חשבתי שאני שונאת את גווינת' פאלטרו ואז ראיתי אותה מדברת על אורגזמה במשך חצי שעה

גווינת פלטרו בתוך ואגינת ענק פרחונית בהשקת תוכניתה החדשה בנטפליקס | צילום gettyimages
גווינת פלטרו בתוך ואגינת ענק פרחונית בהשקת תוכניתה החדשה בנטפליקס | צילום gettyimages

השחקנית וגורו הלייף סטייל שהביאה לנו את "נר בריח הוואגינה שלי", חוגגת יום הולדת 49. יכול להיות שהגיע הזמן להפסיק לבוז לגווינת' פאלטרו ולהתחיל להקשיב לה?

88 שיתופים | 132 צפיות

שבוע אחד בשנת 2013 ודאי היה מבלבל מאוד עבור גווינת' פאלטרו. רגע אחד מגזין "סטאר" הכריז עליה כסלבריטאית השנואה ביותר, רגע אחר כך היא נבחרה על ידי מגזין "פיפל" לאישה היפה ביותר בעולם. וזה, בתמצית, הסיפור כולו של פאלטרו, או כמו שכינו אותה בניו יורק פוסט "אישה לבנה ועשירה שהפכה את הפרעת האכילה שלה לביזנס".

בדרך לתואר הסלב השנואה בעולם עקפה פאלטרו שמות כמו קריס ג'נר וקים קרדשיאן, טיילור סוויפט וכריס בראון. כי קל יותר לשנוא אישה לבנה, עשירה ומצליחה מאשר גבר שהורשע בתקיפה אלימה של בת זוגו. "אני זוכרת שראיתי את זה" סיפרה פאלטרו בעבר, "וחשבתי 'באמת? אני? יותר מכריס בראון? ברצינות? וואו, מה עשיתי?'. ואו-הו, היא עשתה. אולי לא בהכרח כדי להיות הכי שנואה בעולם, אבל בואו, בארסנל של פאלטרו יש לא מעט הישגים כדי לפחות לזכות בתואר השוני סטרטינר מ"קופה ראשית" של הוליווד.

גווינת פאלטרו | צילום: Gary Gershoff/Getty Images
גווינת פאלטרו | צילום: Gary Gershoff/Getty Images

היא קראה לגירושים שלה מכריס מרטין 'היפרדות מודעות' (conscious uncoupling) וגרמה לעולם כולו לנחור בבוז; היא המליצה לעשות מקלחת אדים לפות כדי לשפר חוסר איזון הורמונלי וספגה מטח חיצים מעולם הרפואה. ספוילר: כנראה מדובר בבולשיט; היא השתמשה בארס של דבורים כתרופה כדי לרפע פציעות. כמו בבדיחה הישנה שתוהה 'איך תדע שמישהו טבעוני? אל תדאג, הוא כבר יספר לך על זה', כך גם לאורך השנים בעיקר שמענו מה פאלטרו לא מכניסה לגוף שלה: בלי גלוטן, בלי סוכר ובלי שמחת חיים. מה כן? ארס דבורים! כי קצת רעל עוד לא הרג אף אחד, כלומר חוץ מאישה אחת ב-2018, אבל היא לא גווינת' פאלטרו; אה, כן, והייתה את הפעם שהיא המליצה על דילדו בשווי 15,000$ עשוי זהב 24 קראט. אגב, בדיקה זריזה מגלה שמאז הפרסום ושלל הביקורות שהוא גרר ("פריביליגת אורגזמות" הייתה היפה מביניהן) מחיר הדילדו של חברת "ללו" צנח ל-3,490$. מחיר לא כזה מופרך לשלם עבור גמירה מוצלחת.

בזמן שכולם היו עסוקים בלקטול ולבקר הדיבור השתנה. פתאום המילה ואגינה עצמה נכנסה לשיח

כל זה בחסות מפעלות אתר הלייפסטייל המפלצתי שלה Goop שנתבע חדשות לבקרים על הטעיות שיווקיות ומתן מידע רפואי לא מבוסס. כולל הפעם ההיא שהציע למכירה ביצת ג'ייד לנרתיק בטענה שהיא מסוגלת להגביר "אנרגיה נשית" ולשדרג אורגזמות, ונקנס על כך ב-145,000$. מזהות כאן איזשהו מוטיב חוזר?

מעל הכל ניצב כמובן הנר בניחוח ואגינה. מי זוכר היום את העובדה שפאלטרו זכתה באוסקר על תפקידה ב"שייקספיר מאוהב"? או את העובדה שגרמה לדור שלם של בחורות ניינטיז להאמין שתספורת קארה אחת מושלמת היא הפתרון לכל בעיות החיים ב"דלתות מסתובבות"? השחקנית שהייתה פריביליגית עוד לפני שידענו שזו מילת הגנאי הגרועה מכולן, המציאה את עצמה מחדש כגורו וולנס ולייפסטייל. נר הוואגינה הוא פאלטרו ופאלטרו היא נר הוואגינה.

