גווינת' פאלטרו חוגגת 50: עשר נקודות ציון ביחסי האהבה-שנאה שלנו איתה

גווינת' פאלטרו (עם איפור) | צילום: VALERIE MACON/AFP via Getty Images
גווינת' פאלטרו (עם איפור) | צילום: VALERIE MACON/AFP via Getty Images

היא השחירה על ריס ווית'רספון, על המט גאלה ואפילו על מפעל החיים של עצמה. כוהנת הלייפסטייל, מלכת הפות והשחקנית חוגגת 50. לרגל יום הולדתה אספנו כמה מהרגעים הזכורים שלה

88 שיתופים | 132 צפיות

גווינת' פאלטרו חוגגת 50 וקשה שלא לדמיין כאן עוגה ללא גלוטן (או שמחת חיים), עם המון נרות בניחוח פות רוקד ועליז בקטע מעצים. אבל נדמה שחוץ מעיסוק בריא באורגזמות, פריבילגיות ומה שביניהן – יש עוד הרבה דברים טובים שאפשר להגיד על פאלטרו, פשוט רוב הסיכויים שהיא כבר אמרה את זה קודם. לכבוד חגיגות היובל להיווסדה, אספנו את כל הרגעים הכי יפים, נכונים וחסרי טאקט של פאלטרו. וגם כמה עצות שלא חובה ליישם – אבל רצוי שלא נשכח לה.

>> גווינת' פאלטרו: לא מאופרת וטבעית, גם בגיל 50

מפעל חיים מעט מפוקפק גווינת פאלטרו | צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images
מפעל חיים מעט מפוקפק גווינת פאלטרו | צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images

1. כשהיא בעצמה הודתה שלפעמים אין לה מושג מה הקטע של GOOP

לפאלטרו יש רזומה קולנועי מרשים, פרס אוסקר, אמי, גלובוס הזהב ועוד כמה פסלונים מוזהבים שגורמים לבלוטת הקנאה שלנו לכאוב. אבל נדמה שאת מפעל חייה הנוכחי והקצת מפוקפק – הלא הוא אתר הלייפסטייל GOOP – נזכור לה יותר מהכל. אוקיי, יכול להיות שנזכור במיוחד את הריאיון משנת 2017, כשהתארחה בתוכנית הלייט נייט של ג'ימי קימל – וזו כבר התחלה של בדיחה. כמו רבים אחרים, גם קימל התבדח קצת על המוזרויות הגופניות שגופ מקדם לצד מוצרים נלווים לוואגינה בתמחור מוגזם. הוא התמקד באופן ספציפי בביצי הג'ייד שלא נותנות לוואגינה מנוח. כתגובה, מלמלה בהתחלה פאלטרו כמה משפטים מהקומוניקט של הביצים, אבל כשהמנחה המנוסה התעמק וניסה להבין איך זה עובד, היא פשוט ענתה לו: "אין לי מושג (קללה עסיסית) מה הולך שם".

מדוע סיפרה פאלטרו שחיי המין שלה נגמרו? >>>

2. כשהיא השיקה נר בריח של האורגזמה שלה

הוורדים אדומים, הכלניות כחולות ולגווינת' יש קולקציית נרות בריח של פות. תמורת 75 דולר בלבד תוכלי לחוש את העונג הפאלטרואי אצלך בבית. אפשר לצחוק על זה, אפשר לבקר את זה ואפשר להגיד שבזכות האובססיה של פאלטרו לוואגינה אנחנו קצת פחות מתביישות בה, מדברות עליה, עפות עליה ואפילו מפסיקות לקרוא לה "האיבר הזה שם למטה". יאללה יאחתי, תדליקי.

פריט חובה בבית נר בניחוח הוואגינה של גווינת' פאלטרו
פריט חובה בבית נר בניחוח הוואגינה של גווינת' פאלטרו

3. כשהיא השחירה למט גאלה

יש נשים אמיצות ויש את גווינת' פאלטרו. בראיון למגזין USA Today בשנת 2013, רגע אחרי אירוע הגאלה הכי נחשק בעולם, היא סיכמה את החוויה בכמה מילים מפתיעות: "אני לא אלך לשם שוב. זה היה ממש לא כיף. זה היה חם וזה היה צפוף. לא נהניתי בכלל". אוקיי, אז אפשר לסגור שניקח את ההזמנה שלך בפעם הבאה?

4. כשהיא יצאה לחופשה עם האקס כריס מרטין שניה אחרי הפרידה

וואו. פשוט וואו. בעיקר כי אנחנו עדיין מתאפקות לא לשרוף את הדירה שהוא ירש מסבתא שלו.

