מחדש: גל גדות חוגגת עם הבסטיז בישראל

גל גדות | צילום: gal_gadot@
גל גדות | צילום: gal_gadot@

הידיעות הדרמטיות על ביטול "וונדר וומן" והדלפת התמונה החושפנית שלה לכאורה, לא עצרו בעד גל גדות לחגוג בישראל עם החברות הטובות רותם סלע, יעל גולדמן פפר ומיטל ויינברג אדר

88 שיתופים | 132 צפיות

תקופה מתוחה עוברת על גל גדות. אשת הפלא הישראלית שעושה חיל מעבר לים עוברת תהפוכות בשבועות האחרונים. כידוע ב-DC הכריזו על ביטול הסרט השלישי של וונדר וומן, התפקיד שקנה לה שם, פרסטיז' ומעמד כאחת השחקניות שמרוויחות הכי הרבה בעיר בהוליווד. כאילו שזה לא מספיק, בשבוע שעבר מצאה עצמה גדות מתמודדת עם הפצתה של תמונה חושפנית במיוחד בשמלה שקופה לחלוטין וללא חזייה. בהמשך התמונה התבררה כשקרית, ראשה של גדות "הודבק" על צילום ישן של הדוגמנית קנדל ג'נר, אבל השיימינג כבר נעשה. לא קל. לכן שמחנו כל כך לראות את גל לוקחת ברייק מהחיים וחוגגת עם חברותיה בישראל בפאן שלה.

>> בר רפאלי מגייסת את שחר חיון וחוזרת לטיקטוק

גדות נצפתה מבלה במסיבת יום ההולדת של חברתה הטובה, אושיית הסטייל מיטל ויינברג אדר, עם דרינק ביד אחת, זיקוק ביד שנייה וחיוך ענקי מאוזן לאוזן. היו שם כמובן גם הבסטיז רותם סלע ויעל גולדמן פפר המשתייכות לאותה חבורה פוטוגנית ונוצצת, שדאגו לתעד בסלפיז חמודים.

>> רותם סלע מגלה למה היא לא חושפת את ילדיה ברשת

בכל אופן, לפי הדיווחים מהסופ"ש האחרון, נראה שלא צריך לדאוג יותר מדי לגדות. היא אולי נפרדת מתפקיד אייקוני, אבל צפויה לחזור לתפקיד הפריצה שלה בסרט החדש והעשירי בסדרת סרטי "מהיר ועצבני". גדות נפרדה מג'יזל, הדמות אותה גילמה עד שנהרגה לכאורה בסרט השישי. אנחנו שמחות מהידיעה הזאת לפחות כמו שגל נראית שמחה בסרטון שצולם במסיבה.