גווינת' פאלטרו היא הז'אן דארק של הווגינה

גווינת פלטרו בתוך ואגינת ענק פרחונית בהשקת תוכניתה החדשה בנטפליקס | צילום gettyimages
גווינת פלטרו בתוך ואגינת ענק פרחונית בהשקת תוכניתה החדשה בנטפליקס | צילום gettyimages

חדש מגווינת פאלטרו: נר בריח האורגזמה שלה! קדמו לו תוכנית שהושקה על רקע קיר פרחים ענק בצורת וגינה, נר "בריח הווגינה שלי" ואמבט אדים לווג'יי-ג'יי. מה פשר האובסס?

88 שיתופים | 132 צפיות

זוכרים את הנר בריח הווגינה של גווינת' פאלטרו, שהושק ברוב רעש לפני כך וכך חודשים, בתקופה שבה העולם היה תמים ונטול מגפות גלובליות? אז קבלו מאותו בית יוצר את היציאה החדשה: נר בריח אורגזמה. תמורת 75 דולר בלבד תוכלו גם אתן לבשם את החדר בניחוח של האורגזמה של גווינת פאלטרו. זאת, מתברר כוללת אשכולית, נרולי, תה סיני, ורד טורקי ועוד. לא שלגמרי ברור לנו למה שמישהי תרצה אצלה את ריח האורגזמה של גווינת פאלטרו, זה יכול לגרום לחרדת ביצוע אצל כל אחת.

האם לאורגזמה יש בכלל ריח? לי ראובני בר דוד, מנהלת המרפאה לטיפול מיני במרכז רפואי מאיר כפ"ס, מסבירה כי "לאורגזמה לא אמור להיות רייח אצל נשים, מה שכן, זה מאוד בריא לגוף נשים להגיע לאורגזמה מאחר וזה ממריץ את הדם ומייצר סיכוך טבעי שהופך את האזור ליותר חיוני ובכך ליותר מתחדש ובריא. אורגזמה אצל נשים מלווה בהתכווצויות של הרחם ופעילות תגובתית במוח אבל אין הפצה של ריח". בכל מקרה הנר הזה הוא המצטרף הטרי לאובססיית הווגינה הארוכה של פאלטרו

נר בריח האורגזמה של גווינת פאלטרו | צילום מסך מאתר goop
נר בריח האורגזמה של גווינת פאלטרו | צילום מסך מאתר goop

לאורך ההיסטוריה לא היה עוד איבר ששמו נודע לשמצה כמו הווגינה. ריחו הושמץ, טעמו הוכפש, צורתו הלא ליניארית הולעזה ובשמו נקשרו אגדות-עם מטילות מורא, בראש ובראשונה הווגינה דנטטה: סיפור אימה לנערים חרמנים על וגינה בעלת שיניים חדות הנוגסת בכל הבא אל קרבה. משחר ימי ההיסטוריה האנושית, בני אדם יראו את הווגינה, ואחר כך למדו ללעוג לה. בעברית אפילו אין לה שם סביר, הרי פות נשמע מכובס מדי, נרתיק רפואי מדי, מנוש מטונף מדי וכוס –  גס מדי.

אבל לאחרונה הופכת הווגינה מאיבר נסתר, מערה סודית בגוף האישה, לאיבר שאפשר לדבר עליו, להסתכל עליו, להריח אותו ולטפל בו – והכל בראש חוצות. יד ביד עם מהפכת מי טו החלו נשים לתבוע חזרה בעלות על הווגינה שלהן: את הזכות לא להתבייש בה, והזכות להודות לה על כל הדברים הנפלאים שהיא עושה בשבילנו. מי שעומדת בראש המחנה, עם וגינה בריח ברגמוט וגרניום לימוני, היא גווינת' פאלטרו.

