אודליה סויסה: "התחלתי להזריק בוטוקס במצח כבר בגיל 31 כדי שלא יהיה לי מראה כועס"

אודליה סוויסה | צילום: יונתן בלום
אודליה סוויסה | צילום: יונתן בלום

היא לא מוותרת על תוספות שיער ומיטות שיזוף, היא בעד כל ניתוח קוסמטי ויש לה אפילו שגרת טיפוח קבועה ויסודית לאיבר המין. אודליה סויסה חושפת את סודות הטיפוח שלה

88 שיתופים | 132 צפיות

אודליה סויסה, 36, כוכבת ריאליטי ("האח הגדול" ו"הישרדות"), שחקנית בהצגות ילדים ושדרנית ברדיו דרום. גרושה, אם לארבעה, מתגוררת בירוחם.

>> שירז טל: "יש לי קצת שיער שיבה אבל זה מקסים בעיניי"

שגרת טיפוח

"סוג העור שלי הוא מעורב ואני מקפידה לשמור על טיפול שוטף. חשובה לי הנראות ואני משקיעה בעצמי מלא. נכון שצריך לזה זמן אבל כמו שמוצאים זמן לנקיונות הבית או לקחת את הילדים לחוגים, ויש לי ארבעה, כפרה עליהם, בלו"ז שלי יש גם את הזמן לעצמי. אני מתחילה את הבוקר בסבון פנים מקציף של חוה זינגבוים ובסדרת הקרמים החדשה שלה REMICRONIZED לפנים ולעיניים. המסכה שלי היא מסכת פחם של גרנייה. אני מאוד אוהבת את סבון הגוף של פלמוליב ואני מסירה בעזרתו גם את איפור מהפנים. בקיץ אני מאוד אוהבת את מי הגוף של ג'ייד. בהגדרה של טיפוח מאוד חשובים לי גם ניקיון הגוף והטיפוח הנשי, יש לי תיק קטן בתוך התיק הגדול עם מגבונים לאזור האינטימי, סבון אינטימי ויש לי גם קרם לאיבר המין הנשי".

 

אנטי אייג'ינג

"התחלתי להזריק בוטוקס במצח כבר בגיל 31 כדי שלא יהיה לי מראה כועס, ואני מזריקה גם חומצה היאלורונית לעצמות הלחיים. אני מאוד שקופה, אין לי בעיה לספר ולא מסתירה את מה שעשיתי וזה כולל שפתיים, ציצים ומתיחת בטן. יש לי תוספות שיער ואני שוכבת במיטות שיזוף, אני חושבת שכל אישה שרוצה לשנות משהו כדי להרגיש טוב יותר עם עצמה – שתלך ותעשה. אל תשמעי דעות של אף אחד. תעשי מה שטוב לך ולמה שעושה אותך מאושרת, לא צריך להתבייש בזה. יום אחד כשאתבגר, אם תהיה בעיה בסנטר, או נפילה של העור ואצטרך מתיחה – אני בעד כל ניתוח קוסמטי".

קרם עיניים מסדרת Remicronized של חוה זינגבוים. מחיר 645 ש"ח | צילום: כפיר זיו
קרם עיניים מסדרת Remicronized של חוה זינגבוים. מחיר 645 ש"ח | צילום: כפיר זיו

קוסמטיקאית

"אני עושה טיפולי פנים לניקוי ולשמירה על העור באופן שוטף, אצל אמירה בדימונה. לאחרונה התחלתי לעשות גם אצל חיה צור באשדוד".

איפור

"ביומיום אני לא מתאפרת, אבל כשיש לי פגישות ואירועים אני מקפידה על איפור בסיסי עדין. מוצר האיפור הכי חשוב לי בתיק האיפור הוא המייקאפ. אני משתמשת במייקאפ הנפלא של יוסי ביטון, ולפעמים גם במייקאפ של ראם שרביט. המסקרה היא BOLD של קרליין. כל האיפור שלי הוא במראה חום-אדמה מעושן, את הצלליות אני קונה באתרים שיין או עלי אקספרס, והשפתונים הם של הודיה אלמקייס שיש לה שפתונים עם פיגמנטים פצצה ואני שרופה עליהם".

