קייטי הולמס הפסיקה לצבוע, והיא הורסת גם עם שיער שיבה

יפה גם עם שיער לבן. קייטי הולמס | צילום: Edward Berthelot/Getty Images
יפה גם עם שיער לבן. קייטי הולמס | צילום: Edward Berthelot/Getty Images

השחקנית בת ה-43 נצפתה בשבוע האופנה בניו יורק בלוק הורס שכולו בוהו שיק ובשורשי שיער אפורים. את הצבע סיפקה השמלה היפה, עם ארבעה הדפסים שונים

88 שיתופים | 132 צפיות

שבוע האופנה בניו יורק מספק לנו שלל רגעים פוטוגניים ממסלולי התצוגות, אבל כידוע, תצוגת האופנה המעניינת באמת מתרחש מחוץ למסלול, על מדרכות ניו יורק, שם מיטב הפאשניסטות מציגות את מיטב אופנת הרחוב. עוד דבר ידוע, זה שאין דבר כזה שבוע האופנה בניו יורק בלי השחקנית קייטי הולמס בקהל.

>> כבוד: עדן פינס פותחת את התצוגה של קורטני קרדשיאן

הפאשניסטה מספר 1 של התפוח הגדול נצפתה מחוץ לאולם התצוגה של המעצבת הניו יורקית אולה ג'ונסון, בלוק הבוהו המושלם לעונת המעבר. הולמס לבשה שמלת מקסי עם צווארון גולף ושרוולים ארוכים בהדפס המורכב מארבעה הדפסים שונים. החלק התחתון של השמלה הוא במעין גזרת מעטפת עם כמה שכבות בד גזורות באלכסון, ובחלק העליון של השמלה יש אלמנט קשירה ליד הצוואר שמתכתב עם כל הג'אז הזה.

הולמס היא לא אחת שעושה חצי עבודה. את הלוק היא השלימה בעזרת האקססוריז הכי נכונים לעונת הסתיו שבפתח – מגפי עור שחורים המטפסים עד מעל לברכיים, פריט מאסט האב לכל בוהמיינית שמחשיבה את עצמה. את הטאץ' הסופי מעניקים תיק עור שחור שנזרק בנונשלנטיות על הכתף וצמידים כסופים.

קייטי הולמס בשבוע האופנה בניו יורק | צילום: Daniel Zuchnik/Getty Images
קייטי הולמס בשבוע האופנה בניו יורק | צילום: Daniel Zuchnik/Getty Images

אבל הדבר שהכי הפתיע אותנו בהופעה של השחקנית בת ה-43, היא העובדה כי היא הפסיקה לעשות שורשים. הולמס היפה חשפה שורשי שיער מאפירים, ובכך הצטרפה לגל המאפירות הגאות, כמו אנדי מקדואל ושרה ג'סיקה פרקר. בכל זאת, הולמס הפציעה על המסך ב"דוסון קריק" האייקונית כשהייתה בת 19 בלבד, ומאז חלפו כמעט 25 שנה. מרענן לראות מישהי שמתבגרת יחד איתנו, לטוב ולרע. ובעצם, מה רע בכלל בקצת שיער שיבה?

>> הכוכבת הבאה: סורי קרוז משיקה קריירת שירה בסרט של אימא קייטי הולמס