>> חגיגות יום ההולדת ה-16 של אפל, בתם של פאלטרו וכריס מרטין

5. כשהיא עשתה בייביסיטר על בלו אייבי

זוכרות את החלטורה שלכן מכיתה ז'? אז אותו דבר, רק על הבת של ביונסה, בשנת 2016, כשקווין בי עלתה לשרוף את הבמה במחצית של גמר הסופרבול. מסתבר שזו לא היתה הפעם הראשונה שבה הבנות של ביונסה וגווינת' עשו פליידייט. כי ילדים של סלבס זה שמחה.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Gwyneth Paltrow (@gwynethpaltrow)

6. כשהיא הוכרזה בתור האישה הכי יפה בעולם והכי שנואה בעולם באותה השנה

שנת 2013 הייתה אוסף של פליטות פה אייקוניות, אפילו במונחים של פאלטרו. אבל היא תיזכר במיוחד גם בתור השנה בה מגזין "פיפל" העניק לה את התואר "האישה הכי יפה בעולם", כי איזה כיף שככה מודדים נשים, נכון? במקביל, הצהובון "סטאר" החליט לפרגן לה עם התואר הנחשק "הסלב הכי שנואה בעולם", ובכך עקפה באותה השנה את כריס בראון – כי מסתבר שלהיות אישה פריבילגית זה הרבה יותר גרוע מלהכות את בת הזוג שלך.

7. כשהיא גרמה לכל נטפליקס לצפות בפות

נסו לחשוב מתי בפעם האחרונה צפיתן בוואגינה בפריים מבלי שיהיה לה קונטקסט סקסיסטי או פורנוגרפי? זה בדיוק מה שקרה בסדרה GOOP, שהתחילה בתור עוד סדרת דוקו-פאן של נטפליקס על נשים צעירות, יפות ופריבילגיות. כלומר, כל זה היה נכון עד הפרק השלישי בסדרה, בו מתארחת כוהנת הסקס האייקונית בטי דודסון. במשך חצי שעה לרלרו השתיים על סקס, אורגזמות ומיניות נשית ללא פילטרים, מה שגרם אפילו לפאלטרו להסמיק קצת. בשיא הפרק הוצג רצף של תצלומי תקריב של פותות בגדלים וצבעים שונים, שהציפו את המסך באנרגיה מינית, בריאה ולא מתחנפת. הכי לנרמל בלי להתנצל.

גווינת' פאלטרו מנרמלת את הוואגינה >>>

הכי יפה והכי שנואה גווינת' פאלטרו בהשקת הסדרה The Goop Lab | צילום: Rachel Murray/GettyImages
הכי יפה והכי שנואה גווינת' פאלטרו בהשקת הסדרה The Goop Lab | צילום: Rachel Murray/GettyImages

8. כשהיא טינפה על הקריירה של ריס ווית'רספון

מכירות מחמאות מעליבות? אז זה. בשנת 2006 התראיינה פאלטרו למגזין "דה גרדיאן" ומשום מה החליטה להיתפס על הרזומה הקולנועי של ריס ווית'רספון. במקום להסביר ניתן לציטוטים שלה לדבר: "שוב קומדיה רומנטית? ראיתי אותה במשהו כמו 'הולך בדרכי' וחשבתי 'וואו, את ממש מעולה' ואז חשבתי 'למה היא עושה עושה את הקומדיות הרומנטיות המטופשות האלה? נו, בטח בשביל כסף ומעמד'". ייאמר להגנתה שזה קרה לפני התפקיד האייקוני שלה בסדרה "תוכנית הבוקר". ועם כל הכבוד, לשחק בקומדיה רומנטית גרועה זה עדיין יותר נחמד מלמלצר.

9. כשהיא דיברה עם סלעים

פאלטרו חתומה על לא מעט התנהגויות אנושיות מוזרות (על גבול המסוכנות). היא הרעיבה את עצמה לעיני המצלמות, הזריקה רעלים שונים והכניסה את הוואגינה שלה לתוכנית אידוי אינטנסיבית. אבל רגע מוזר במיוחד נרשם בראיון למגזין "הארפרס בזאר" (שוב, שנת 2013) – שבו סיפרה על טיול בדד בן שלושה ימים באריזונה, בו החליטה לנהל דיאלוג עם הסלעים סביבה. "בכל יום בטיול הייתה לי מטרה. ביום השלישי חיפשתי הדרכה שתעזור לי לגבי החלטות שאצטרך לקבל בקרוב", סיפרה והוסיפה: "כשהתחלתי לטייל במעלה הסלעים האדומים, בשיא הכנות, זה הרגיש כאילו שמעתי את הסלע אומר לי: 'יש לך את התשובות. את המורה שלך'. חשבתי שיש לי הזייה שמיעתית". אוקיי, אולי לקראת גיל 50 כדי שנרגיע קצת עם ארס הדבורים?

חזקה גם בוויברטורים: ההמלצות של פאלטרו >>>

10. כשהיא הייתה כל מה שרצינו להיות בניינטיז

מתלתלים רכים ומבט רומנטי ב"שייקספיר מאוהב" ועד הלוק העצוב והקארה המהפנט ב"משפחת טננבאום". יש גם זוגיות עם בראד פיט, סטייל לא מתאמץ ואפילו פלירט עם איירון. כל אלה הפכו את פאלטרו לכל מה שרצינו להיות בניינטיז, אבל אנחנו לא נולדנו להורים מפורסמים ועשירים. או שפשוט היינו במחנה ג'ניפר אניסטון.

כל מה שרצינו להיות בניינטיז גווינת' פאלטרו | צילום: Tony Barson Archive/WireImage
כל מה שרצינו להיות בניינטיז גווינת' פאלטרו | צילום: Tony Barson Archive/WireImage

>> קייטי הולמס הפסיקה לצבוע והיא הורסת עם שיער שיבה