בוטוקס במצח וטיפולים משמרים: סודות הטיפוח של לירן כוהנר

לירן כוהנר | צילום: שי הנסב
לירן כוהנר | צילום: שי הנסב

איך השפיעה הזכייה שלה בתחרות מלכת היופי על שגרת הטיפוח שלה, מה הם התכשירים ששומרים על השיער שלה ארוך ובריא, ולמה היא מרגישה שהיא חייבת ריטריטים וטיפולים לנפש. לירן כוהנר פותחת תיק

88 שיתופים | 132 צפיות

לירן כוהנר-גיאור, בת 34, יזמית, מאמנת, יוצרת תוכן, בעלים של ERA, בית לסדנאות וחוויות מעולם האימון והלייפסטייל, ומובילה כבר שנה שניה את נבחרת הקיימות של לוריאל ישראל 2023. לראשונה היא משתתפת בקמפיין קיימות בינלאומי של לוריאל העולמית לרגל חודש כדור הארץ, במטרה להעלות מודעות להפחתת שימוש בפלסטיק. נשואה לגיא גיאור ואם לשתי בנות, מתגוררת בתל אביב

>> זה הסוד של עינת ארליך לעור מושלם גם אחרי גיל 50

שגרת טיפוח

"העור שלי רגיל ומעט מעורב ואני מטפחת אותו מגיל צעיר. סבתא שלי אתי, שהייתה מלכת יופי, נהגה להביא איתה מחו"ל את הקרמים הכי הכי והייתי מסתכלת עליה בהערצה. בשנת 2007 זכיתי בתואר מלכת היופי של ישראל ובתחילה בעל כורחי השתלבתי בתחום הטיפוח, אבל מהר מאוד התאהבתי בו. היום ניקוי פנים בוקר וערב הוא אצלי כמו סוג של מדיטציה. אני מנקה פנים עם סבון פנים של קיל'ס, חברה שאני אוהבת במיוחד בזכות הפורמולות הנהדרות שלה. אני משתמשת גם ברפידות עם החומצות של פולה בליק-דיין בשביל לנקות את העור, ולאחר מכן מורחת את סרום ויטמין E או רטינול של קיל'ס וגם קרם לחות אנטי אייג'ינג SUPER MULTI CORRECTIVE של החברה. קרם הגוף שלי הוא של חברת EUNOIA, שיש לה מותג לייף סטייל מדהים עם מוצרים בעלי ניחוחות מאוד מיוחדים".

קרם לחות של קיל'ס 30 SPF עם תמצית עץ אשור, חומצה היאלורונית וחומצה יסמונית. מחיר 305 ש"ח | צילום: יח"צ
קרם לחות של קיל'ס 30 SPF עם תמצית עץ אשור, חומצה היאלורונית וחומצה יסמונית. מחיר 305 ש"ח | צילום: יח"צ
רפידות ניקוי של פולה בליק. 420 ש"ח ל־60 יחידות | צילום: יח"צ
רפידות ניקוי של פולה בליק. 420 ש"ח ל־60 יחידות | צילום: יח"צ

קוסמטיקאית

"מדי כמה חודשים אני מגיעה לטיפול אצל פולה בליק-דיין. חוץ מטיפולי ניקוי, אני עושה אצלה טיפול דיקור, ולאחרונה היא טיפלה בי בהצלחה באקנה הורמונלי שהתפרץ אצלי באזור הסנטר. אני יודעת שאני צריכה להגיע אליה יותר והלוואי שזה היה קורה".

אנטי אייג'ינג

"אני מגיעה לטיפולים ב-ATO של ד"ר ענבל גת ולידיה נחום בתל אביב, שהן הכי נהדרות שיש. אני עושה בוטוקס במצח וטיפולים משמרים לעור. יש להן מכשור מטורף לכל צורך, וכך למשל אני עושה טיפול פחם וטיפול איירון ש'מגהץ' את הפנים".  