מייקאפ של יוסי ביטון | צילום: יח"צ
מייקאפ של יוסי ביטון | צילום: יח"צ
מסקרה BOLD של קרליין. מחיר 69.90 ש"ח | צילום: מוטי פישביין
מסקרה BOLD של קרליין. מחיר 69.90 ש"ח | צילום: מוטי פישביין

שיער

"במקור השיער שלי גלי, הוא כבר עבר הכול – כולל תלתלים – לפני שהתחלתי לעשות החלקות אצל דבי אבוחצירה בירוחם. את התוספות אני עושה אצל אדם לוי בבת ים. אני חופפת בבית עם מוצרים ייעודיים לשיער שעבר החלקה".

בושם

"אני תמיד עם בושם. אני מכורה לבשמים של נרסיסו רודריגז, בקיץ אני מעדיפה את הריחות היותר חמוצים יותר ובחורף את המתוקים שלו. גם איסי מיאקי אהוב עליי".

גבות

"אני עושה אצל הודיה אלמקייס, מעצבת גבות בבאר שבע שהיא מומחית גדולה בתחום. היא אחראית גם על השפתיים שלי. הגבות שלי הן מאוד דקות והיא צבעה אותן בפיגמנט".

מי גוף של ג'ייד. מחיר: 85 ש"ח ליחידה | צילום: יח"צ
מי גוף של ג'ייד. מחיר: 85 ש"ח ליחידה | צילום: יח"צ

מני פדי

"אני עושה אחת לשבועיים וחצי אצל דריה בירוחם. יש לי בנייה והלקים שלי הם לרוב בצבעים עדינים של שמנת, חום בהיר וורודים עדינים. בקיץ אני לפעמים משתגעת עם צבעים זוהרים".

תזונה

"יש לי נטייה להשמין ואני חייבת לשמור, עשיתי מתיחת בטן וחשוב לי לשמר את התוצאות. כל ניתוח צריך לשמר. אני לא אוכלת הרבה, לפעמים יכולה להסתפק בארוחה אחת ביום. אני יודעת שזה לא בריא, אבל כשאני מכינה אוכל לילדים והם יושבים ואוכלים – אני מנצלת את הזמן לכביסות. אני לא אוכלת ג'אנק, אבל אם יבוא לי לאכול פיצה, לא אמנע מעצמי. אני אוהבת ארוחות ביתיות, שניצל, פירה, ובכל ארוחה אצלי, יש סלט טוב".

כושר

"בדרך כלל אני מתאמנת שלוש פעמים בשבוע אצל מאמן אישי, קובי פחימה בדימונה, ועושה חיטוב ועיצוב. האירובי שלי הוא ריצה של 12 ק"מ".

הטיפ שלי לחיים

"בערבית יש משפט 'קוך חפיף – חבוק נאש', שהמשמעות שלו: תהיה קליל – יאהבו אותך. ואני אוסיף לזה: אימא מאושרת זה ילדים מאושרים. אימא היא עמוד התווך של המשפחה, אימא ממורמרת – כל הבית ממורמר. ולכן בעיניי האושר האישי שלנו הוא הדבר הכי חשוב. אני יודעת מה טוב לי ומה נכון לי, ואני אמיצה ולא מפחדת משום דבר, והכי חשוב, אני מקשיבה לעצמי. בזוגיות למשל, הייתי בעד לעשות שלום בית, ניסיתי, לא הלך, ועשיתי בחירה. כל אחד צריך לעשות מה שטוב לו ועדיין לסיים יפה, לא לשכוח את הדברים היפים ולכבד אחד את השנייה. אל תיקחו שום דבר כמובן מאליו ותבחרו באושר האישי. אני מודה כל הזמן לבורא עולם, בוחרת בשמחה ואומרת: תחשבו טוב – יהיה טוב".

>> למה היא נאלצה לוותר על לק ג'ל? סודות הטיפוח של סיון קליין