שגרת הטיפוח של אורטל אליה בניסטי התחילה בגיל 3

אורטל אליה בניסטי | צילום: תום אמוס
אורטל אליה בניסטי | צילום: תום אמוס

מפחדת מהשמש ומתמסרת לשיזוף בהתזה, נגמלת מהגוונים בשיער ומאמינה שצריך להתחיל עם ההזרקות בפנים בגיל מוקדם כצעד מונע. אורטל אליה בניסטי משיקה מוצר חדש ומשתפת בסודות הטיפוח שלה

88 שיתופים | 132 צפיות

אורטל אליה בניסטי, מכוכבות הסדרה "פריפריה אימפריה" , אשת עסקים, מאפרת ובעלת סטודיו לאיפור. השיקה השבוע את מותג הביוטי שלה ROSALIA בשיתוף רשת פארם Be מבית שופרסל. בת 34 נשואה ואם לשניים, מתגוררת באשדוד 

שגרת טיפוח

"יש לי פטיש מטורף לטיפוח עור הפנים. המודעות שלי לטיפוח ואסתטיקה התחילה עוד כשהייתי ילדה קטנה שחיקתה את אימא שלה ומרחה ניוואה על הפנים בגיל שלוש. אני מתחילה עם סבון מקציף של דיור, ושמה את הסרום מסדרת CAPTURE שלהם. קרם הלחות שלי הוא לעור מעורב – שמן של LIRAAC פריז וגם קרם העיניים שלהם. את טיפוח הלילה, אני מתחילה עם מסכת החמצן שלי ROSALIA. הרעיון לייצר אותה בא לי אחרי שהייתי במאסטר קלאס אצל מריו, המאפר של קים קרדשיאן שהסביר את חשיבות החמצן להסרת תאים מתים בעור. לקח לי ארבע שנים לעבוד על הפורמולות עם אנשי מקצוע כדי לייצר מסכה ייחודית שמותאמת למזג האוויר הישראלי ומאפשרת לקלוט טוב יותר את תכשירי הטיפוח. אחרי 10-15 דקות על העור אני מסירה את השאריות עם אמפולה ייחודית שאני מרטיבה במים והיא הופכת למגבון סטרילי חד פעמי, ומניחה את הסיקה פילר של ליראק – ערכה משקמת לטיפול בקמטוטים". 

מסכת חמצן ROSALIA | צילום: יח"צ
מסכת חמצן ROSALIA | צילום: יח"צ

טיפוח הגוף

"אני מאד אוהבת את המראה השזוף אבל מתה מפחד ממיטות שיזוף ובכלל מהשמש. בים תמיד ימצאו אותי עם כובע סומבררו גדול. לשמחתי מצאתי מישהי ברמלה בשם בר, שיש לה מכון וניתן לעשות שיזוף בהתזה וזה פשוט חלום. השיזוף נשאר למשך כשלשה שבועות, לא משאיר כתמים ולא ריחות, ויורד בהדרגה. אחד הדברים הנפלאים שקרו לי. אני מקפידה על קרם רגליים של MY Q".

"תזכרו שאתן הסנטר של המשפחה, כשאתן מרגישות טוב עם עצמכן אתן הכי מאושרות וקורנות וכשאתן מאושרות, הילדים מאושרים וכל הבית שמח"

אנטי אייגינג'

"התחלתי עם הזרקות לפנים בגיל 30 אחרי שראיתי שהמצח שלי מזעזע עם מלא פסים וקמטוטים גם בצידי העיניים. מאז עשיתי גם הזרקות לשפתיים, והרופאה שמטפלת בי, ד"ר צביה קבלסקי, עשתה לי גם הזרקות לפנים כדי להגביר את ייצור הקולגן בעור. הגישה שלי היא להקדים תרופה למכה ולעשות טיפולי מנע. אני מגיעה אליה אחת לחצי שנה עד שבעה חודשים אבל לפעמים היא ממליצה לי לחכות עוד קצת". 

אודליה סויסה: "עשיתי שפתיים, ציצים ומתיחת בטן ואני לא מסתירה את זה"

איפור

"אני מאפרת מקצועית שלא מאמינה באיפור כבד, ומראה שכבות באיפור. עולם האיפור העדכני מעדיף מראה פרשי, ווגי, לא עמוס מדי. הפריימר שלי הוא PHOTO FINISH של סמאש בוקס, המייק אפ שלי הוא תמיד מהסוג הנושם, של דיור או שאנל שאצלם מצאתי מייק אפ עם SPF 30. אבל לפעמים בערב כשאני צריכה איפור יותר דומיננטי אני משתמשת בדאבל וור של אסתי לאודר. הקונסילר הוא טוש אקלה של איב סאו לורן, מוצר מאסט לכל אישה בתיק, השפתונים הם של סינדי דזן, חברתי ל"פריפריה אימפריה": גלוס כיפי, שגם יוצר ניפוח שפתיים קליל. הסומק בצבע אפרסק-אדמה הוא של המאפר עדו שוחט שיש לו ליין איפור מצוין והמסקרה השחורה היא של מק".