>> מה שטוב לבר רפאלי: כך הפכו ד"ר ענבל גת ולידיה נחום למזריקות של הסלבס

איפור

"אני מאוד אוהבת איפור, אבל טבעי ושלא נראה כבד על העור. במקום מייקאפ אני משתמש בקרם CC של חברת IT שמצאתי בסאפורה בארצות הברית. הכרתי את התכשיר בעקבות המלצה של המאפרת שלי נועה לוי, ומאז אני מבקשת מכל מי שנוסע לחו"ל שיקנה לי אותו. המסקרה שלי היא "איידול" של לנקום, שמאריכה ומעבה את הריסים – מושלמת. חוץ מזה, אני מכורה כבר שנים לתוחם שפתיים ואני משתמשת בתוחמים בהירים של בובי בראון, איל מקיאג' וקיילי ג'נר. אני משתמשת גם בסומק-טינט של בנפיט ומחזיקה אוסף גדול של שפתונים מחברות שונות. אני מאוד סקרנית כשזה נוגע לתחום האיפור, מנסה דברים חדשים וומתעדכנת כל הזמן".

קיט שפתיים של קיילי ג'נר. מחיר 80 ש"ח | צילום: יח"צ
קיט שפתיים של קיילי ג'נר. מחיר 80 ש"ח | צילום: יח"צ
מסקרה LANCOME Lash Idole. מחיר 159 ש"ח | צילום: יח"צ
מסקרה LANCOME Lash Idole. מחיר 159 ש"ח | צילום: יח"צ
טינט של BENEFIT. צבע ייחודי ללחיים ולשפתיים. 19.90 דולר, להשיג בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי | צילום: יח"צ
טינט של BENEFIT. צבע ייחודי ללחיים ולשפתיים. 19.90 דולר, להשיג בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי | צילום: יח"צ

בושם

"לגלות? זה מרגיש לי משהו כל כך אישי ופרטי. אחרי שנים שהשתמשתי בבושם של קלואה, גיליתי את הבושם של MOMTALE שהוא פשוט מושלם. אני לא אוהבת ריחות מתוקים והריח שלו הוא שילוב של פרחוני ופרשי. הנה גיליתי".

בושם MONTALE – AOUD MUSK. מחיר 399 ש"ח, להשיג בסופר פארם | צילום: יח"צ
בושם MONTALE – AOUD MUSK. מחיר 399 ש"ח, להשיג בסופר פארם | צילום: יח"צ

שיער

"השיער שלי שטני, דק יחסית ומעט גלי, לרוב הוא ארוך. אחרי לידת הבת שלי שייה הוא נשר אז קיצרתי אותו והייתי במשך תקופה עם קארה. מעצב השיער שלי כבר יותר מעשור הוא איציק סבג, והוא היחיד שנוגע בשיער שלי ומחליט לגביו. מדי כמה חודשים, על פי צורך, אני מגיעה אליו לגוונים טבעיים ועדינים. בבית אני חופפת יום כן יום לא. אני משתמשת במוצרי השיער של מרוקן אויל מסדרת "Repair", ואני מכורה לשמן הטיפולי של החברה. אני מניחה מעט ממנו על שיער לח והשיער נראה מדהים. יש לחברה גם תכשיר חימר שאני אוהבת, אני שמה אותו כשאני אוספת את השיער, הוא לא דביק ולא שומני וניתן לעצב איתו את השיער בקלות".

Moroccanoil Treatment שמן טיפולי 170 ש"ח | צילום: יח"צ
Moroccanoil Treatment שמן טיפולי 170 ש"ח | צילום: יח"צ

גבות

"אני לא מתעסקת בהן יותר מדי כי יש לי צורה טבעית רגילה. באותו מקום שאני מטפלת בציפורניים, מסדרים לי אותן בקטנה ועל הדרך אני גם עושה שם שפם . ביומיום אני משתמשת במסקרה לגבות של בנפיט כדי למלא אותן מעט ולתת לגבות מסגרת יפה".