>> "חיי המין שלי נגמרו" – הפעם הקודמת שגווינת' פאלטרו שברה את הרשת

לפני כמה חודשים חגגה פאלטרו את עליית התוכנית The Goop Lab בנטפליקס. מדובר בדוקו בן ששה פרקים, המלווה את צוות גופ בעבודתו, בעת שהוא יוצא לטיולי ריפוי בג'מייקה, מנסה אינטואיציה כדרך חיים, וגם עוסק, בין היתר, באוננות נשית ובוויברטורים.

זו לא הפעם הראשונה שגווינת' עוסקת בווגינה. למעשה כבר כמה שנים שגווינת' היא הפה של הפות. כבר ב-2017 היא סיפרה שניסתה אמבט אדים לווגינה, והעידה שזה עשה לה ולווגינה שלה רק טוב, פתח לה את הצ'אקרות ומה לא. אמבט אדים הוא שיטה עתיקה השאובה מהתרבות האינדיאנית (נייטיב אמריקן), שבה משתמשים גם בשמנים על מנת לרפא וללחח את הווגינה. כבר אז אנשים הרימו גבה על פרסום שיטת האידוי שרופאים רבים הזהירו שאינה בריאה כלל וכלל ובעיקר על נכונותה של מי שהייתה כוכבת הקולנוע הגדולה של הניינטיז לדבר על וגינות, אבל הם עדיין לא ידעו מה מחכה להם. השנה נפוץ ברשת נר בריח "הווגינה שלי" שהשיקה פאלטרו, עם ארומה לימונית עשבונית וסיומת עצית. TMI? או, תתבגרו.

לא בכדי בחרה פאלטרו בווגינת ענק לקידום תוכניתה, ולפרסום האתר גופ העוסק בוולנס. האהבה המחודשת לווגינה היא למעשה מורשתה של פאלטרו. אחרי שנים בצללים, מותר לנו פתאום לעסוק בה, ולטעון שריחה אינו כשל דג מלוח אלא דווקא כשל גרניום לימוני, כמה מרענן! ואפשר אפילו להגדיל אותה ולהצטלם לצידה, תראו כמה היא יפה, וורודה. הוואגינה עוברת מצידו האפל של הירח אל האור. היא נמצאת עכשיו לגמרי בלב הזירה. וקורים שם דברים, הרבה דברים.

בשנים האחרונות, קמו חברות המייצרות מוצרי טיפוח לווגינה, שמנים, סרומים ואפילו היילייטרים לווגינה. שפתי הווגינה הן השפתיים השניות הכי מטופחות בגוף האדם. רק בשבוע שעבר שוחחנו עם ד"ר אייל שפירא, כירורג בכיר המתמחה בפלסטיקה, שחלק ניכר מעבודתו מוקדש לטיפולים בווגינה. הוא ספר לנו שהווגינה הפכה לציצי החדש, הן מבחינת תשומת הלב שהאיבר תופס, והן מבחינת היכולות הטיפוליות המוקדשות לו. לטענת שפירא, החשיפה לפורנו ומהפכת האינסטגרם, בשילוב התפתחות יכולות רפואיות חדישות, הפכו את הווגינה ללהיט התורן, ונשים רבות מבקשות להצר, ללחח, לעצב ולהתפיח את שפתי הווגינה. יש אופציות ניתוחיות ויש גם טיפולים במכונות שלא מלווים בכאב.

האם זהו חזון אחרית הימים: וגינות מתעופפות להן בחלל ואף אחד לא מנסה לבייש אותן או לחדור אליהן? ימים יגידו. בינתיים נאמר זאת כך: לרגע לא חשבנו שגווינת' פאלטרו תהיה זו שתיזכר בהיסטוריה כמי שגאלה את הווגינה מלהיות פרח הקיר של מסיבות גוף האדם, אבל ראינו דברים מוזרים מזה, אז אולי נלך להסתכל קצת במראה על הווגינה שלנו ונחזור אליכן.

>> כך התאהב עולם הטיפוח בווגינה