בר רפאלי מגייסת את שחר חיון וחוזרת לטיקטוק

בר רפאלי | צילום: אינסטגרם barrefaeli@
בר רפאלי | צילום: אינסטגרם barrefaeli@

האם זה יהיה הסרטון שישבור את הרשת? בר רפאלי מגייסת את מלכת הטיקטוק (ובת הזוג של אחיה הקטן) וחוזרת לטיקטוק שלה

88 שיתופים | 132 צפיות

בר רפאלי חוזרת לטיקטוק? הדוגמנית ואשת העסקים שיתפה בסטורי עם מיליוני העוקבים שלה באינסטגרם סרטון שהוא בעצם קישור לחשבון הטיקטוק שלה, לאחר שלא הייתה פעילה בו בשנתיים האחרונות. בסרטון היא משתפת פעולה עם שחר חיון, מלכת הטיקטוק וגם בת הזוג של אחיה הקטן של רפאלי, און, במהלך שמעיד אולי שרפאלי מתכננת לחזור אל חשבון הטיקטוק הלא פעיל שלה, ובגדול.

כבר התרגלנו לכך שבר משתפת את העוקבים על בסיס יומי בשגרת חייה בסטוריז שלה, ומקפידה להעלות לפיד האינסטגרם תמונות מלאות שיק, בסטייל ההורס שלה, אבל את פלטפורמת הטיקטוק רפאלי די הזניחה, ומלבד לשני סרטונים שהונחו שם ב 2020 – לא קרה שם דבר.

כאמור את הסרטון הקליל שהעלתה היום יצרה רפאלי ביחד עם שחר חיון, שחוץ מלהיות דוגמנית פעילה ובת הזוג של און רפאלי, היא אגם אחת מכוכבות הטיקטוק הגדולות ביותר בארץ – מה שאולי נתן לרפאלי השראה וחשק להכנס גם לפלטפורמה הלוהטת. בסרטון רפאלי וחיון ביצעו ריקוד שהפך להיות טרנד חם בטיקטוק. כמה חם? עד כדי כך שהטרנד ותנועות הריקוד בוצעו גם על ידי ניימאר כוכב הכדורגל הענק. הסרטון עלה לאוויר לפני זמן קצר (רביעי אחה"צ) וכבר צבר עשרות אלפי צפיות, האם נזכה לראות מהיום את רפאלי באופן קבוע בטיקטוק? אם כן, אולי כדאי שנודה על כך לשחר חיון.

"אמן נחגוג עד 120 ביחד לתמיד": שחר חיון ואון רפאלי מוכנים לצעד הבא?

@bar.refaeli

@shahar.hauonn love hate relationship ????????‍♀️????

♬ Pagodão do Birimbola (Tchubirabirom) – Os Quebradeiras & Machadez & Mousik