נר בניחוח וגינה של גווינת' פאלטרו | צילום: צילום מסך מאתר GOOP
נר בניחוח וגינה של גווינת' פאלטרו | צילום: צילום מסך מאתר GOOP

גווינת' פאלטרו: "בתור נשים חינכו אותנו להתבייש בעצמנו, להיות מובכות מחלקים מהגוף שלנו. אבל זה פשוט בולשיט"

כמו תמיד במקרים כאלה האינטרנט היה האינטרנט – הפך אותה לבדיחה, ירד עליה ואז קנה את המוצר בהמוניו והפך אותו לסולד אאוט. פאלטרו טענה שהנר הוא "הצהרה פמניסטית". המבקרות טענו שלא פמיניזם ולא נעליים, רק אותו קפיטליזם ותיק ומוכר. שוב האישה היפה הזאת מנסה להתעשר על חשבוננו, גרוע מכך – על חשבון הבושה העמוקה ביותר שלנו: שהפות שלנו מסריח, שאנחנו מסריחות. או ככה לפחות לימדו אותנו לחשוב.

אבל אז בזמן שכולם היו עסוקים בלקטול ולבקר הדיבור השתנה. פתאום המילה ואגינה עצמה נכנסה לשיח. נכון, אף אחת לא באמת צריכה ניר בריח ואגינה, אבל מה לגבי ניר בריח ואגינה כמשל? בעולמה של פאלטרו הוואגינה ניצבת בפרונט, בלי להתבייש בריח שלה, בלי להתבייש בכלל. על מה בעצם היא צריכה להתבייש? אפשר לומר שהעולם של פאלטרו הוא עולם של עושר ושל ניתוק, ובכל זאת, זה עולם בו קיים מוצר שאומר בקול בהיר – היי, לוואגינה שלך יש ריח טבעי! והוא סקסי, כיפי ומשכר. ובמקרה הזה לא חייבים לקנות את המוצר כדי לקנות את התיאוריה. "נר הוואגינה גורם לאנשים לתהות 'מה זה הדבר הזה לעזאזל?', זה מחרפן אותם. וזו בעצם הדרך בה השיח המיינסטרימי משנה את הכיוון שלו. זה תהליך שקורה לאורך זמן. בתור נשים, בייחוד מהדור שלי ומהדור של אמא שלי, חינכו אותנו להתבייש בעצמנו, להיות מובכות מחלקים מהגוף שלנו. אבל זה פשוט בולשיט" אמרה פאלטרו עצמה.

>>> אפל, הבת של גווינת' פאלטרו, חוגגת 16. מדהים כמה שהן דומות

את אותה גישה היא הביאה למיזם האחרון של Goop – סדרת נטפליקס שמתחקה אחרי שיטות טיפול אלטרנטיביות, החל מטכניקות הקור של וים הוף ועד לשימוש בסמים פסיכדליים כדי לצלול לעומק התודעה. סקס, סמים ויוגה בביקיני, ובכל זאת על המסך התוצאה היא טלוויזיה די משעממת. אולי כי פאלטרו וכל עובדי Goop שלצידה הם אנשים צעירים, יפים ומבוססים. כך שאפילו לקחת טריפ מול המצלמות לא מצליח להפוך את הבעיות שלהם למעניינות. אבל אז מגיע פרק 3.

גווינת' פאלטרו מארחת את כוהנת הסקס בטי דודסון. התוצאה היא כנראה אחד הדברים הכי רדיקליים שיש היום בנטפליקס, מדורת השבט של העידן המודרני. שתי נשים, אחת סלבריטאית-על ואחרת בת 90, יושבות ומדברות חצי שעה שלמה על סקס, מיניות ואורגזמה נשית כשבשיאה מגיעה סדרת תצלומי תקריב של פות אחרי פות. של נשים שונות, בצבעים שונים, בגדלים שונים. אין בפרק הזה מיליגרם של בושה. אולי חוץ מהרגע בו דודסון מכריזה שאישה חייבת לדעת איך "לנהל את הזיון" ולרגע אחד פניה של פאלטרו מאדימים כמו של נערה צעירה. "את מסמיקה?" שואלת אותה דודסון, והשחקנית הכי יפה והכי שנואה בעולם עונה לה "כן". ציניות בצד, ולא משנה מה עמדתכן בנושא עשב חיטה – בעד או נגד, ברגע הזה פאלטרו לא רק מעוררת אמון, אלא מנצלת באופן הטוב ביותר את מעמדה כסלב על, כשהיא פותחת צוהר ענק לעולם של עונג מיני נשי בריא, ללא כל התנצלות. וזה, אם תרצו, שווה כל נר ואגינה ציני ומניפולטיבי שנמכר ברחבי העולם.