לירן כוהנר | צילום: רותם לבל
לירן כוהנר | צילום: רותם לבל

מני-פדי

"זה הדבר שאני הכי גרועה בו ובתחזוק שלו. אני תמיד עם לק ג'ל ומושכת עד הרגע האחרון, עד שהציפורניים נשברות או נראות ממש לא טוב. זה נובע גם מחוסר זמן ובעיקר מחוסר סבלנות לשבת הרבה בטיפול הזה. לכן אני מגיעה לסטודיו ניילס ברחוב בזל בתל אביב ועושה בו זמנית מניקור ופדיקור. בצילומים אני תמיד עם צבעי ניוד, מחוץ להם אני יכולה להשתגע עם צבעוניות חזקה כמו כחול וכתום".

>> ליקי רוזנברג: "אלוהים שלח לי ילדים מחייכים כי היה לי קשה"

כושר

"התברכתי בכך שהחברה הכי טובה שלי היא ליקי רוזנברג, גורו של כושר, ואני עושה אצלה כל אימון אפשרי. מבחינתי כמה שיותר – יותר טוב. הייתי רוצה להתאמן כל יום, אבל בפועל זה קורה 4-3 פעמים בשבוע. האימונים שלי כוללים אימון פונקציונלי משולב, כוח, אירובי ואני עושה גם פילאטיס. אחת לשבוע מגיעה אלינו סנדרה, מורה ליוגה שעושה אימון יוגה משותף לגיא ולי".

תזונה

"אני לא שומרת ולא עושה דיאטה, אבל מאז שאני זוכרת את עצמי אני אוכלת טוב, בריא ומאוזן. עם זאת אני לא מוותרת על ארוחות פינוק במסעדות, כולל מתוקים, וזה מתאזן בזכות אימוני כושר ותוספי תזונה של סקויה, למשל ויטמין סי, ברזל וכורכומין. אני מתחילה את הבוקר עם מים וקפה, מוסיפה תוספים לשתייה, אוכלת מעט אגוזים או שיבולת שועל. אחרי האימון אני אוכלת ארוחת בוקר: שייק מפנק או טוסט אבוקדו וביצה מקושקשת. אני מקפידה על ארוחה אחת 'כבדה' ביום. אם אכלתי בצהריים דג עם פסטה, אורז או תבשיל, בערב אוכל סלט טונה או סלט אחר כלשהו וטחינה עם פרוסת לחם. אם אכלתי ארוחת צהריים קלה, אז ארוחת הערב תהיה הארוחה העיקרית. בכל אופן, אני מבשלת ותמיד יש אצלנו אוכל בבית. בסיום ארוחות אני לרוב לוקחת משהו מתוק: אני מטורפת על עוגות שמרים, ולפעמים אוכלת תמר עם חמאת בוטנים, משולש של טובלרון או פרוסה עם נוטלה".

>> קרן פלס בחשיפה אמיצה, מדגימה את הכוח הגדול של האיפור

טיפ לחיים

"בשנים האחרונות אני חיה ונושמת את תחום האימון וההתפתחות האישית. אני חושבת שכולנו צריכות להיות בצמיחה והתפתחות כדי לא ליפול, וגיליתי דרך זה עולם ומלואו. אני גם מעבירה סדנאות וריטריטים בתחום האימון והלייף סטייל. אני מאמינה שאנחנו צריכות להפסיק להתפשר על החיים שלנו, וצריכות להתחיל לצעוק את הרצונות ואת החלומות שלנו בקול רם. לא לפחד, אלא לדמיין ולהעז,  לחיות בבהירות מול עצמנו ומול העולם ולשאול את עצמנו כל הזמן אם אנחנו במקום שאנחנו רוצות להיות. אני עושה את זה כל הזמן כדי לחיות את החיים בעוצמה. בסוף זה עניין של החלטה. אז אל תתנו לדברים לקרות מעצמם, תובילו אותם לאן שאתן רוצות. באנו לעולם הזה לסיבוב אחד, אז בואו נחיה את החיים שלנו במלואם, עם הרבה סיפוק והנאה".