שפתון של סינדי דזן | צילום: יח"צ
שפתון של סינדי דזן | צילום: יח"צ
סומק בצבע אפרסק-אדמה של המאפר עדו שוחט | צילום: יח"צ
סומק בצבע אפרסק-אדמה של המאפר עדו שוחט | צילום: יח"צ

שיער

"השיער שלי גלי עד מתולתל בצבע חום וקצת שמנוני, אחת לחצי שנה אני הולכת לספר שלי אבי פולדי לטאץ' אפ ולסידור ואני שומרת על המראה הארוך יחסית. כיום אני בגמילה מגוונים בשיער כי הרגשתי שזה קצת שורף לי את השיער. בעבר הייתי חופפת כל יום, אבל אני מודעת לזה שזה לא בריא אז אני חופפת לסירוגין, יום כן ויום לא . אני משתמשת במוצרי חברת REEM – חברה ישראלית שהמוצרים שלה הם על בסיס קרטין, יש להם ריח נפלא ואני גם שמה מי טוניק של חברת PLUNTUR – מוצר נהדר נגד נשירה שאני קונה בפארם, המוס לשיער והקרם של פול מיטשל".

בושם 

"אני מעדיפה תמיד ריחות פרשיים של ניקיון, אני מאד אוהבת מאד את הבושם של טום פורד NERULI PORTOFINO ואת ספריי הגוף שלו".

בושם NEROLI PORTOFINO של טום פורד. 895 ש"ח ל־50 מ"ל | צילום: יח"צ
בושם NEROLI PORTOFINO של טום פורד. 895 ש"ח ל־50 מ"ל | צילום: יח"צ

 גבות 

"אני מסדרת גבות אחת לשלשה חודשים אצל "שחף גבות" באשקלון, שהיא תותחית על. היא עושה לי סידור גבות ועיצוב מושלמים שיוצרים מראה של גבות מורמות". 

מני פדי

"מניקור אני עושה אצל ירין ארביב, לק ג'ל אחת לכמה שבועות, על פי הצורך. לרוב אני באה רגועה ואז הלק הוא פאני באני שזה חלבי, כמעט לבן, אבל לפעמים אני קצת משתגעת, ככה זה אצלי גם בביגוד, האופנה צבעונית עם נוכחות, ואז אני משלבת צבעי לק מכל הסוגים, הדבר הכי מטורף שעשיתי היה ציפורניים עם הלוגו של המותג שלי. פדיקור אני עושה בנפרד אצל חברה שלי לואיז". 

נעמה מריומה מ"פריפריה אימפריה": "גם לגדל חמישה ילדים זאת קריירה"

כושר

"אני מתאמנת קבוע בשני מקומות באשדוד: בסטודיו של שרון זון אני מתמקדת על אימוני כוח ואירובי ובסטודיו של שר פיטנס אני מתמקדת בשיעורי ריקוד, ספינינג ובמתקנים שבמקום. אני מקפידה להגיע לאימונים שלש עד ארבע פעמים בשבוע. בעבר הלכתי בלי רצון, היום אני מגיעה לשם מאהבה". 

תזונה

"לא אשקר, אני מתה על אוכל, זו אחת ההנאות הגדולות בעיני. אני אמנם מאד נמוכה, 156 ס"מ, אבל יש לי גנים טובים בסך הכל. מעולם לא הייתי מאד רזה, יש לי מותניים צרים וישבן סטייל הקרדשניאס ואני אוהבת איך שאני נראית. אני מנסה לאכול מאוזן, אבל לפעמים אני מתפרעת ממסעדה למסעדה עם פיצות, פסטות וקינוחים, נהנית מכל רגע אבל אז למחרת אני מקפידה מאוד וזה מתאזן". 

אז מי מנצחת – תל אביב של אביב גפן או האימפריה של הפריפריה?

הטיפ שלי

"'פריפריה אימפריה' שינתה את חיי מבחינת החשיפה. אני חיה בעיר אשדוד שכמו שאמרתי בתוכנית: כשאת מגיעה אליה, את מרגישה במיאמי. הנשים מאד מטופחות ומודעות לאסתטיקה ואני רוצה להשפיע על עוד ועוד נשים. אני מאמינה בטיפוח, ובטיפולי יופי אבל ממליצה לא לעשות טיפולי פנים פולשניים צמוד לאירועים כי יכולה להיות אדמומיות ואולי תגובות לוואי אחרות בימים שאחרי. אני מאמינה למשפט של השיר של גלי עטרי 'תעשי רק מה שאת אוהבת, מה שעושה לך טוב' , המשפחה בשבילי היא ערך עליון. אני נשואה 14 שנה לשי בניסטי, בעלי הוא יו"ר ועד עובדי נמל אשדוד, הוא אנטי תזה אלי אבל אומרים שניגודים משלימים וככה זה אצלנו. הוא עסוק מאד בענייניי העובדים ואני מודעת לאחריות שיש לו ולשמחתי הוא מעודד אותי ואת השיגעונות שלי, מגבה ותומך ותמיכה מהבית היא מאוד חשובה. אני אומרת לנשים: תעופו על החיים, תפרגנו לעצמכן, תאהבו את עצמכן, אנחנו חיים בעולם חומרי, אל תתעצלו ותשקיעו בעצמכן, תקפידו על טיפוח, על ריח טוב, תזכרו שאתן הסנטר של המשפחה, כשאתן מרגישות טוב עם עצמכן, גם מבחינת העשייה וגם הנראות שלכן, אתן הכי מאושרות וקורנות וכשאתן מאושרות, הילדים מאושרים וכל הבית שמח".

"פריפריה אימפריה" | צילום: דויד סקורי
"פריפריה אימפריה" | צילום: דויד סקורי

 פותחת תיק: הכוכבות חושפות שגרת טיפוח – לכל הכתבות